Sık sık bu bankaya geliyorum. Kızlar her durumda her zaman yardım etmekten mutluluk duyarlar, heyecan verici soruları sabırla ve kibarca cevaplayacaklardır.. Hoşuma gitti.Harika bir ruh halinde gidiyorsun.
Mümkün olan her şeyden bağlantısı kesilen en korkunç banka , swift , Apple Pay , Samsung pay vb. Dönüşüm oranı, küçük bir miktar bile olsa, feci derecede farklıdır. Şubenin çalışmasıyla ilgili, prensipte, tüm devlet bankaları kepçe 2.0 gibi hiçbir soru yoktur. Kuyruk yok, çünkü aslında mantıklı vatandaşlar için hizmet yok, cadde üzerinde uygun bir yer var!
Bugün para birimini değiştirmek için bankaya geldim, bu yüzden kasiyer müşterilere hizmet etmek yerine oturuyor ve komşusuyla işleri hakkında konuşuyor, ancak insanları umursamıyorlar. Başka bir bankaya gittim, çabucak değiş tokuş ettim. Öyleyse neden bankada bu tür çalışanlar var?
Altın Taç üzerinden (hizmet olarak bankanın web sitesinde bulunan) transfer yapmaya geldim ve kasada bir kağıt parçası var: Altın Taç çalışmıyor. Salonun dışındaki seyirciye sorduğum soruya bir cevap aldım: Sitede ne olduğunu bilmiyorum ama bizim için Altın Taç çalışmıyor. İşte müşterilerle böyle bir hizmet ve iletişim - süpürgeliğin altında
Çalışan, tüm seansımız boyunca kişisel meseleler için telefonda konuşuyordu.
Orijinalini göster · Русский
1
Kurumun yanıtını göster
Оксана Б.
16. seviye şehir uzmanı
24 Ağustos 2022
Bozuk kartla ilgilenmeye yardım eden yöneticiye teşekkür ederim. Sadece şubenin değil, merkez ofisin tüm çalışanlarını da bağladı. Müşterilere karşı bu kadar kayıtsız olmayan bir tutum çok hoş.
İyi bir banka, çoğu zaman Polotsk'taki en düşük döviz kuruna sahiptir. Burada, banknotu vermeden önce, kasiyerin müşteriye vermek için en eskisini ve tuzluyu dikkatlice seçtiği diğer bankalardan daha yeni bir para birimi vermeye çalışıyorlar.
Belinvestbank 100 doları değiştirmeye gitti, genç çalışan faturayı çevirdi ve başka bir bankada herhangi bir şikayet olmamasına rağmen küflü olduğunu söyledi... Boşa harcanan zaman. Bir daha iletişime geçmeyeceğim ve kimseye tavsiyede bulunmayacağım...
Kasada çalışan kaba bir kadın, duyulamadığını düşünerek müşterileri bir meslektaşıyla insanların önünde tartışıyor. Belirli işlemleri gerçekleştirmek için belirli verilere neden ihtiyaç duyulduğunu hiçbir şey açıklamak istemiyor. Servis için bir bilet gişesi çalışıyor.
Tavsiye etmiyorum.