Maalesef düzenli olarak ziyaret ediyorum. Bir e-posta var. sıra, ama kuyruklardan kurtarmıyor. Çok sayıda emekli var, çok az personel var. Personel titizdir, gerekli olan ve gerekmeyen belgeleri talep eder, güçlerinden zevk alır ve duvardaki çıktılara atıfta bulunur. OPS başkanı, gönderici tarafından zaten ödenmiş bir posta öğesinin verilmesi için para talep ederek "yönlendirme" ve "gönderme" kelimelerini ayırt etmiyor, özünü anlamadan bir tür açıklama yazmalarını talep ettiler, bir buçuk yıl önce yayınlanan orijinal emri talep ettiler, pasaportu sormadılar... Nakitsiz ödemeyle nasıl çalışılacağını bilmiyorlar - onlardan nakitsiz zarfları nasıl satın alacaklarını bilmiyorlar - bilmiyorlar. Genel olarak, SSCB her yerde dağıldı ve ops 82'de şafakta. Emeklilere yürekten sempati duyuyorum - müşteri odaklılık sıfır.
Kuyruklarla ilgili sorun daha yetkin personel tarafından çözülecekti
Ön kayıt çok uygun bir hizmet ekledi, şimdi tüm büyükannelere emekli maaşı verilene ve kamu hizmetleri için ödeme yapana kadar bir saat beklemenize gerek yok. Belpochta uygulaması oldukça uygundur.
Burası Minsk'te sık sık ziyaret ettiğim 82 şubesi.Burada elektronik bir kuyruk var, genellikle 2 bilet gişesi çalışıyor.Çok çeşitli kırtasiye, ev eşyaları, gazeteler, dergiler, zarflar, kartpostallar.Çalışanlar hızlı bir şekilde hizmet veriyor, ancak bölgede birçok yaşlı insan var ve emekli maaşı alırken birçoğu hizmetler için nakit para ödüyor ve sıra birikiyor.Böyle günlerde açılış sırası gelir.Posta öğelerinin teslimi zamanında, şikayet yok