Personel yüzünden en iyi postalardan biri: size her zaman bir paket göndermenin en iyi yolunu söyleyecekler, değişiklikler hakkında konuşacaklar, kibar ve hoş kadınlar. Geniş oda, temiz
iki pencere çalışıyor. Genç personel, kendileri hakkında arzulanan çok şey, yüksek görüşler vaat ediyor. Çalışan uygun yardımı sağlamadı. Tutum vasattır.
Postane ve çalışanlarla ilgili her şey yolunda, ilgili ürünler ve elektronik kuyruk var, ancak...
Bu tür bir nesnenin yerleştirilmesi son derece başarısız, hareket kabiliyetiniz yoksa lütfen dikkat edin:
- Postane binanın balkon seviyesindedir, oraya ulaşmak için merdivenlerin yaklaşık 4-5 katını uzatmanız gerekir.
- Yaşlılar, oda sorunu olanlar, tekerlekli sandalye kullananlar ve bebek arabalı anneler için koğuşa girmek zor olabilir.
Belposta ile her şeyim üzücü, bir daha oraya gitmeyeceğime yemin ediyorum ama yine de bazen zorunda kalıyorum. Paketlerle ilgili sorunlar ortaya çıktı, ilgilenmem gerekiyordu. Sıra hakkında sessizim. Vaktinin bir saatini öldürmek için. İnternet üzerinden sipariş vermek belposta mağazası benim hatamdı) 2 kez gittim, sabrım yoktu)
Sadece bulunduğum yerin en kötü postası. Bazı pulları satın almayı planladım, kesinlikle diğerlerini sattılar, hatta farklı bir mezhep bile bana uyarmadılar, sadece ihtiyacım olan pullar için ödeme yaptılar, ancak tamamen farklı olanları çekle verdiler. Ayrıca yanılmadığımı açıklamaya başladılar ve bu pullar da gidecek. Belirli olanları almaya gittiğim için üzgünüm ve eğer bana orada olmadıklarını söyleselerdi, o zaman başka bir postaneye giderdim.
Güzel bölüm, her şey programa uygundu, açılış. Terminalde bant bitti, hemen geldiler ve değiştirdiler. Aynı zamanda, sırayla hiçbir nüans ortaya çıkmadı. Çabucak servis edildi.
Uygun elektronik kuyruk, personel kibar, hızlı bir şekilde hizmet veriyorlar. İçeride ve dışarıda mektup kutusu var. Ayrıca oturma yerleri, bir şeyler imzalayacak bir masa da var. Genellikle kuyruk yoktur, ancak varsa küçük kuyruklar vardır.
Çok nadiren yeterli sayıda pencere çalışır. Ve işe yarayanlardan, pencerede müşteriye hizmet verdikten sonra, çalışanların düğmeye basıp bir sonraki müşteriyi davet etmeleri için 3-5 dakika beklemeniz çok sık olur. Bu nedenle, zamanımızın ne kadar harcandığını sayın - her müşterinin hizmetine 3-5 dakika ekleyin
Orijinalini göster
2
1
Vera
10. seviye şehir uzmanı
22 Mart 2023
Postaneye çok nadiren gidiyorum ve bu şubeye nasıl ve neyi tamamen görmezden geldiğim sorularıma bir paket göndermek zorunda kaldım...Sadece formu burnunun altına kaydırdılar, git yaz, ineti kullanmak zorunda kaldım, Soru şu: o zaman neden orada oturuyorsunuz!? Kuyruğu beklerken de pek hoş olmayan bir hizmet izledim, artık oraya gitmiyorum (((((
7 kopek karşılığında zarf almak için sırada 15 dakika var. Üstelik vitrinde aslında bir şey tamamen farklı. Katta dik merdivenlerle yer almaktadır.. Herkes gelmeyecek.
Kendi postanem. Elektronik kuyruğun ortaya çıkmasıyla hizmetler daha erişilebilir hale geldi. Aptalca bekleyerek zaman kaybetmiyorsun. Peki, banka yakınlarda.
sıralar, satıcılar çok stresli, hadi paketimizi temizleyelim ve yüz paket paket yazalım. Anneannelerime karşı hiçbir şeyim yok ama hizmetim yavaş. Bunun nedeni, postanedeki kızın müşteri hizmetlerine ek olarak çok iş yapmasıdır. yani bir şey her şeyi damgalar, giyer, keser yapıştırır. Ona soru sorulmuyor, deniyor. ama her şey çok yavaş, 4 pencerenin de çalıştığını hiç görmedim.
Hızlı çalışıyorlar, ancak çoğu zaman hala bir kart alamayan ve ortak bir şirketi çevrimiçi olarak ödeyemeyen birçok insan var. Ve bu sadece interneti olmayan emekliler değil
Rusya Federasyonu'ndaki en olağan posta. Her şey ayın tarihine bağlıdır - emekli maaşının ödendiği gün, kamu hizmetlerinin ödendiği gün, ödemesiz ödeme günü. Cumhuriyetimizin diğer tüm postanelerinden farklı değil.
Orijinalini göster
3
İ
İsimsiz yorum
26 Temmuz 2020
İyi hızlı ve kibar operatörler, ancak sürekli olarak büyük slopok kuyrukları ve 80'lerden bazı zombaklar var. Hızlı bir şeye ihtiyacınız varsa, kuyruğun daha az olduğu başka bir postaya gitmek daha iyidir.
Bu posta şubesinin çalışanları korkunç kabalıklardır. Müşterilerle görgü kuralları ve iletişim biçimleri hakkında en ufak bir fikirleri yoktur. Hataları durumunda, suçu müşteriye veya meslektaşlarına aktarmaya çalışırlar, ancak şikayet kitabını talep etmeye başladıktan sonra çalışmaya başlarlar.