Grod'un merkezine yakın, çok güzel bir bölme. Yetkin ve yardımsever çalışanlar, sahip olduğum tüm soru ve sorunları hızlı ve bürokrasi olmadan çözdüler.
Çalışmanız için teşekkür ederim
Belarus'ta bildiğim ve hizmet verdiğim en kötü banka. Normal bir yere transfer edilemez, ödeme yapılmaz. Sıralar, özellikle insanların büyük bir kısmı için sadece 1 bilet gişesi çalıştığında, muhasebe yaparken sadece uzay kuyruklarıdır. Çalışanların büyük bir kısmı ne yaptığını anlamıyor, doldururken hata yapıyor, çok uzun süre hizmet veriyor. Buraya gitmek zorunda kaldığım her zaman 2 kişi yeterince çalıştı. Onlara bir yıldız atacağım
Bankanın sahip olduğu en kötü şube. Hafta içi, saat 17:39, insanların iş günlerinin sonu var. Tüm bölüm için 1 uzman. Bir müşteriye hizmet - 25+ dakika. Yönetici saat 18: 00'e kadar beklemeden işyerinden ayrıldı. Yoğun saatlerde daha fazla uzmanın çalışması için çalışanların çalışma saatlerini neden doğru bir şekilde tahsis edemiyoruz?!
Bankalardan daha kötüsünü görmedim! Bankalarının itibarını umursamayan kesinlikle beceriksiz çalışanlar (herkesten bahsetmiyorum). Durumumu boyamayacağım, çünkü uzun süre ve duygular denizdedir! Bu bankayı atlayın ve banka yönetimine tavsiye verin - DÜZENİ sağlayın! Bir yıldız- uygun konumu için.
Bu, uğraşılması gereken veya uğraşılması gereken en kötü bankadır. Sonuncusundan - iki haftadan fazla bir süredir, internet bankacılığından veya telefondaki uygulamadan işlem ekstresi kullanılamıyordu. Telefondaki uygulama da aynı. Ve işlemler için push bildirimlerinin neden düzenlenemediği açık değildir.
Dikkat, çirkin ve sorumsuz faaliyet!
Spam gönderiyorlar! SMS ile gönderme, hayran tarafından, yani bankalarının müşterisi olmayanlar için bile yapılır. Operatöre, aramanın yasadışı "üssünden» çıkarıldıklarını belirten bir açıklama ile arandığında, hiçbir şeye yardım edemeyeceklerini söylediler!!!
Dürüst olmak gerekirse, Sukhotsky Mikhail'in hala bankanın ana ofisinde nasıl çalıştığını bilmiyorum, en iğrenç davranış, operasyonu ilk defa yaptığı gibi gerçekleştirdi, umarım son gün çalışıyor. Aksi takdirde banka süper.
Sırada uzun süre beklemek ve kartlarını bekleyen öğrencilerin kanunsuzluğu. Öğrenciler kupon alır ve satarlar, çalışanlar buna tepki göstermezler. Çalışanlar yavaş bir öğrenciye 20 dakika hizmet veriyor
Tartışmalı konular var, babamın ölümünden iki gün sonra babamın katkısının faizini vekaleten kaldırdım. Karar annemle birlikte verildi, cenaze töreni için paraya ihtiyaç duyuldu. Tüm bu durumu 6 ay sonra bankaya miras belgeleriyle geldiğimde bankada açıkladım. İletişim hafifçe söylemek gerekirse gergindi, neredeyse doğrudan bana% 'ye sahip olduğumu söylediler ve sorunu uzun süre benimle çözecekler. Tarihleri belirtmeden. Tüm belgeleri vermeme rağmen, katkıda bulunanın iki varisi var: Ben ve annem (ben asılıyım, yasaya göre eşim) annem ( ikinci varis ) benim için kendisine ait tüm mülkleri elden çıkarma hakkım olan bir genel vekaletname hazırladık. Yani, ölümden sonra katkılarımdan% alıyorum ve varis olarak kendimi soydum)). Bankanın bürokrasisi belli değil, durum şeffaf, katılımlarıma ne olduğunu,% 'in tahakkuk edip etmediğini ve cevabın neden bu kadar bulaştığını anlamıyorum. " Sana ne olacak bilmiyorum, bu uzun sürecek."
,
Bu bankanın hizmetlerini birkaç yıldır kullanıyorum. Yetkin çalışanlar, konunun özünde profesyonel tavsiyeler, bir seçime karar vermenizi sağlar. Kuyruk, müşterilere hizmet verirken oldukça hızlı hareket ediyor.
Uygulamaya ödeme yapması gerekenler için çok az fatura alıcısı var, ancak kasadan para atmanın imkansızlığı ve tabanlarına göre bir hesabın olmaması kötü yönetimden bahsediyor
Bekleyenler için yeterli yer var, tüm hizmet yelpazesi var, sadece park yeri zor, yakınlarda var, ama her zaman zorluyorum, birinin gidene kadar beklemeniz gerekiyor.
Çok sayıda öğrenci olması nedeniyle çalışan bir kart almak için 2 saat bekledim. 4 yıl önce okuduğumda öğrenci kartı da bu bankadaydı ama o sırada üniversitede bize verdiler. Çalışanlar tarafından hizmetle ilgili herhangi bir şikayetim yok.
Bu banka ile tüm temaslar tam bir hayal kırıklığıdır. Uygulama bir kollektif çiftliktir, şifrenin tek yanlış girilmesiyle, para karşılığında kaldırılacak olan kilit hemen kaldırılır. İletişim merkezini aradıktan sonra, yanlış girilen şifre için odbiralovka'yı atlamanın bir yolunu ve ardından artan tonlardan sonra önerdiler.
Taksi uygulamalarında harita bağlı değildir.
Son zamanlarda, düzenli olarak ücret alınmasına rağmen, ödemelerle ilgili sms hatalarla geldi, hatta hiç gelmediler.
Kart bir yıl sonra çalışmayı durdurdu. Bugün hesabı tamamen kapatmaya geldim. Kartların arkasında tam bir öğrenci bankası var, sadece üç uzman çalışıyor, her şey yavaş ve uzun bir süre çalışıyor, kabinlerdeki çalışanlar az önce oturuyorlardı, müşterileri olmadan bunu gözlemledim, açık işyerlerindeki meslektaşlarına yardım edebiliyorlardı. Birkaç dakika içinde ameliyat için sırada bir saat oturdum. Hayatın kayıp saati.
Bu bankayı tavsiye etmiyorum.
Berbat banka. Sürekli kuyruklar. Asgari sorunu çözecek kimseyle kimse yok. Sağa veya sola adım atarsak, bilmiyoruz ve bunu yapmıyoruz. Nedense diğer bankalar yapsa da ....
Çok yetenekli ve çok kibar personel. Uzman Dmitry Dmitrievich, maalesef, soyadını hatırlamıyorum, sorunların çözümünde çok yardımcı oldu. Çok teşekkür ederim. 09.08'de bankanın d / O'sunu ziyaret ettik.
Geniş şube, mükemmel servis, ATM var. Yumuşak kanepeler. Atık kağıt toplamak için bir kutu var - bankanın ekoloji konusundaki endişesi hoş. yetkili personel.
Şubat ayında banka, yaptırımlar nedeniyle fonların silinmesinde aksamalar yaşadı, hesabı kapatmaya geldim, kartta eksi, normal borçta, kredisiz olduğu ortaya çıktı ve eksi cezadan damlamaya başladı, bankadan tek bir sms veya çağrı olmadı, sadece yanlışlıkla hesabı kapatmaya karar verdim ve bir eksi olduğumu ve cezamın arttığını, müşterilere karşı iğrenç bir tavır aldığımı öğrendim, bankaya çökmesini ve müşterilerin tamamen kaybolmasını diliyorum
Orijinalini göster
1
1
Kurumun yanıtını göster
Elena
12. seviye şehir uzmanı
22 Eylül 2023
Çok yavaş müşteri hizmetleri. Bitmiş kartı almak için 1,5 saat sırada oturdum. Danışman yaklaşık 30 dakika işyerinden uzaktaydı. Terminal ile işlem türleri kötü düşünülmüş. Bankada çok fazla iş boş, sadece 4 pencere çalışıyor. Salonun kendisinde beklemek için birçok yer var ama bunlar müşterilerle doluydu.
Tavsiye etmiyorum. Müşteriyi bilgilendirmeden karttan para çekerler.Müşteri verilerini MSI'YA olması gerektiği gibi girmiyorlar.Bakım için çok az şube var.Bazı bölmeler kapanıyor.Bazı şubeler geçici olarak kapalıdır Oraya vardığınızda ve kapıdaki yaprağı okuduğunuzda ne öğrenirsiniz.Sürekli kuyruklar.Bu onlar için işe yaramadığı için yurtdışındaki satın alımlar için ödeme yapmak imkansızdır.Bankayı örtbas ederek suçlarını kabul etmeden mazeret gösterirler.
Harika! Çalışanlar değişmez, herkes akrabalar gibi! Cana yakın, tüm sorunlar çözülüyor, servis yüksek, tarifeler yeterli. Tüzel kişiliğe sahip olarak yazıyorum, telefon için kasada olduğu gibi ödeme yapmayı bilmiyorum.
Doğru bakım.
Müşterilere karşı kibar tutum.
Personel bana her şeyi sabırla açıkladı, çünkü ilk kez hizmet için başvurdum.
Kısa bekleme süresi.
Tavsiye ederim
Orijinalini göster
2
2
Kurumun yanıtını göster
И
Иван И.
3. seviye şehir uzmanı
6 Mayıs 2022
Tam bir hayal kırıklığı. Paramı karttan çekemiyorum, 15 gün sonra miktar sınırı ile bir açıklama yazmam gerekiyor. Belirlenen günde şubeyi ziyaret edemedim ve parayı alamadım - ertesi gün kesinlikle hiçbir şey vermediler - yine + 15 gün olmak üzere tekrar bir açıklama yazdılar.
26 Şubat'ta, çevrimiçi mağazadan satın alma girişiminden sonra ödeme geçmedi, kartta kesinti olmadı, ekstrede hiçbir şey yok. Satın alma işlemini başka bir bankanın kartıyla ödedim. 4 Mayıs'ta miktar karttan silinir, 6 Mayıs'ta tekrar silinirler. Şube şöyle açıklıyor: "Ödeme geçmediğinde parayı bloke ettik ve sonra iade ettik ve 4 Mayıs'ta ödemeyi çevrimiçi mağazaya gönderebildik ve kartınızdan yazdık, ancak yanlışlıkla iki kez yazdık, ikinci tutarı 60 gün içinde iade edeceğiz ve ilki için çevrimiçi mağazaya başvurun" 2 aydan fazla zaman geçti, sizden paramı bağımsız olarak bir yere göndermenizi kim istedi??
Uzmanların seviyesi çok düşüktür, sadece evet veya hayır cevap verebilirler. İnsanlarla müşterilerle değil, rakip olarak iletişim kurarlar.
Kimseye bu bankayla iletişime geçmesini tavsiye etmiyorum - para ve zaman kaybı.
İğrenç hizmet. Bir kuruluş olarak operatörümüzün telefonunu kaybettik ve Minsk'te olmadığımız için bankaya şahsen gitmemiz bizim için zordu. Bir ay boyunca bu bilgileri öğrenmek için iletişim merkezinin telefonuna ulaşmaya çalıştık. Ancak tüm operatörler günden güne meşgul. Bir gün çevrimiçi bir danışmanla iletişime geçmeyi önerdiler. Biz döndük. Sorumuzla iletişim merkezinin telefonuna gönderilmemiz çok komikti. İşte böyle bir kısır döngü. Şimdi bankayı değiştirmeyi düşünüyoruz
Öğrenci kartları almak için tek bir pencere çalışıyor ve bu, müşteri çağrıları arasında büyük kesintilerle gerçekleşiyor. Öğrenci kartı olmasaydı, hayatımda bu bankayı kullanmazdım.