Servis merkezinde hizmet kalitesi zirvededir. Geçen gün aynı gün internet ve televizyonu evrak işleriyle bağladım.
Uzman: Makovetskaya Nadezhda Nikolaevna, ekipmanı bağımsız olarak bağlamak için gerekli tüm noktaları ve taktikleri ayrıntılı olarak açıkladı.
Bir uzmanın çalışmasından hoş bir izlenim edindim. Böylesine iyi huylu bir iş için teşekkür ederim.
İnternet sebepsiz yere, haftada en az bir kez, bu internetten 52 pts'mi benden alıyorlar ve en ilginç yanı, bundan hiçbir uyarımız ve bonusumuz olmaması. Başka bir şirkete geçmeyi düşünüyorum. Bir tarife için aynı oranda ödeme yapıyoruz ama tamamen farklı bir oranımız var!
Beltelecom'un sırrını çözün, çünkü çok açgözlüdürler, tüm müşterileri kabul ediyorlar, ancak internet yeterli değil ve insanlar işten döndüklerinde ve mobil cihazları internetle açtıklarında, internetin kalitesi en kötü şekilde başlar, korkunç şirket altı hatta sekiz kat azalır! Ve normal zamanlarda bile internet tarifede olduğu gibi 100 değil, 70'dir
Çok güzel bir ofis, her şey modern olana göre. Sıranızı beklerken yumuşak kanepelerde oturabilirsiniz. Ayrıca taksitle televizyon kamerası, scooter ve diğer önemsiz şeyler gibi her türlü saçmalığı almaya da çekiyorlar. Doğal olarak fiyat etiketi piyasadan daha yüksektir. Oraya internet televizyonuna hizmet vermeye gitmelerine rağmen, örneğin televizyonu hala anlayabiliyorum. Salonu bağladım ve taksitle bir TV aldım, ancak multicooker scooter vb. benim için gereksizdir
Yardımsever personel, otoparkın mevcudiyeti, bekleme alanlarının mevcudiyeti ve hatta soğutucuda su ve bardaklar. Bütün bunlar, bu tür bir devlet kurumu için şaşırtıcı ve hoş. Ayrıca, "pencereye" kuyruğu beklemeden yöneticiden birçok soruya cevap alma fırsatını da not edeceğim
Onarımlar yapıldı ve her şey çok değerli hale geldi, elektronik kuyruk, kibar personel, ne seçeceklerini söyleyecekleri resepsiyon, rahat kanepeler), ziyaretten sonra sadece olumlu duygular.
Korkunç derecede rahatsız edici bir yer, kendi gücünüzle, arabanızla. Fabrika bölgesindeki şubeleri neden genişletemiyorlar??
Ele alınmadıkları her şey sorulara karar verir.
Modern onarımlar, elektronik kuyruk, bazen oldukça büyüktür, kızlar kibarca hizmet verir ve tüm soruları yanıtlar. Sırada oturduğumda, bir kız yaşlılığın büyükannesine muhtemelen 15 kez bir şey açıklarken, ona ulaşana kadar çok onurlu davranırken, personele özel teşekkürler)))) hepimiz yaşlı olacağız ve yaşlılara karşı hassas bir tavırla her zaman karşılaşmayacaksınız.
Hizmet sözleşmesini feshettim. Hizmet veren kız çok hoş, kibar ve yardımseverdir. İletişim merkeziyle iletişim kurduktan sonra en kötüsüne hazırlandığım için hoş bir şekilde şaşırdım.
Sözleşmeyi imzalamak için daireme döndüm. Evet, yakın zamanda böyle cana yakın ve gülümseyen uzmanlarla tanışmadım!!!
Ekipmanı taksitle faizsiz olarak düşük bir fiyata almanın mümkün olduğu ortaya çıktı!
Kendime, diğer mağazalardan ve hatta taksitle bana 800 rubleye mal olan bir dizüstü bilgisayar şeklinde bir hediye verdim!!!
Hoş bir sürpriz oldu!!!
Birkaç yıl öncesine göre çok daha iyi) elektronik kuyruk, oturup beklemek için uygun yerler.
Yetkili çalışanlar. Sorular hızlı bir şekilde çözülür, insan tavrı gösterirler, bir şekilde buluşabilirler.
Park etme ile ilgili herhangi bir sorun yoktu, bu bir artıdır (en yakın merkezlere kıyasla).
Girişte, hoş bir kadın danışman her şeyi açıkladı. İlgilendiğim tüm konularda tavsiyelerde bulundu
Tretyak'ın 4 numaralı Servis Merkezi çalışanı Oksana Sergeevna'ya benim için önemli olan bir konuda uzman tavsiyesi için minnettarlığımı ifade etmek istiyorum!
Lily Ivanovna
Sıra, Engels'ten daha hızlı, hızlı hareket ediyor. sözleşmeyi kapattım, indirim teklif ettiler, öyle ki Zala 25 rubleye mal olacaktı.
Buradaki herkese tavsiye ederim, internete ve Salona aboneliğiniz varsa hem TV'ye hem de ev aletlerine taksitle bakabilirsiniz
İlginç iç mekan, taze, klima harika çalışıyor, rahat, oturabilirsiniz, elektronik kuyruk, tek neden 4 yıldız , çok uzun bekleme, personel eksikliği, su soğutucusu, temiz bardaklar ve su var
Çok rahat bir servis merkezi. Güzel onarımlar ve müşterilerin rahat bekleme alanı. Tüm uzmanlar okuryazardır ve hızlı çalışırlar. Bazen küçük kuyruklar vardır, ancak servis merkezi uzmanlarının profesyonelliği sayesinde "kuponlarını" aramak için beklemek hızlıdır.
Arka bahçelerde olmasına rağmen, Beltelecom'dan gerekli tüm hizmetleri buradan alabilirsiniz, hatta taksitle TV, tablet vb. mal satın alabilirsiniz. Prensip olarak, hizmetlerin ana listesi çevrimiçi olarak düzenlenebilir ve buraya yalnızca bir sözleşmenin imzalanması için veya pasaport verileri değişmişse veya ekipmanı değiştirmek için gelebilirsiniz.
12/24/2021 tarihinde taksitli TV ve elektrikli süpürge satın almak için başvurduk. Taksitler departmanı çalışanı Denis ve Drankevich Elena Efimovna'ya minnettarlığımızı ifade etmek istiyoruz. Uzmanlar her şeyi çok yetkin ve erişilebilir bir şekilde açıkladılar, gösterdiler ve anlattılar, tüm isteklerimize ve nüanslarımıza çok dikkat ettiler. Çalışmanız için çok teşekkür ederim, tekrar iletişime geçeceğiz!
Minsk'in sessiz ve rahat bir köşesinde RUP "Beltelecom" servis merkezi. Neredeyse hiç kuyruk yok. Neredeyse her yerde olduğu gibi, elektronik kuyruk da öyle.
Bunun Avtozavodskaya bölgesinin tamamı için tek servis merkezi olduğu göz önüne alındığında, son derece garip bir konum seçimi (arabayla bile bahçelere binmeniz gerekiyor). Uzmanların son derece ortalama işi. Tüm sorulara cevap veremiyorlar, kız tarife planını değiştiremedi (fonlar alındıktan sonra ne yapacağını söyledi ve sonunda kendim değiştirmek zorunda kaldım). Sorularınız varsa yardım hattını aramak daha iyidir. Buraya sadece sözleşmenin imzalanması veya feshi için gitmek. Avantajlardan, açıkça binayı onarmaya çalıştık.
İyi onarımlar yapıldı, elektronik kuyruk, park etmekte zorluk çekiyor, birçok pencere var ancak kuyruk yavaş hareket ediyor, belgeleri doldurmak çok zaman alıyor.