Arabalar hakkında. Fotoğraflar kalitatif olarak çekilmemiştir. Nüanslar hakkında, hatta görsel olanlar bile nadiren açıklanır. Araç kartında neredeyse hiç bilgi yoktur (en temel şey: motor tipi, motor hacmi, anahtarlı araba olsun ya da olmasın). Kimse telefonda da özel bir şey söylemek istemiyor. Opı'deki belgelerin kaydı ayrı bir görevdir. Tavsiye etmiyorum. Araba satışı ile ilgili sitelerden araba satın almak daha iyidir, el koymazlar
Şaşırtıcı bir şekilde, başlangıçta orada düzen olmadığını ve yıkımın hüküm sürdüğünü düşündüm. Ancak yeterli insanların çalıştığı, net kayıtlar tuttuğu, herkesin kontrol etmek için zamanları olduğu ortaya çıktı. Yani her şey yolunda.
Arabayı alıyordum. Güvenliğe teşekkürler, tavsiye verdiler, arabayı yakmaya yardım ettiler, "teknisyenin" içeri girmesine izin verdiler. Genel olarak, çevrimiçi teklifler çok yetkin bir şekilde organize edilmiştir. Tekliflerden - daha fazla fotoğraf çekmek ve daha kaliteli olmak, partinin nüanslarını nesnel olarak fotoğraflamak. Peki, araç muayene sahasına hafta sonu (lar) da erişim olasılığını göz önünde bulundurun.
Burada bir şey satın alarak, HEMEN !!! Tüm koşulları şart koşun, aksi takdirde tahsis edilmiş arsası olmayan bir bina satın alın, "kadastro acentesi size bu yapı için arazi verecek! Ajans bize nasıl söyleyeceğini "Kim söz verirse, size toprak versin" diyecek ve...simit deliği
Nadir görülen bürokratik ofis. Müzayedenin galibi olduktan sonra, arabayı alırken cehennemin 8 turunu geçtim. Tüm patronlar, ancak hiç kimse hiçbir şeyden sorumlu değildir. Alıcı olarak memnun kalmadım.
Tabii ki, cezbedici, ama karşılaştığınızda, sizi bir araba satın almaya yaklaştıran her adımda hayal kırıklığına uğrarsınız (ben arabayım). Önce bankacılık sistemi ile))), çünkü depozitoyu ödemeniz gerekiyor ve orada bankalar miktarın yüzdesini kesiyorlar. O zaman uzmanların lot satarken kaç girişimde bulunduğuna bakmanız gerekir (orada, lot ne kadar çok teklif verilirse, açık artırmanın maliyeti o kadar artar). Sonra kazanan partinin balmumu tefinde dans etmek. Orada her şeyin olup olmadığına dikkatlice bakmalıyız. Anahtarlardan başlayarak, ardından numaralardan, arabalarla ilgili belgelerden vb. Araba hareket halindeyken değilse, hemen nasıl alınacağını düşünün (çekici kamyon vb.), bu soruların günün sonunda Cuma günü yüzdüğünü görmek berbat). OPI'YE evrak işlerinden sonra araba verilecektir. Orada da pervazlar var. Bende belge olmadığı belirtilmedi (kayıt belgesi). Dürüst bir alıcı olarak arabayı çektim ve sonra OPI'DEN belgelerin işlenmesindeki pervazları ortadan kaldırmak için trafik polisi - OPI -Trafik polisi şehir trafik polisi rotasında üç kez sürdüm (bazıları malları alıyor, belgelere biçiyorlar, satın alındıktan sonra ikincisini veriyorlar ve tekrar biçiyorlar). Kısacası, sadece Kuğu üzerindeki trafik polisi şefi sızdı ve numaraları ve belgeleri yayınlama emri verdi (ve bu yağlanmadan). Şimdi durumu geri alıyorum ve bu yolu bilseydim yüz kilo tırmanmazdım anlıyorum. Bunu yaşlı bir kurutucuyu ben aldım, başkalarını bilmiyorum.