Çok kötü ve yavaş çalışıyorlar. Lisans öğrencisinin öğrenci kartını aldım. Eylül ayının büyük bir bölümünde banka şubesinin sadece öğrencilere açık olması ve lisans öğrencilerinin oraya girmesine izin verilmemesinden başlayarak iğrenç bir hizmetle karşı karşıya kaldı. Kartın hazır olup olmadığını hiçbir şekilde öğrenemedim. Tamam, aradım, öğrendim, Eylül sonunda gelmelerini söylediler. Sonra kelimenin tam anlamıyla bir hafta sonra üniversiteden acilen kaçmanız, kartları almanız gerektiği, aksi takdirde hiç burs olmayacağı mesajı geldi. Pasaportsuz hizmet vermediler, her şey acil bir hızda olduğu için kopyayı kabul etmediler, pasaportu eve götürmek ve aynı gün geri dönmek zorunda kaldım. Bu, çalışanın bana sorun olmadığını söylemesine rağmen acele etmenize gerek yok. Daha da fazlası: pasaportla geldim, kartı kederle ikiye verdik, telefon numaramı değiştirdiğimi söyledim, değiştirmiş görünüyorlar ve sonra mobil bankacılığa giremediğim ortaya çıktı, telefonu orada güncellemediler. Sonuç olarak, hattı aradım ve siteye yazdım ve departmanı aradım - anketlerde yeni bir numaraları olduğunu söylemelerine rağmen hiçbir şey yapamadılar, ancak şubeye gitmemiz gerekiyor. Lütfen söyle bana, adı ne - numaram sizde var, tüm çalışanları değiştirildiği konusunda uyardım, kaydettiler. Sonuç olarak, bir kez daha Bobruiskaya'daki bu şubeye gitmek zorunda kaldım, mobil bankadaki numarayı aptalca değiştirmek için büyük bir kuyruk beklemek zorunda kaldım. Sadece iğrenç müşteri hizmetleri. Öğrenci kartı olmasaydı bu bankayla asla iletişime geçmezdim. Ve bir daha iletişime geçmeyeceğim.
Korkunç ayrılma. Sıra çok büyük ve her zamanki gibi sadece 1 pencere çalışıyor. Numaraları veren cihaz kırıldı ve klinikte olduğu gibi kimsenin sıraya girmeden tırmanmaması için nöbet tutmak zorunda kaldım. 2 saat oturduktan sonra (ve servis çok yavaş olduğu için biri durduktan sonra) bana yarım saat kart verdiler, çünkü bu sürenin yarısında çalışan benimle hiçbir şekilde alakasız belgeleri gözden geçiriyordu, aynı zamanda başka bir çalışanla iletişim kuruyor ve şaka yapıyordu. Görünüşe göre kimsenin kontrolünde olmayan korkunç bir yer
Kısacası, sürekli kuyruklardaki sorunlar (çalışan sayısını artıracak, yine de geçen yer), tıkanıklık (görünüşe göre klimanın kaynağından tasarruf ediyorlar). Bakımla ilgili sorular var ama bunu tarif etmek zor. Sadece çalışma programı ve konum çekilir.
Bir sürü insan oturuyor, büyük bir kuyruk var, bir pencere çalışıyor ....Kız aniden öğle yemeğine çıkıyor ... Onun yerine kimse gelmedi. Kaçtan kaça orada olacağı belli değil. Öyleyse, zamanınızın 2 saatini bir yere harcamanız gerekiyorsa, buraya gelin.
Bir çeşit çöp, para çekmeye geldim, ancak aynı zamanda atm'de yalnızca «qr ile ödeme" işlemleri mevcut), yani ATM fiziksel kartı kabul etmedi, nfc'de değil (belki de geceleri geldiğimden dolayı (23: 00'e yakın, ama bu işe yaramamalı gibi)
Bir saatten fazla bekledim. Elektronik kuyruk, öğrencilerin 1. sıraya girecekleri şekilde yapılandırılmıştır ve büyük akışları nedeniyle, çok az öğrenci olsa bile sıralarını beklemek imkansızdır
Varış anında çalışmadı (açık olması gerekmesine rağmen)
Parayı değiştirmeliydim, ziyaret sırasında programa göre açılmalıydım ama kapalı bir kapıyla karşılaştım.
Uzmanlara çok yavaş ve kaba hizmet. Bir yıl sonra bu şubeye gitmeniz gerekiyor, çünkü işe yakın. Her seferinde kuyrukta geçirilen süre bir saatten fazladır. İkinci gün hesap ekstresi alamıyorum. Öğle yemeğine de iş gününün başında gelirdim. Dahası, ekonomistlerin çalışma saatleri değişti ve internet sitelerinde bu konuda bilgilendirilmedi. Ekonomistler iğrenç bir şekilde yavaş çalışıyorlar. Birer birer, saatte en fazla iki kişi.
Orijinalini göster · Русский
Kurumun yanıtını göster
K
Karl S.
5. seviye şehir uzmanı
25 Eylül 2024
Personel yetkin ve iyidir, ancak en büyük kuyruklar bir sıkıntıdır (kuyrukta 3 saatten fazla bekleyebilirsiniz, kayıtsız bir bilet bulursan şanslısın ve erken gidebilirsin). Ne yazık ki, mevcut durum bankacılık hizmetlerinin zamanında ve verimli bir şekilde sağlanmasına izin vermiyor.
Personel sayısını ve çalışma saatlerini artırmayı düşünmenizi öneririm (en azından okul yılının başında, öğrenciler kartlarını aldıklarında). Bu arada, banka yönetiminin müşterilerinin görüşlerini dinleyeceğini ve yüksek düzeyde müşteri odaklılık sağlayabileceğini umuyorum.
Hizmeti beğenmedim, uzun kuyruk, çalışan müşteri odaklı değildi. 22.07. Zaman 14-00
Orijinalini göster · Русский
Kurumun yanıtını göster
Д
Данута Рыбалко
2. seviye şehir uzmanı
24 Eylül 2024
Bir pencere çalışırken büyük bir kuyruk var. Saat 18: 00'de bir kalabalık vardı, banka çalışanları bunu mükemmel bir şekilde gördü, yine de hala sadece bir pencere çalışıyordu. Banka çalışanları belli ki işleriyle baş edemiyorlar ve bu konuda bir şeyler yapılması gerekiyor.
Çok yavaş hizmet veren çalışanlar, kendi bankalarının sağladığı ürün ve hizmetler hakkında hiçbir fikre sahip değiller! Sadece korkunç! Banka izlenimini bir bütün olarak bozar…
Nadiren bankalara gidiyorum, ancak operatörlerin mükemmel çalışmaları incelemeyi yazmaya teşvik etti: hoş olmayan durumlar olmadan yeterince hızlı.
Ilya Mihayloviç mükemmel bir uzman, her şeyi açık bir şekilde açıkladı.
Önceliğim başka bir bankaya veriliyor, ancak böylesine neşeli bir insanla iletişim kurarken duygular zihni yeniliyor gibi görünüyor.
Çalışanlar işlerini isteksizce yaparlar, ancak aceleleri acıtmaz. Elektronik kuyruk çalışmadı. Davet edilene kadar 2 saat beklemek zorunda kaldım, sonra soruma karar vermek için bir saat oturdum. Bu, hesaptan para çekmek için 3 saat süren bir kabus.
Bu şubeye bu kadar yakın gitmemiz gerekiyor, birkaç yıl boyunca yavaş çalışıp devam ediyorlar. Korkunç iş, bir operasyon uğruna birkaç saat dinlenecekler ve sonunda iş günü sona erecek
Kaba personel. Yanlışlıkla parayı geçersiz bir karta bağlı bir hesaba aktardım, soruma ne yapabilirim, şunu aldım: «Neden ihtiyacınız olmayan bir yere para aktardığınızı bilmiyorum.» ve iddiadan sonra, araştırmak için çok zaman harcadıkları iddiasından sonra. Bütün bunlar çok kaba bir biçimde, bankanızın müşterilerine tavsiyelerde bulunmak ve yardım etmek sizin işiniz
Korkunç.. Banka şubesinde, Bobruyskaya caddesi boyunca, d. 9, kuyruklar çok uzun ve uzundur. Belki de yabancıların çok sayıda müşterisi nedeniyle. Halihazırda yapılmış bir kartı almak için bir buçuk saatten fazla beklemek zorunda kaldım.. Bu saçma, yoldaşlar.
İş sayısını artırmak veya elektronik kuyrukta "kartı al" sütununa ayrı ayrı tahsis etmek için ikna edici bir talep var, çünkü grafik "kayıt, düzenleme, BOD yerine geçme" gibi geliyor. Sözleşmelerin kapatılması"
Korkunç
Uzmanın hizmetiyle ilgili herhangi bir şikayet yoktur
Ancak kartı ödemek için bir buçuk saat beklemek güçlüdür, çünkü bir başvuru yapmak için en az bir süre başka bir sırada beklemeniz gerekiyordu
Mtr'den sonra BSU'YA kaydoldum. Tüm kart kursunu yapıyorlar, kartın zaten yapıldığına dair bir uyarı geldiğinde mutlaka geleceklerini söylediler. Şubeye geldim ve bana kartların üniversiteye geleceğini söylediler. Daha sonra üniversitede kartlarımız bulunamadı ve henüz hazır olmadıkları ortaya çıktı. Belli bir grup öğrenciye diğerlerinden çok daha sonra kartlar verildiği ortaya çıktı. Ve bu grupta maalesef ben de bulundum!
Belinvestbank OJSC müdürlüğünden ayrı bir talep. Yanlış bilgilendirme uyarıları göndermeyin ve herkes için zamanında BOD yapmayın. Bazı grup arkadaşlarım henüz kartlarını almadılar ve aynı zamanda üniversite binalarına giriş izni oldukları için güvenlik tarafından izin verilmiyor)
Orijinalini göster
2
Kurumun yanıtını göster
Е
Елизавета Глухова
5. seviye şehir uzmanı
21 Eylül 2023
Her şeyi çabucak yaptılar, çok yardımcı oldular! Mükemmel hizmet! Pürüzsüz Olga'ya özel teşekkürler!
Bu kurumu ziyaret etmek için "şanslıydım", çünkü evin yakınında şubeyi süresiz olarak kapattılar ve maaş kartının alınması gerekiyordu. Ödeme kartlarının düzenlenmesi / düzenlenmesi için bir banka çalışanı tarafından müşterilere hizmet vermek sırasıyla 20-30 dakika sürer, önünüzde sırada dört kişi varsa, orada iki saat çalışırsınız (hizmet süresini dikkate alarak). Bu bankanın şubesindeki mahallelerimde bana 5 dakikada bir kart verdiler!!! Öğrenciler de dahil olmak üzere bu kadar büyük bir müşteri akışı varsa, yükü bir şekilde çalışanlara eşit olarak dağıtabilirsiniz, ancak beş pencere ödemeyi kabul etmeyecek ve "uyku hapı altındaki kaplumbağa" modunda çalışan bir çalışan ödeme kartları düzenleyecektir! Kısacası, tam bir korku!!!
Birkaç kez bu bankadaydım. Ve her zaman bir saatten fazla. Kuyrukta minimum sayıda insan varken. Kartın hazır olduğuna dair sms, vaat edilen 3-5 gün yerine iki hafta bekledi. Bu arada, beklemedim, Durumların farklı olduğunu anlıyorum.. Ama görünüşe göre, en "ağır" müşterilere burada hizmet veriliyor!!!
Orijinalini göster
4
Kurumun yanıtını göster
A
Andrey S.
7. seviye şehir uzmanı
22 Ekim 2024
Büyük kuyruklar, sadece bir kasa çalışıyor, istenmeyen kasiyerler, kadın çalışanlar.
Bir bilyeli kart almalıydım, evin yakınında şube kapatıldılar, merkezde olduğu için bu şubeyi seçtim ve ben işten geçiyorum. Keşke başka bir şube seçseydim. İki gün boyunca kartı aldım ve her seferinde bir saat bekledim
Uzak 2011'de bu bankanın şubesindeki telefonu unuttum. Ve onu bana geri verdiler. Bunun için, gardiyana doğrudan ebedi saygı duyulur) bu nedenle, beş yıldız) bakım için de her şey yolunda görünüyor.
Çok garip bir ayrılma. Studak + banka kartı sisteminin geçişi nedeniyle burada her zaman bir öğrenci akışı vardır. Şubeye giriyorsun ve orada% 97 olasılıkla bir sıra olacak. Ama buna rağmen dürüst olalım, servis oldukça hızlı
Müşteri hizmetlerinden daha kötü olamaz. Başka bir şehirden geldim, maske alacak vaktim olmadı ve havaalanına geç kaldım, kartı acilen doldurmam gerekiyordu (4 yıldan fazla bir süredir bankanın müşterisiyim). Bana odada maske verilmedi, ancak kasada talep ettiler. Bana maske satma veya verme talebim üzerine ekonomist, meslektaşına ünlü bir şekilde kişisel maskesini bana vereceğini söyledi. Orada müşteri odağından ne duyuluyor?
Müşterilere değer vermeyen bir banka.Kelimeden tamamen. Sadece bu da değil, telefonda kaba / kaba / konuşuyorlar "siktir git". Sokaktaki bölümde durdum. Bobruyskaya, 9 neredeyse bir saattir. Daha önce bu bankayla hiç iletişime geçmemiştim ve sigorta ödemesi olmasaydı asla iletişime geçmemiştim. Sıra 20 kişiye geldi. Bir pencere çalışıyor. Bir pencere çalışmıyor. İkincisi, düzenlenmiş aradan asla çıkmadı. Üçüncüsü zar zor çalıştı. Genel olarak mahkumların ofislerinde oturuyorlar. Yönetici yok. Şikayet kitabı yok. Soruyu soruyorum, Kollektör odasına gönderiyorlar, 11. Bir saatte sadece 3 kişiye nasıl hizmet verilebilir?????? Belki daha hızlı hareket etmeliyiz????? Burası acelesi olmayan 80'li yaşlarındaki büyükanneler için bir cennettir. Gidecek hiçbir yer yok ve oturmak, konuşmak ve aynılarıyla tanışmak için avlanmak yok. Kabus! Daha önce böyle çöpler görmedim
Bu RCC'Yİ tavsiye etmiyorum, çünkü orada çok fazla müşteri iş yükü var ve kızlar müşterilerin akınıyla fiziksel olarak baş edemiyorlar. Karl Marx Caddesi'ndeki en yakın şubeye gitmenizi tavsiye ederim.
Neyse ki sıra yavaş ilerliyordu. Uzmanın işinden memnun kaldım (hoş, kibar, hızlı kız).
Çok garip bir karar: bilet gişesinin girişinden 8-11, 1-4 daha dar koridorda
Kaderin iradesine göre, belinvest'in bu şubesi benim için en uygun olanıdır, ancak içinde sürekli bir şeyler kırılıyor! Ya infokiosk kartı vermiyor, o zaman elektronik kuyruk çalışmıyor, hiç ATM yok, bu garip, ama işe yakın😏
Kısaca yazabilirdim - kaybedilen zamanın hikayesi. Ama ne yazık ki, tanrı'nın unuttuğu bu yerde masal gerçeğe dönüşüyor. 20 dakika bekledim - tek bir müşteriye hizmet vermediler. Önümüzdeki 20 dakika içinde Karl Marx ile ayrılmaya gittim ve gecikmeden her şeye karar verdim.
4 bahse girerim, çünkü öğrenci kimliğini aldığımda her an çok sayıda insan yaklaşık 2 saat kuyrukta duruyordu, ancak personel iyi ve hoş, her şeyi söylediler ve açıkladılar
Departmanda neredeyse hiç insan yokken acı verici derecede uzun bir bekleme
Orijinalini göster
1
Kurumun yanıtını göster
А
Анна Юрочкина
4. seviye şehir uzmanı
9 Şubat 2023
Kartı almak için bir saatten fazla beklemek zorunda kaldım, çünkü bir nedenden dolayı sadece bir kişi çalışıyor ve o zaman bile tembel hayvanın hızında çalışıyor...
Peki, kartlarla işlem yapmak için uzun süre beklemek gerçekçi değil, sadece bir uzman çalışıyor, banka yönetimi daha fazla insanı işe almayı düşünmüyor mu?