Bu şubeyi çok sevmiyorum, her zaman büyük kuyruklar, çok az uzman var. Üç yönde ve üç farklı uzmanla ayrı kuyruklar kurmak istiyorum: ödemeler ve ödemeler, paketlerin alınması, paketlerin gönderilmesi. O zaman bence daha iyi olurdu. Çok uzun süre ayakta durmanız ve insanların emekli maaşlarını alana ve konut ve kamu hizmetleri için ödeme yapana kadar beklemeniz gerekir, böylece paketlerini bir dakika içinde alabilirler.
Orada olduğum her zaman, sıra 1 kez oldu ve o zaman buradaki pencerelerin bir kısmı nesterov'dan yapıldığında. Eksi - uluslararası paketler buraya otomatik olarak ulaşmıyor, Nesterov'a bir açıklama yazmamız gerekiyor. Belki şimdi bir şeyler değişti. O zamanlar bana saklanacak hiçbir yer olmadığı gerçeğiyle tartıştılar.
Tüm pencerelerden sadece biri çalıştı. Bilet doğrudan yere, su birikintisine ve doğrudan su birikintisine düşer, çünkü temizlik nadiren gerçekleşir. Emekliler eğilmeye ve kuponu su birikintisinden doldurmaya zorlanıyor. Bu, bu şubeyle ilgili. Ve tüm Belposta ile ilgili olarak, hangi yerden çalıştıklarını kendiniz biliyorsunuz. Bir adrese teslimatla ilgili bir sms geldi, sıraya girdim, paketin başka bir yerde olduğu söylendi. Orada da sıra olduğunu söylememize gerek var mı? Sanırım hayır. Aşırı erteleme bildirimi yapılmadı. Pencerelerin en az yarısının çalıştığını hiç görmedim.