Ayda bir kez Pritytsky'deki şubeye ipoteğimi ödemeye geliyorum, 93. Evet, bakım yavaş ve görünüşe göre bu personelin değil, yazılım ekipmanının hatasıdır: uzman verileri bilgisayara hızla girer, ancak indirme işlemi yaklaşık 3-4 dakika sürer ve uzmanla ikimiz bekliyoruz. Krediyi terminal üzerinden ödemeyi çok isterdim, ancak mülk kesintisi için makbuzun veya çekinizin tam adını taşımanız gerekiyor ve burada zorluklar başlıyor. Ofisin girişinde bulunan terminal birkaç yıl önce değiştirildi ve bir şeyler yapıyor, ancak kredinin ödemesini kabul etmiyor. Almi'nin girişinde Belveb'den iyi bir hızlı bilgi notu var, ancak ekranda bu verileri göstermesine rağmen çekte soyadını kırmıyor. Bu ofisin değişen başkanlarına ve bankanın kendisine yazılımı bir damla iyileştirme teklifiyle ne kadar dönersem döneyim, hiçbir şey olmuyor - bilgi formu aracılığıyla ödeme yapıyorsunuz ve yine de soyadının kaydedilmesi için çek için bir kopya hazırlamak için bir uzmana gidiyorsunuz, çalışanların ve müşterilerin zamanını alıyorsunuz.
Yönetimin sizin departmanınızda çalışan kadına dikkat etmesini rica ediyorum.Yaşlı ve gözlük takıyor .Başlangıçta kaba davranmaya başladım, banka kartıyla ilgili soruma herhangi bir yardım bile vermedim.Eskiden hoş bir genç kız gelip hizmet ederdi, yardım eder ve açıklardı.Bu sefer korkunç hizmet
Bankanın programı elbette öyle
10-19, birçok banka hafta sonları bu programa göre çalışıyor, ancak burada vaktiniz olması için işten doğrudan uçmanız ve belki de beklemeniz ve kapanmamak için vaktiniz olması gerekiyor