Elektronik kuyruk, birkaç bilet gişesi açıldı, ancak her şey çok net ve hızlı çalışıyor) personel hoş, kibar. Çocuk için çizim alanı var ama kurşun kalem ve yaprak yoktu. Belki sormam gerekiyordu, ama sıra bizde geldi)
Geçen bir veya iki yılda çok değişti (daha iyisi için). Onarımlar yaptılar, mobilyaları güncellediler, elektronik bir kuyruk belirdi, kadın çalışanlar arkadaş canlısı, kibar ama periyodik olarak katılar :) Aliexpress, ozon vb. Üzerinde satış yapılmadıkça ve herkes toplu halde paket almaya başladıkça genellikle kuyruk yoktur.
İlginç bir şeyle bir paket almazsanız, posta her zaman ziyaret etmek için üzücü bir yerdir, ancak burada ışığın ödenmesine yardım ettiklerinde bana çok yardımcı oldular, bunu nasıl yapacağımı bilmiyordum, beş yıldız
Posta öğeleri için küçük bir düzenleme noktası, ancak uygun bir çalışma modu, elektronik kuyruk, misafirperver çalışanlar ile. Mümkünse, bu tür bir yorum var - paketleri gönderen ve onları alan müşterileri bölmek daha iyidir. Bazen tüm uzmanlar uzun zaman alan paketler göndermekle meşgulken uzun süre beklersiniz, oysa birkaç dakikadan fazla sürmeyen küçük bir paket almanız gerekir.
Bu bölümü gerçekten çok seviyorum. Personel genç, hızlı çalışıyorlar. Paketi gönderiyordum, hızlı teslimata ihtiyacım vardı. İşçiler bu bölgeye özel teslimat koşullarını hatırladılar, belgelere göre belirlediler, düzenlediler. Sonuç olarak, parsel çok hızlı bir şekilde ulaştı. Sanırım pek çok insan paketimle bu kadar uğraşmazdı. Evet, birçok insanın olduğu sıralar vardır. Ancak bu işçilerin suçu değil.
Belposta'nın bu şubesini çok beğendim. İşçilerin mesleki nitelikleri çok memnun kaldı. Ziyaretlerime neredeyse hiç kuyruk yok, çok sayıda insan olsa bile, hızlı servis uzun bekleme sürelerini ortadan kaldırıyor. Elektronik bir kuyruk var.
Kızlar aferin: "mutluluk paketleri" almak isteyenlerin büyük akınıyla bile iyi başa çıkıyorlar. Orada yaklaşık bir saat boyunca ekildik, ancak bu, değerli kutuları göndermek isteyenler önünüzde göründüğünde olur - bazen birkaç düzine bile (!) (bir şekilde ne kadar "şanslıydım")
Buradaki insanlar sadece iyi çalışıyorlar. Ama görünüşe göre bu insanlar çok az ve sabahtan saat 22.00'ye kadar sürekli kuyruklar var. Veya emekleri düzgün bir şekilde otomatikleştirilmemiştir. Müşterilerden birine her türlü oriflamayı farklı adreslere göndermeye başlamalı ve pencerelerden biri yarım saatten bir saate kadar engellenmelidir. Çalışan 3 pencereden 2'sinin bu şekilde uzun süre engellendiği zamana tanık oldum. Veya daha fazla gönderme ve düzenleme noktası açmanız gerekir. 2019'da tüm Avrupa postaları bu şekilde mi çalışıyor? Kuponu aldığınızda, önünüzde yarısı sokakta bekleyen 30 ila 40 kişi var - herkes için yeterli yer yok.
Kuyruklar kilometre uzunluğundadır. Cuma ve hafta sonları bir saat dinlenebilirsiniz. Ancak personel hızlı çalışmaya çalışıyor, ancak 3 pencereden sadece 2'si çalışıyor. Kuyruklar olmasaydı, daha iyi olurdu.
Ulaşmak son derece zor. Ancak personel iyidir - kibarca hizmet veriyorlar ve sorulan sorunun özüne telefonla cevap veriyorlar... eğer ulaşabildiysem :)
Uluslararası banderollerin düzenlenmesi için şube. yeterli alan yok, ancak elektronik kuyruk ve çalışanların yeterliliği sayesinde yeterince hızlı hareket ediyor