Beltelecom'dan video gözetimini kullanıyorum. Videoyu kayıtta veya çevrimiçi olarak izlemek genellikle mümkün değildir. Aradım, şikayette bulundum. İşe yaramaz. Görünüşe göre en düşük seviyedeki uzmanlar ve bilgiler çalışıyor. Bugün dünün video gözetiminde asılı bir resim vardı. Telefonda kendilerini haklı çıkarmaya çalışıyorlar ama bunun bir anlamı yok. Tek bir yıldıza bahse girmiyorum, çünkü bu tek bir günün sorunu değil.
Müşterilere karşı kibar davranıyorlar, ancak işlerinde uzman değiller. İnternet sorunları nedeniyle modemi değiştirmek için Beltelecom'a ulaştık. Onu yeni bir modelle değiştirdik, ancak sonunda 2016'dan kalma eski modemi aldık. İnternet daha da kötüleşmeye başladı. Bir hafta sonra modemi değiştirmek için tekrar geldik ama bu sefer hiç bağlanmıyor
Cumartesi günü buradaydık. İnterneti bağladılar. Hızlı bekleme (~ 5 dakika), elektronik kuyruk, operatör kibar, cana yakın, soru sorulmuyor. Diğer incelemelerde neden bu kadar olumsuz olduğunu anlamıyorum.
Beltelecom a servis merkezinin satış müdürü Valentina Malyarenko'ya çok nazik, sempatik bir insan, kendi alanında profesyonel, iletişimsel, böyle bir kişiyle iletişim kurmak, bir zevk, işimi en üst düzeyde bilmek, idareden geri bildirimimi dikkate almamı ve çalışanı teşvik etmesini rica ediyorum, onun yardımıyla mallar satın alındı, çok memnunuz, teşekkür ederim!!
Orijinalini göster · Русский
2
2
К
Константин Сергеевич А.
30. seviye şehir uzmanı
19 Kasım 2024
Belarus'un en büyük telekomünikasyon şirketi.
10 yıldan fazla bir süredir hizmetlerini kullanıyorum ve ona karşı herhangi bir şikayet yazamıyorum. Şahsen, bana verilen hizmetlerin kalitesinden memnunum.
Evet ve buraya gelmeye özel bir ihtiyaç yok. Yalnızca hizmetler bağlandığında ve ekipmanın değiştirilmesi gerekiyorsa (modem veya set üstü kutu). Diğer tüm sorular, «Beltelecom'um» uygulaması aracılığıyla (aslında düzenli olarak yaptığım şey) uzaktan (ev kanepenizin rahatlığında) çözülebilir
Aydınlık, ferah, uzmanlar her şeyin en iyisi.
Kuyruklar çok büyük ya da çok şanslıyım, bölgede aynı ofisten bir mağaza var, fiyatlar ölçeğin dışında, mal başına en az 100 ruble fark var
Şu anda yeni konsollar eksik, "yeni" ekipman kullanılmış
En kötü kelimeyle nasıl tarif edeceğimi bilmiyorum ama bunlar tekelciler ve dolandırıcılardır. Ağustos'tan itibaren gizlice promosyon 50 tarifesine transfer edildim, ondan önce promosyon 100 tarifesi vardı ve aynı zamanda uyarılmadılar. Ve tutarı 100 promosyon tarifesiyle aynı ödedim. Tüm kanıtları bende var. Sonra fark ettikten sonra, ne tür bir saçmalık olduğunu anlamak için şubeye gittim. Sadece bana hizmet etmek istememekle kalmadılar, çünkü işin sonuna kadar bir saat kaldı, bu yüzden gönderdiler. Dava açmak için tüm kanıtlara sahibim, zaman ve arzu olurdu.
Hiç bir zaman imrenilen pencereye çabucak ulaşamadım - belki de bu departmanla şansım yaver gitmiyor?(( şehir merkezi ve hizmeti iyileştirmek için tüm modern araçlara rağmen beklemek uzun zaman alıyor...
Personel açık bir şekilde anlaşılmaz soruları açıklıyor ve oldukça cana yakın. Ama iş çok yavaş gerçekleşiyor. Sırada 5 kişiyi gördüğünde, bir saatliğine burada olduğunu anlıyorsun
Tek dezavantajı, elektronik kuyruğun çalışmaması ve şirketin kendisinin de pek hoşlanmamasıdır, ancak genel olarak 5kişiden 5'inin müşteri hizmetleri, personel hoş, iyi, hızlı bir şekilde danışıldı
Bağlanması kolaydır, ancak gelen insanlara bakılırsa bağlantısını kesmek zordur.
Bize bir hizmet paketi bağladılar, soru sorulmadan her şey kolay ve hızlı geçti. Garip olan tek şey, nedense dairenin sahibinin belgesini istiyorlar ve bu genel olarak, eğer bir kişinin bir daire kiraladığını varsayarsak, mal sahibi interneti yürütmek istemiyor, ancak bir kişinin buna ihtiyacı var, yine de Rusya Federasyonu'nda sahibinde değil, bir kişide internete ihtiyacı var, bu sorunsuz bir şekilde bağlanıyor, hemen bir mülkiyet belgesi talep ettiler.
İnsanların hesabı kapatmaya geldikleri ve bazı kabloları teslim etmeleri istendiği gerçeğiyle benim yanımda 4 skandal vardı, elbette insanların hiç kablosu yok, çığlık başlıyor ve bu sistematiktir. Çok garip, şirket kabloyu teslim etmezse kullanıcıya dava açacak mı? Bu komik ve itibarını yitiriyor! Dışarıdan, iflasın eşiğinde bir organizasyonmuş gibi görünüyor, her tele ihtiyaç duyulduğunu söylüyorlar, sanki Ekimde olduğu gibi hiçbir yerde satın alınamıyormuş gibi.Kore'de plastik çiçeklerin bile kiralanması ve daha sonra yerleştirildikten sonra tekrar kiralanması gereken kore'ye.
İnterneti bağlayan ustalar en iyisidir, her şeyi anlattım, gösterdim, çok zaman harcadım ama her şey harikaydı.
Hizmetler istikrarlı, ancak hız için üzgünüm... Rusya Federasyonu'nda 2gb / s'de bir hız var, ancak burada maksimum 200mb / s ve dedikleri gibi maksimum 160 eh 170 var. Çok saçma. Muhtemelen Kgb'nin veri akışlarını yüksek hızda işlemek için zamanı yoktur. Artık hız kazanamıyorlar mı? Tabii ki, benim için 100mb / s bile yeterli, ama aslında bazen daha hızlı ihtiyacım var, çünkü 5 bilgisayarım var ve her birinde işim var.
Geçenlerde Beltelecom ile iletişime geçmek zorunda kaldım. Hoş bir şekilde şaşırdım. Eskiden çok daha kötüydü. Kızların hepsi seçim gibi zekidir. Hızlı çalışıyorum, her şeyi açıklıyorlar.
Wl-FI onarım başvurusunu tamamladılar, ancak bu korkunç, organizasyon ayakkabı kılıfı vermiyor mu?Tek başına kerzovalı çizmeli bir işçi eve, korku içinde.Beltelecom size bir soru soruyor mu?
İnterneti bağlamak istedim
Yani modemleri yok, »bu yıl almadılar" beni cesaretlendirdiler, beklediklerini söylediler, belki biri ekipmanı teslim edecek
Sorunu çözmek, hızlandırmak veya yardım etmek, bir alternatif sunmak istemiyorlar
Kendinizinkini satın alıp alamayacağınızı veya Minsk'ten aktarıp aktaramayacağınızı sordu, ayrıca reddetti
Bu tutum sinir bozucu
Hizmetlerde tekelci. Ancak, hizmetleri niteliksel olarak sağlıyor. Personel güler yüzlü ve yeterlidir. Sorulan sorulara sakince cevap verir. Peki, herkesin işlerinde nasıl bir işi var?
Çalışana minnettarlığımı ifade etmek istiyorum, Elena, büyükbabasını ve büyükannesini 1 Mayıs köyüne bağlamaya yardım etti. Her şeyi ayrıntılı olarak açıkladım, belki iletişim kurmak için 2 saat harcadım. Çok minnettarlığımı ifade etmek istiyorum, usta geldi, her şeyi çabucak yaptılar, anlıyorum. 8016-364-11-30 numaralı telefonu aradım (Elena ile bu telefonla konuştum). Umarım organizasyon bu geri bildirimi fark eder ve minnettarlığını iletir.
Modern binalar, sunulan hizmetler ve teknolojiler; güler yüzlü, yetkin çalışanlar; müşteriler için uygun ek olanaklar. Ve hizmetlerin maliyetini gelirimize bağlı olarak tahmin ediyoruz!
Ücretli paket engelleme hizmetini, duraklamadan sonra bağlantının tarihini ve saatini belirterek 15 gün boyunca Yasna'ya kullandım. Uzaktan kumandada, kişisel hesabımdan hizmetin bağlı olduğunu kontrol ettim. Varışta internet açıldığında çalışıyordu, ancak birkaç dakika sonra dondu.....Kendiliğinden açıldığı ortaya çıktı! 15 gün boyunca ücretli engelleme, ancak daha önce sipariş ettiğim engelleme hakkında bilgi yok! Teknik bir arıza oldu! BELTELECOM bunu tanımıyor! O dönemde trafiğin olmadığı açıktır, ancak kanıtlanacak hiçbir şey yoktur. Hizmeti kullanmadığım ve YANLIŞ engelleme nedeniyle benden para yazdılar! İNSANLAR! DİKKATLİ OLUN! Önde gelen telekomünikasyon şirketimiz, 123'ü aramanızı ve hizmetlerin dahil edilmesini kontrol etmenizi tavsiye ediyor!
Sunulan hizmetlerin korkunç kalitesi (internet). Bence fiyatın 3 kat daha düşük olması gerekiyor. Rekabet varsa, bu tür hizmetlerin kapatılması gerekecektir.
Onlar için her şey ne kadar yavaş!!! İnternet nedir, Baranovichi servis merkezi çalışanlarının işi budur!!! Sıra büyük olmayabilir.... Ama herkes çok yavaş çalışıyor!!! Bu nedenle, birkaç saat oturmanız gerekiyor!!!
Tek şey: ekipman hızla değiştiriliyor!!!
Orijinalini göster
5
No Name
6. seviye şehir uzmanı
19 Temmuz 2024
Sadece berbat bir ofis. Hiçbir avantajı yok. Akşam 6'da girdim, 8 'inde yere çıktım...bir pencere çalışıyor ama insanlar karanlık
Uygun bir elektronik kuyruk sistemi, her şey çok hızlı değil, ancak kendi sorunuza gidiyorsunuz, modemi değiştirirken birkaç kez oradaydınız, danışmanlar her şeyi açıkladılar, hiçbir soru ortaya çıkmadı, ancak genel olarak sağlayıcıyla telefonla veya site aracılığıyla sorunları çözmeye çalışıyorum.
Çalışanların kabus gibi çalışması. Bütün gün 123 veya siteler aracılığıyla tüzel kişiliğe sahip işçilerin telefon numarasını veya aslında Baranovichi'den birini bulmaya çalışıyorum. 50-00-11 (her zaman kısa bip sesleri), 65-88-44 (kimse telefonu açmıyor) numaralarını verdiler. Çalışan biri var mı? Sonuç olarak, sorun devam etti, çalışanlarla arama ve iletişim yok!
Aksi takdirde, onları dolandırıcı olarak adlandıramam.100 m / b için ağlıyorum ve gerçek hayatta 30 m / b görüyorum ve bu öğleden sonra.Akşam ve gece hiç internet yok.Bu hizmetlere yapılan tüm başvurular işe yaramaz, şu anda çalışmıyorlar.Sözde "uzman" ile iletişim kurarken, öyle görünüyor ki müşteri ben değil, o.Saçmalık dolu...
Sıra pratik olarak hareket etmiyor, sırada 5 kişi var, ancak sanki birkaç uzman değil, bir büyükannenin çalıştığı gibi bir saatten fazla bekliyorsunuz. Çok yavaş . Kapatmaya geldikleri hizmetleri için aylık olarak ödeme yapmak, saatlerce beklemekten daha kolaydır. Kimse işini yapmak için acele etmiyor. İğrenç
Fiber optiği gerçekleştirdiler, sanırım sonunda normal hız ortaya çıkacak. Ama böyle bir şey yok! Telefondan hız çok daha iyi ve kesintisiz.
Hizmet (insani) iyidir, ürünün kendisi 2021'in muazzam dehşeti ve hayal kırıklığıdır!
Belgeleri yeniden düzenlemeye geldim, sinekler zar zor hareket ederken 2 saattir sırada oturuyorum, iğrenç bir hizmet. Çok sayıda ofis var ve 3 kişi çalışıyor.
Ülkenin en üst tekeli gibi görünüyor ve yeraltı iletişiminin inşasından sonra yönetici araştırması yapmıyorlar ve özellikle yasada belirtilen tablete uygulanmıyorlar.
Değerlendirmeyi çeken şey, çok fazla hizmetin, az çok hizmetin de olmasıdır... Ama... Kalkınma açısından uzak SSCB'de sıkışıp kaldığımıza giderek daha fazla ikna oluyorum.