Bölüm başkanı Baybatchina Anarochka'yı kutlamak istiyorum. Kasalar kapandıktan sonra banka şubesine başvurdum. Katkılarından sakince, profesyonelce her şeyi açıkladı! BC Morden'deki en yakın şubeyle aradım.
Ama ne yazık ki oraya vardığımda ilgiyi görmedim, çalışanların varlığıyla onları engelleyen tortu kaldı. Katkıyı açmadım.
Ertesi gün tekrar Anara'ya geldim. Ve Tomiris'in menajerinde ve kasada her şeyi çabucak kaydettiler. Anara sırayla her şeyi açıkladı, birlikte en uygun koşulları seçtiler. Hem işlerinden hem de ameliyat sırasındaki iç rahatlık durumumdan çok hoş izlenimler.
Bu özel bölümü tavsiye ederim!!! Daha fazla kariyer gelişimi olan kızlar için!
Bankayı ziyaret etme konusunda son derece tatsız bir deneyim. Aralık 2022'de haritanın açılması için içindeydi ve tortu hala devam ediyor. Toplamda, bankada çalışan iki yönetici, bir kasiyer ve bir güvenlik görevlisi vardı (aynı zamanda doğru kuponu nasıl alacağınızı nazikçe anlamaya yardım etti ve genel olarak her an, belki de şubenin en hoş çalışanına yardım etmeye hazırdı). Bankada ıssızdı, ama sonunda yine de yöneticinin beni kabul etmeye ve sorunu çözmeye hazır olmasını beklemek için 3 saat oturmak zorunda kaldım.
Ve hepsi, bir nedenden dolayı 2 saatten fazla süren bir yöneticinin öğle yemeğine çıkması ve ikinci yöneticinin (anladığım kadarıyla o en büyüğüydü) tüm bu süre boyunca ziyaretçileriyle (görünüşe göre arkadaşları) kaygısız bir şekilde konuşması nedeniyle ... artan sayıda ziyaretçi de kimseyi rahatsız etmedi. Ancak hepimiz birlikte bir hoşnutsuzluk dalgası yarattığımızda, bankanın yakında kapanacağını anladığımızda bir tür hareket başladı. 0'a müşteri odaklılık.
O zamandan beri bir şeylerin değişip değişmediğini bilmiyorum ama benim anlayışıma göre her şey böyle çalışmamalı