Brynchikova yöneticisi Olga Sergeevna'ya müşterilere karşı hassas ve özenli tutumu için minnettarlığımı ifade etmek istiyorum! Çok yetkin ve insani bir şekilde danıştım, tüm soruları sabırla cevapladım. Arabayı tamir etme konusundaki iletişimimizin ön saflarında, mesajlarıma ve aramalarıma çok hızlı tepki verdim.Size tüm iyilikleri, iyi şanslar ve sağlıkları diliyorum! İletişimden sadece hoş duygular kaldı.
Belgosstrakh'ın mükemmel şubesi, yetkin uzmanlar. Sıra geliyor, biraz beklememiz gerekiyor. Aracın incelenmesi için güncellenmiş park yeri, bir muayene uzmanı gibi, kibarca, hızlı, net ve konuyla ilgili olarak süper! Aferin beyler!
Genel olarak bu organizasyon için yazacağım! Arabayı KASKO ile sigortaladım, sigortada çok iyi şeyler söylediler, onarımlarla karşılaştırılabilir sigorta ödemeleri yapılıyor, sözde indirim için ilgili sigortalar asıldılar. Ancak özünde, önemli nüanslar da açıklanmadı.
Acıya nispeten küçük bir sigortalı kaza geldi ve başladı. Aslında bir şeyi başka bir şey söylüyorlar. Başlangıçta küçük bir miktar ödediler ve istediğiniz yerde tamir etmenizi söylediler ve yeterli para yoksa sayacağız ve fazladan ödeme yapacağız endişelenmeyin! Doğal olarak tamir ettim, yeterli param yoktu, gerekli tüm belgeleri alıp onlara getirdim, kabul ettiler ve bir hafta sonra aramanız reddedildi, onarımlar çok pahalıydı.
Sayacağınızı söylediniz diyorum, bana istasyonumuzda tamir edilmediklerini cevapladınız, ama size söylenmedikleri gerçeği, unuttular, oluyor.
Diyorum ki tamamen reddediyorsunuz ya da bir şey ödüyorsunuz, size yaklaşık onda birini ödeyebileceğimizi söylediler.
Onlarla uzun süre konuştum, en azından onda birini kabul ettim, sonuç olarak onda birinin yarısı için bir mesaj geldi. Bu organizasyondan şok oldum, sözleşmemle sadece istasyonlarında tamir etmeliyim, ancak miktar üç kuruş olacaksa, tamam size ödeyeceğiz.
Not Bilgi için, sundukları boyama istasyonlarının çok düşük bir derecesi var, garanti yok, öğrenciler cihaz için boyamıyorlar, vb. Belgosstrakh temsilcisi bana bize nasıl boyayacaklarını, asıl mesele hasarın lekelendiğini, orada nasıl olduğunu ve bizim işimiz olmadığını söyledi. Bu nedenle, bu tür düşük seviyeli istasyonlar da onlarla işbirliği yapıyor.
Sigorta yaparken, sigorta poliçesi kapsamında kimin ve nerede tamir edeceğinize dikkat edin, belki de sigorta için ödemeniz gereken para için arabayı kendiniz tamir etmekten daha kötü olmayacaksınız.
Ek olarak: Görüşmemden sonra, üzerinde anlaştığımız miktarın tamamının neden alınmadığını sorduktan sonra, yarın bana daha fazla para aktaracağız (yarın için para aktardık ve onarım için harcadığım paranın onda birini aldım) yanıtladılar. Aramasaydım ve açıklamasaydım merak ediyorum, neden tüm tutarı aktarmadılar, aktarırlardı ya da aktarmazlardı???
İlk defa bu sigortaya başvurmam gerekti. Müşterilere karşı tutuma, operasyonel çalışmaya, yeterliliğe hoş bir şekilde şaşırdım, her şeyi kibarca açıkladılar ve KAZA konusunda süreçte herhangi bir anlaşmazlık çıkmadı. Yapılan iş için yönetici Artyom Glushko'ya özel teşekkürler! Değerlendirmeyi mükemmel koyuyorum
Cumartesi günü kayıt olmadan ek denetimdeydim, tüm prosedür bir saatten az sürdü! Çok hoş bir şekilde şaşırdım) Usta Vladimir'e özel teşekkürler: çabucak baktım ve hatta ellerini sıkmaya yardım ettim (hava kötüydü, bulaşmam gerekti)!
İyi günler. Belgostras'a ilk kez döndüm. Bu kurum hakkında ne söylenebilir? Hizmete çok hoş bir şekilde şaşırdım. Sıra bana Alexandra adında bir menejere götürdü. Çok hoş bir kız, her şeyi açıkça açıkladı ve gelecekte nereye döneceğimi söyledi. Sadece olumlu izlenimler bıraktım. Hizmetten memnun kaldım.
Kurumun kendisine karşı herhangi bir şikayet yoktur. Ancak binadaki mobil internet neredeyse tamamen yok. Başvurunun kaydı sırasında dışarı çıkmak, en yakın kule yönünde gitmek, alışveriş merkezine giden yolun yarısında (Belgosstrakh girişinden 100 metre uzakta) mobil internet belirmek zorunda kaldım. Bu, mobil uygulamada kartın ayrıntılarını içeren sekmeyi açmak için bir yolculuktur.
Kaza davasının çözümüne çok verimli bir şekilde organize edilmiş ve çalışılmış olarak başvurdum. Kızlar hızla kayıt yaptırdılar ve prosedürlerini açıkladılar. İyileşmeyi geciktirmeme rağmen, sigorta çalışanları kendilerine ve iş yapma ihtiyacını hatırlattılar. Çok teşekkür ederim, tavsiye ederim
Tavsiye etmiyorum!!!!!Belgosstrah'ta herhangi bir şeyi veya birini 1000 kez iyileştirmeden önce düşünün!Sigortalı bir davamız var:sağ elinde yanık olan bir çocuk.Şimdiye kadar ödemeyi hiç almadık.Birinden diğerine, üçüncüye vb. gönderiyorlar, böyle küçük bir şey için sigorta yaptırmak mümkün değilse, büyük bir sorun olursa nasıl olacağını hayal etmek korkutucu.Sigorta primi olarak, başvurduklarında hemen bize bu katkının vadesi geçmemiş olmasına rağmen bizden ödenmediğini hatırlattılar.
Çok küstah bir uzmana göre, mümkün olan her şekilde ödemenizi sınırlamaya çalışan Kuprevich Olga Alekseevna'ya önlemler almanızı rica ediyorum! Ve daha da fazlası KASKO için!
Davayla ilgisi olmayan belgelerin sunulmasını talep ediyor, mesajları görmezden geliyor, sizin açınızdan sorulara cevap vermiyor, çok uzun süre geri bildirim veriyor!
Durumu açıklığa kavuşturmak için yöneticinin telefonunu boşaltmak zorunda kaldım!
Bu sigorta tarafını atlamanızı tavsiye ederim. Tam bir kask için ödeme yapılmaz, Yan'ın çalışanı soruları ve genel olarak mesajları görmezden gelir, bazen görevdeki ifadelerle abonelikten çıkar. Belgosstrakh çalışanları, sigortanın uzatılmasını hatırlatmanız gerektiğinde hızlı tepki veriyor, sonra da kabalığı görmezden geliyorlar. Ödeme başvurusu 1 Ağustos, 30 Ekim'de hepsi aynı yerde yazılmıştır.
Mikheev Andrei Sergeevich ve Bardiyan Ekaterina'ya hassas özenli insan tutumları, yetkin danışmanlık ve bana verilen yardım için minnettarlığımı ifade etmek istiyorum. Bu güzel insanlara ve Belgosstrakh'a tüm iyilikler, iyi şanslar ve refah!
Kural olarak, bu tür yerleri ziyaret etmek en eğlenceli sebeplerden dolayı değildir. Ve özellikle, mükemmel işleriyle mümkün olduğunca yardım etmeye ve sorunların yükünü kaldırmaya hazır yardımsever insanlar tarafından karşılandığınızda değerlidir.
Güler yüzlü hizmet. Hoş, güzel kızlar. Her şeyi derhal düzenlerler. Hizmetle ilgili herhangi bir soru ortaya çıkmadı, her şeyi açıkladılar ve gösterdiler. Müdür Degtyareva D.V.'ye teşekkür ederim, iletişimden sadece hoş duygular kaldı.
Hizmetlerine yetkin ve adil bir yaklaşıma sahip harika bir şirket. Şehrin çoğu bölgesinin sakinleri için sigortalı bir dava başvurusunda bulunmanın yeri üzücü, tamamen uygun değil. Ancak bu sorun, hasarlı arabanın hemen değerlendirildiği bağımsız bir değerlendirme kuruluşunun ofisine doğrudan başvuru yapma olasılığıyla çözüldüler (bu şekilde Kalinovsky 68a'ya başvurdum ve her şey harika, telefonla önceden danıştılar ve pratik olarak zaman harcamadım, öğle yemeği molası sırasında her şeye karar verdim). Müşterilerinize değer verdiğiniz için teşekkür ederiz.
Çalışma modunu doğru bir şekilde söyleyemiyorsa neden tek bir referansa ihtiyacınız var?? 5.01 kaza. Sertifikayı arıyorum ve açıklığa kavuşturuyorum - 6.01 zararlar için ofis çalışıyor mu değil mi? Operatörün cevabı - oh, bilmiyorum, yazılı çalışıyor. Doğal olarak hiçbir şey işe yaramıyor. Yardımdan başlayarak üstün hizmet
Kişisel hesabınıza giriş yaparken sürekli sorunlar. Bazı vahşi öneriler, bunu yap, tarayıcıyı değiştir... sürekli giriş hataları veriyor. Buna ihtiyacım var, sinirlerimi bozup zaman kaybetmem mi gerekiyor?
Personele pretezi yok.
Malzemeyi geliştirmemiz gerekiyor!
Güler yüzlü personel. Belgeleri çok hızlı bir şekilde hazırladık ve sigortalı bir olay düzenlerken aşağıdaki eylemler hakkında ayrıntılı olarak konuştuk. Tavsiye ederim
Belgosstrakh şirketinin incelemesi, mülkü sigortalamak istiyorsanız tavsiye etmiyorum! Sigorta için nasıl para alınır, utanmadan sonuna kadar alırlar. Sigorta vakalarında nasıl ödeme yapılır, zararlardan yüzde 10 oranında ne ödeneceği için milyonlarca neden bulacaklar!!! Korkunç şirket!
Kibar personel, servis oldukça hızlı, kuyrukları izlemedim (Avrupa protokolünü yanlış doldurduğum için iki kez oradaydım), yardım ettiler, anlattılar, nasıl doğru olduğunu gösterdiler
Şirketin yöneticilerine ve müfettişlerine çok teşekkür ederim. Sorunu mümkün olduğunca çabuk ve verimli bir şekilde çözmeye yardımcı oldular. Ortaya çıkan tüm soruları cevapladılar ve her zaman bağlantıdaydılar. Arabamı sigortalamak için bu şirketi seçtiğime sevindim
Hızlı ve her şey açık. Ana girişten incelemeye gitmek uygun değildir, çünkü 2 kilometrelik bir dönüş için bir tur atmanız gerekir. Ancak ifadeyi çabucak kabul ettiler.
Hızlı evrak işleri, sıra olmaması, konforlu ve ferah ameliyathane, 20 dakika sonra muayene, muayene için geniş otopark için eksiksiz bir yıldız seti. Her şeyle ilgili her şey yaklaşık 35 dakika sürdü. Ancak dava basitti. Ama her şeyi beğendim!
Bir şeyi nasıl sigortalayacaklarını 50 kez hatırlatacaklar ve sigortayı nasıl iptal edeceklerini arayacaklar, bu yüzden üzgünüm, iyi nedenlere ihtiyacım var. Bu benim param ve iptal etme hakkım olsun ya da olmasın. Bir kez daha bu organizasyonda bir eksi buluyorum
Rahatsız edici bir giriş, otoparkın açık olmayan konumu. Ancak bunların hepsi konumun dezavantajlarıdır. Belgosstrakh'ın çalışmaları hakkında sürekli bir yakalama beklemesine ve kusurlar aramasına rağmen hiçbir şikayet yok. Kibar kız, hasar talebinde bulunma prosedürünü ayrıntılı olarak anlattı, evrakları doldurmaya yardım etti, hasarlı arabayı bir uzman tarafından incelemek için bir zaman seçmeyi teklif etti. Belirlenen zamanda, uzman yanımda saniyeye kadar durdu ve ayrıca prosedür hakkında kibarca ve anlaşılır bir şekilde konuştu. Karta tazminat bekliyorum, miktar beklenenden azsa mı? Ancak bu durumda bile, gizli hasarlar tespit edildiğinde miktarı gözden geçirmeye hazır oldukları konusunda uyarıldım. Genel olarak - hizmete şaşırdım.
Maalesef kayıp düzenleme departmanını ziyaret etmek zorunda kaldım. Personel kibar. Temiz. Sıra yok.
Ayrı olarak, Belgostrah hakkında: son birkaç yılda şirket çok kötüleşti, sigortada onarımların üçte biri için bile yeterli olmayan kuruşlar var. Tüm değerlendiriciler bağımsızdır, vasıflı olmadıkları, çalışmalarını hiç bilmedikleri izlenimine kapılmaktadır. Genel olarak kimseye tavsiye etmiyorum. Diğer sigorta şirketlerini aramaya çalışın.
Orijinalini göster · Русский
2
1
Kurumun yanıtını göster
Мария
5. seviye şehir uzmanı
21 Aralık 2024
Değerlendiriciye (+375 (29) 657-78-55 işte numarası, çünkü kendini tanıtmaya bile zahmet etmediği için) NORMAL konuşmayı, kaba davranmamayı ve sesini kıza yükseltmeyi öğretin!!! Peki bu saçmalık nedir, sigortacı neden yeni parça ve parçanın montajı için bana fazladan bir şey ödemeyecek? Peki yeni muayene eylemi nerede? Bazı belgeler nerede? ARABANIN MUAYENESİNDE BU KİMDİ VE BANA NE SÖYLEDİ?! Neden her şey kelimelerle açıklanıyor?! Belgeler nerede?! Ne tür bir ofisiniz var?! Onarımları açıklığa kavuşturmak için onu geri aradığımda, en hafif tabirle gönderildi! Artık size karşı sigortalı olmayacağım ve böyle bir suçluluktan sonra herkese sizi atlayacağımı söyleyeceğim!
Bambizova uzmanı Tatyana Mikhailovna'ya büyük minnettarlığımı ifade etmek istiyorum.
Uzmanın açık, profesyonel çalışması hoş bir şekilde şok ediciydi. Böyle bir şeyi ilk kez isteyen babamın adına bir inceleme yazıyorum. Bu nedenle, Tatyana Mikhailovna'nın mükemmel bir uzman olduğu sonucuna varabilirim, bu sayede bir bütün olarak organizasyondaki çalışma hakkında olumlu bir görüş oluşur.
Orijinalini göster · Русский
1
Kurumun yanıtını göster
Boba Doda
4. seviye şehir uzmanı
13 Ağustos 2024
Belgosstrakh sigorta şirketinin çalışmalarından son derece hayal kırıklığına uğradım! Bu kuruluş, müşterilerinden tasarruf etmek ve herhangi bir şekilde ödemelerden kaçınmak için mümkün olduğunca çabalıyor gibi görünüyor.
Sağlık sigortasındaki durum sadece saçma. Doktordan sevkim ve net teşhislerim vardı, ancak en basit testler bile en küçük nedenlerden dolayı hata bulmaya başladı. Öyle görünüyor ki, poliçenin kapsamına girmesi gereken hizmetlerin bedelini ödememek için herhangi bir bahane arıyorlar.
Sürekli reddedilmeler ve mazeretler boş bir yerde çileden çıkarıyordu. Müşteri olarak aldatılmış ve ihmal edilmiş hissediyorum. Haklarınız için yeterli hizmet ve koruma almak istiyorsanız Belgosstrakh ile iletişime geçmenizi önermiyorum. Müşterilerin takdir edildiği başka bir şirket aramak daha iyidir.
Genel olarak, sağlık sigortası ile ilgili olarak organizasyon hakkında. Ulaşmak her zaman zordur.Çoğu zaman garantilerle uğraşıyorlar - bir şeyi yazmayı unutacaklar, başka bir şey gönderecekler. Ve telefonda sürekli iç çekişler ve ahlar duyuyorsunuz ve hoşnutsuz sesler duyuyorsunuz. Müşterilerle çalışmak çok böyledir. Parayı ödüyorsun ve çıkışta sanki normal bir klinikte iletişim varmış gibi. Tavsiye etmiyorum.
Şirket bozuldu. Telefonda bir bilgi konuşuyorlar ama ofise geldiğimde artık öyle değil. Başka bir sigorta şirketi aramalıydım, yoksa çalışan sana bakıyor ve hiçbir şeyi açıklayabiliyor, her şeyi kendi kağıt parçalarından yapıyorlar ve söyledikleri gibi, sadece hangileri için insanlar için yapıyorlar... Bir şirket seçimi olduğu sürece, dikkatlice bakmak daha iyidir. Burada insanlara yaklaşım kesinlikle bozuldu. Ve sanırım bir şey olursa, şirketin sadece abonelikten çıkmakla uğraşacağı bir gerçek değil... Ben üzüldüm.
Ben sadece Belaruslulara, onların yardımseverliklerine, nezaketlerine, misafirperverliklerine şok oldum! Belarus'ta ilk kez bir insan içimize girdi - ortaya çıktığı gibi, çok tatlı, samimi, kibar!
Sigortaya herkes yardım etti, yardım etti... Ben etkilendim!
Bizimle böyle bir muamele / ilişki aramamız gerekiyor.
İyi ayrılma. Neredeyse hiç kuyruk yok. Hoş ve kibar çalışanlar.
Orijinalini göster · Русский
Kurumun yanıtını göster
Дарья Сергеевна
15. seviye şehir uzmanı
13 Mayıs 2024
Tüm sigortalılar arasında en iyi ofis ve çalışma hızı. Vatandaşların dolaşımı için binada elektronik kuyruk var, birçok uzman çalışıyor, muayene için yeni bir platform var, kutular var. Her şey hızlı bir şekilde, bir saatten kısa bir sürede kasko ile hasar talebinde bulundu ve muayene edildi. Değerlendirici, tk aceleyle buluşmaya gitti ve mevcut en yakın saatten 15 dakika önce kabul etti. Bayilerle çalışmak
Üst düzey girişteki servis (her şeyi yetkin ve net bir şekilde açıkladılar), ancak daha sonra gerçekten meşgul olmak istemiyorlar ve başkalarına iş koyuyorlar
İlk defa otoparkla uğraşmak zor. Salona girerseniz, binanın solundaki halkadan park etmek daha iyidir - daha fazla yer vardır)
İçeride birçok uzman var - sıra hızla hareket ediyor.
Merhaba. Merhaba. Minsk bölgesinin merkezine temasa minnettarlığımı ifade etmek istiyorum. Bugün iki kez döndüm.Soruyu çok hızlı ve verimli bir şekilde çözdük.Durumum göz önüne alındığında /rehabilitasyon aşamasında yoğun beyin kanaması olan bir hastanede yatıyorum /dikkat ve sabır gösterdim. Çok teşekkür ederim. Her zaman olduğu gibi, şirketinizin müşterisi.
Geniş bir otopark, elektronik kuyruk, konforlu bir bekleme odası, hatta bir tuvalet var, birçok kibar operatör var - sıra hızla geçiyor, yakınlarda ülkemizin standartlarına göre arabaları incelemek için büyük bir medeni park yeri ve birçok uzman değerlendirici var. Genel olarak hizmet memnun oldu, yol boyunca ve herkesin kendine ait tazminat nüansları ortaya çıkıyor.