Hayatımda ilk kez birden az bahis yapmak istedim, böyle bir fırsatın olmaması üzücü.
Bu bölümde zarf almak için 58 dakikamı harcadım.
Bu 58 dakikada çalışanlar sadece 4 kişiye hizmet verebildi...
Diğer şubelere gitmenin daha iyi bir yolu varsa, başka bir şehirdeki bir şubeye gitmenin de daha hızlı çıkabileceğini tavsiye ederim.
Yine de bir kasada duruyorsanız, elektronik kuyrukta neden hizmetlere göre bir bölünme olduğu açık değildir. Ve sadece zarfı satın alması ve kartla ödemesi gereken ziyaretçinin, bir çalışanın başka bir ziyaretçiden birkaç paket veya bir yığın gönderi almaya çalışırken yaklaşık bir saat beklemesi gerekiyor.
Bir çalışanın gönderileri kabul edememesine rağmen, ikincisinin birincisine yardım ederek işinden uzaklaşması gerekir.
İyi ayrılma. Çalışanlar kibar ve yardımseverdir. Kırtasiye malzemeleri için çok büyük olmayan tek seçenek - geçen yıl burada anaokulu için satın aldım. Bu sonbaharda pek çok nokta bulunamadı - karton, renkli kağıt, boya anlatılıyor. Ve Çin'den gelen paketler bu postaya gelmiyor, Urallara gitmeniz gerekiyor.
25 sayıdan önce büyük emekli sıraları var. Diğer günler her şey yolunda. Herhangi bir paketin düzenlenmesine yardım edeceğim mükemmel kadınlar çalışıyor.
Girişte bir numara alıyorsun ve sıranı bekliyorsun.