Belirli bir zaman var, bir iş var. Herkes umursamıyor, gidiyorlar, kendi işleriyle uğraşıyorlar, yöneticilere tekrar tekrar hitap etmenin bir etkisi yok, en azından birinin dört saat boyunca bir şey yapmasını beklemek, arabanın zaten kiracıda olmasına rağmen (tabii ki bu süre zarfında kimse onu kaldırmaya başlamadı). On beş dakikalık çalışmanın bunun için öngörülen süre olmasına rağmen. Tabii ki bir kuruşa kadar para aldılar)))
Araba önümde duruyordu, sahibi tavrın korkunç olduğunu söyledi, sonra biri dışarı çıktı ve yanıt olarak herkesin burada umrunda olmadığını söylediklerini sordu. Daha sonra tanıdıklarla yapılan bir konuşmada, tavırlarının kendileri olduğunu söylediler ve diğer birkaç usta (başka profillerde çalışıyorum, hiçbir şekilde rekabet etmiyorlar) aynı şeyi söylediler.
Sonuç olarak, orada ne ayağımla ne de tekerlekle. Tanıdıklara da öyle.
Bugün arabadaki yağı değiştirdik. Çok fazla işçi var ama işe yaramıyor. Herkes yavaş, esir işçiler gibi yürüyorlar. Yağın sadece bir kısmının yeni olduğu ortaya çıktı. Geri kalanı için bir kurye gönderdiler, öyle dediler. Çok zaman kaybettik, bu konuda uyarılmadık bile. Yöneticiye bir daha oraya gitmeyeceğimizi söyledim ama o dedi ki, buna gerek yok, Bir yıl önce yanlış yağı döktüler, karıştırdılar. Beğenmedim, tavsiye etmiyorum.
Inna Lyalyuk
Bu araba servisine defalarca dönüyorum, sadece olumlu duygular, uygun düzeyde hizmet, her zaman size verimli ve hızlı bir şekilde en iyi nasıl yapılacağını söyleyecekler. Lidere bireysel teşekkür sözleri, çünkü çok takıma bağlı, tek bir ruh ve doğru seçilmiş bir hareket vektörü hissediliyor!
Tüm ekibe yeni yılınız kutlu olsun 2024 ve Noel'iniz kutlu olsun!!!
Sağlık, belirlenen hedeflerde başarı, tükenmez enerji, müşterilerle uyumlu ilişkiler!!!
Ocak ayının ortasında, yeni honda enp1 elektrikli otomobilindeki şanzımandaki yağı değiştiriyorlardı. Hizmet birinci sınıftır. Usta Kobrynets A.L.'ye özel teşekkürler Her şey açık, dikkatli bir şekilde yapıldı ve gerekli öneriler verildi. Tekrar konuşacağız.
17.05.2024 tarihinde bu merkeze dönerek reklam ve soğutma sistemini yıkamak için bir hizmet satın aldım. Aynı zamanda yağı ve filtreyi değiştirmeye, arka diskleri ve balataları değiştirmeye karar verdim. Sonuç olarak, motor korumasındaki dört bağlantıdan ikisi kırıldı (cıvataları kırdılar, dişler sohbetten çıktı). Yeni pedlerden gelen gıcırtı o kadar yüksek ki, akımdaki insanlar dönüyor, çocuklar avluda dalga geçiyor. Aynı gün aradılar, yıkamanın mümkün olmadığını söylediler, radyatör akıyor. Değiştirilmesini kabul ettim, ancak eskisini bagaja koymaları şartıyla kendim tamir etmeye çalışacağım.Sonuç olarak, kimse hiçbir şeyi değiştirmedi, tamam, parayı almamış olsalar bile, ama bu kesin değil. 22.05'te tekrar yanlarına geldim, savunmada yağ sızıntıları vardı. Tahliye tapasının kuru olduğunu, orada yağ keçesinin aktığını söylediler. Tamam, aniden tesadüf oldu, ondan önce norm olmasına rağmen. Bağlar hakkında ayrı bir günde gelmeniz gerektiğini söylediler, yapacaklar. Kendim tamir ettim. Gıcırtıyla ilgili olarak, iki gün daha olursa geleceklerini söylediler. İki gün içinde gıcırtı sadece sürüş sırasında değil, fren yaparken de başladı. Acımasızca... Sabah 24.05'te sabahtan itibaren onlara arabayı sürdüm, bıraktım. Saat 18.50'ye kadar kendim aramadım, kimse arabanın hazır olduğunu söylemedi. Anahtarları arabada bırakmayı kabul ettik. Arabayı aldım. Bir gün normaldi, sessizdi, bugün 26.05'te yine dişlerinin çıkacağını gıcırdıyor. Geceyi geçirdikten sonra antifriz damlalarını fark ettim, kaputu açtım ve oraya seviyenin çok üstünde su döküldü. Fazlalığı bir şırıngayla pompaladım, yaklaşık 300 ml. Hiçbir durumda onlara daha fazla gitmeyeceğim, onları başka bir yere koymayı tercih ederim, kendim için daha ucuz hale getireceğim. Hatta arabayı yıkıyorlar.
Güvenilir bir yağ değiştirme merkezi olarak tavsiye ederim. Çok uzun zaman önce, onlar caddedeyken onlara hizmet ediyorum. Papanina. Hiç soru sorulmadı.
Motordaki ve kutudaki yağı değiştirmek için geldim. Tamirci geldi ve işine başladı. Kutuya yağ koymaya gelince, nasıl yapılacağını bilmiyordu. Meslektaşlarına sordu ve pompalamaya başladı. Bir süre sonra yağ dökülmeye başladı ve pompalamaya devam etti. Bu duruma beş saniye baktıktan sonra ne yaptığını sordum, sonuçta yağ dökülüyor, pompalanmıyor, ne söyleyeceğini bilmiyordu ve gitti, sonra geldi ve olması gerektiği gibi yaptı. Yağı değiştirdikten sonra fayanslarda yağ damlaları görünmeye başladı.
Isı eşanjörünün contasını değiştirmemiz gerektiğini söylediler, tarihe yazdılar ve contayı bulacaklarını söylediler, sonuç olarak kendileri aramaya yazdılar. Soruma bakabilmek için ped numarasına göre beni görmezden gelmeye başladılar. İşte size hizmet.
Bugün Toyota Camry 40'ta motordaki yağı ve otomatik şanzımanı değiştirdim.
Motor yağı kendi, otomatik şanzıman yağı ve filtreyi yerel olarak satın aldım.
Her şey en üst düzeyde👍
Mekanikçiye Slava Ivashnevtsev'e ayrı ayrı teşekkür ediyorum!
MEMNUNİYETLE karşılandık...Telefonla geri aradılar..wi-fi bile VAR...KAHVE, ÇAY, ŞEKER....TEDAVİ ediyorlar, kanepe yumuşak...Hizmetten memnun kaldım....Makine filtreyi, yağı değiştirmeye nasıl tepki verecek?... zaman gösterecek.......
2017'den beri her seferinde idarenin ve hizmet personelinin yüksek profesyonelliğini ve kültürünü kutlamak istediğimi tartışıyorum.
Minnettarlığımı mahvedeceğim.
Hizmete "BOYNUZLAR ve TOYNAKLAR" denilmesi gerekiyor, BMW x5'in yağını değiştirmek için arabayı sürdüm, usta yağı boşalttı ve kör tapayı sıktı, böylece palet patladı, yönetmen geldi ve bu hatanın bizim böyle bir palet olmadığını söylediler, ancak her şeyi yapacağız sadece kaynak için 130-150 ruble ödememiz gerekiyor.Bir hafta geçti arabayı yaptılar, ancak ödeme için faturayı 450 ruble olarak belirlediler ve bunun yarısı olduğunu söylediler, sonuç olarak skandal yoluyla 200 ruble verdim.Kelimeden hiç tavsiye etmiyorum.
Paranız için de döndüğünüz bir hizmet, ayrıca klipslerden veya korumalardan size de ücretsiz olarak bir şeyler çalıyorlar ve indirim istediğinizde, genel olarak arabayı bana çeviren kişinin neye şaşıracaklarını, anahtarları ilk kez elinizde tuttuğumu, tortuyu bıraktığımı, kimseye tavsiye etmiyorum, hepinizi, tüm bağlantı elemanlarını, cesurca yemenizi istiyorsunuz
3 yıldır yağı ve filtreyi değiştiriyorum. Çocuklar hızlı, verimli çalışırlar. Şikayet yok.
Bugün otomatik şanzımandaki yağı değiştirdiler, sorunun ortadan kalkıp kalkmayacağını teşhis ettiler, zaman anlatacak. Sorunla ilgili ayrıntılı danışmanız ve gerekirse teşhisle ortaya çıkan sorunları çözmeye hazır olduğunuz için özel olarak teşekkür ederiz.
Orijinalini göster · Русский
O
Oleg C
23. seviye şehir uzmanı
17 Şubat 2024
Bu servise, motorun bir kafasındaki birkaç silindirde tekleme sorunu ile geldim.
Elektrikçi oldukça yeterliydi ve az çok normal bir teşhis yaptı ve sorunu tanımladı, ancak sonuç olarak maalesef hizmette bu sorunla ilgilenmiyorlar. Ödemeyi kabul eden bir kadın, hizmetle ilgili tüm izlenimi bozuyor, çok kaba ve kaba, bu tür çalışanlara gelmek istemiyorum
Servis iyidir.Personel güler yüzlü, çalışmalarını biliyor.Aradık, herhangi bir sorun yaşamadan bizim için uygun bir zamana kaydolduk.Arabadaki yağı değiştirdik, kendinizle gelebilirsiniz - bunu tüm hizmetlerde yapamazsınız.Fiyatlar da kabul edilebilir
Debriyaj sorunuyla geldim, sorunu ayrıntılı olarak anlattım. Araba bir gün durdu, ardından usta debriyajın iyi olduğunu ve kulis tamir takımının değiştirilmesi gerektiğini söyledi (15r - tamir takımı, 250 - iş). Aslında, ertesi gün sorun geri döndü (vitesler değiştirilmedi). Arabamı başka bir servise götürdüm, burada çocuklar arabanın nasıl bu kadar "iyi" debriyajla gittiğini çok şaşırdılar.
İyi ekip, yetkin yöneticiler, profesyonel çalışanlar,
kaliteli ekipman, markalı sıvılar, randevu imkanı, servis defteri, düzenli Müşteriler için indirim ve ikramiye sistemi.
İyi hizmet. En önemli şey müdahaleci olmamasıdır. Düşünmek ve tartmak için zaman veriyorlar., tavsiye edecekler. Şahsen arabadaki yağı iki kez değiştirdim. Personel olumlu yönde iyi adamlardır.
Başka ne söyleyeceklerine karar vermiyorlar, bu her şeyi söylüyor. Gerekmediklerini düşünüyorlar, haklıymış gibi davranıyorlar. Kalite yok, herkes için
Bu servis İstasyonunu ziyaret ettikten sonra genel izlenimim olumsuz kaldı. Birçoğu Bigservisoil'i övse de, ya da meslektaşımın bana söylediği gibi, "Her yerde böyle". Müşteriye karşı tutum böyle. Onarım süresi maksimuma kadar uzatılır.Fiyatlar yüksek. Başlangıçta size normal fiyatı söyleyecekler, ancak iş sürecinde benim durumumda olduğu gibi fiyat% 50 artabilir. O yüzden bir daha oraya gitmeyeceğim. Buna değip değmeyeceğine kendiniz karar verin.....
Orijinalini göster · Русский
2
P
Petre Aliasias
8. seviye şehir uzmanı
15 Mayıs 2024
Burada bir çöküş ve yakınsama yapmanızı önermiyorum. Vidalanacaklar, bu yüzden daha sonra yeniden yapmanız gerekecek. Harcanan 40 ruble için üzgünüm, ama ne yapabilirsin, hiç kimse kötü hizmetten bağışık değil.
Ustalar işlerini biliyorlar. Ancak sorun, saatlik ödemenin 40 rubleye eşit olmasıdır. Ustaların çağrılara sık sık dikkat dağıtması, yavaşlık, işin azaltılmış ritmini etkiler. Yönetim ayrıca politikalarını yeterince yönetiyor, üretime girmeye çalışıyor. Ancak, emrin yerine getirilmesinin belirli işlemlerine ilişkin görüşlerin uyuşmaması durumunda müşteriyle müzakere etme kavramının esasına ilişkin öğretici nitelikte bazı anlar ve cehalet vardır. Hizmetlerin sağlanmasının, işin kalitesinin verimliliğinin vurgulanması gerekir. Otomobil severlere bu servise başvurmalarını tavsiye edebilirsiniz.
Usta ne olursa olsun, hepsi yeni sonuçlar. Bazı ustalar, sorun sadece uçlarda olmasına rağmen, yatakları değiştirmeyi teklif ediyor. Her şeyi yenisiyle değiştirmenin daha iyi olduğunu tartışmıyorum, ancak bu durumda msshina'yı tamamen değiştirmek daha kolay
İyi hizmetiniz için teşekkür ederiz, her şey zamanında net, hızlı ve verimli bir şekilde bir yakınsama yaptılar. Herkese tavsiye ederim. Uygun bir zamana kaydolmak çok uygundur, canlı sırada beklemenize gerek yoktur.
Sıfırda yağ değişimi yaptım. Değiştirme süreci mevcut olabilir ve gözlemlenebilir. Personel kibar ve yardımseverdir.
Orada Liqui Moly 5w40 yağı aldım, fiyatı piyasadan düşük. Yağın diğer mağazalarda satıldığı aynı kutulardan dökülür.
Aslında dökülen yağ için ödeme yapabilirsiniz, ancak fiyatı ayarladığım için 5 litrelik bir teneke kutu satın aldım.
Bir promosyonları vardı, yağı değiştirirken filtreyi ücretsiz olarak aldılar, ancak araba yeni olduğu için orijinali yanımda getirdim. Promosyon yerine ek indirim yaptılar.
Fiyatlar çok düşük ve profesyonelleri tavsiye ederim
Orijinalini göster · Русский
2
WellDiva
8. seviye şehir uzmanı
14 Eylül 2023
Hizmet sıfırdır, iletişim kuramayan yavaş olanlar, müşteriye bir iyilik yapıyorlar, araba bir saat boyunca böyle duruyordu, ta ki kıçına tekme atana kadar, aptal hizmeti sevmiyorsunuz ve gereksiz zamanın olduğu yerde - buraya geliyorsunuz.
Peugeot 307 debriyaj setini değiştirmek için uğradım, sonuç olarak, uzmanlarının debriyaj pedalını tuttuktan sonra, bunun bir servis hatası olduğu konusunda bir inceleme yapana kadar onlarla uzun süre acı çektim. Peugeot Ford'umu satın aldım, krank mili yağ keçesini değiştirmek için onları sürdüm, böylece sonuç olarak bir tür gıcırdama olduğunu değiştirdiler, iki gün sonra onlara ulaştıklarını yediler, garanti kapsamında böyle bir yağ keçesi kapattılar, debriyajları değiştirdikten sonra birkaç ay sonra yağ keçesinin tekrar aktığını söylediler, onarımdan sonra iki ay sürdüm, süspansiyon teşhisi için yine aynı yağ keçesinin aktığını söylediler.İşte oradaki uzmanlar böyle. Oraya ne zaman gideceğinizi düşünün.
Yağı ve antifrizi değiştirmek için birkaç kez geldik.Yağ ile ilgili herhangi bir sorun yoktu, servis odasını doldurdular.Ancak antifrizi değiştirmeye gelir gelmez ve servis defterinde bir indirimle, işçiden memnuniyetsizlik dile getirildi "Soğutmayı kendinizin değiştiremeyeceğinizi söylüyorlar"))) Bu nedenle sağlam bir üçlü.Kesinlikle çoğu hizmette kıyafetleriyle karşılanırlar, ancak akıllarıyla eşlik ederler.
Motordaki yağı değiştirmek için kaydoldum. Zamanında geldim. 10 dakikaya kadar beklemeleri söylendi. Sonunda 40 dakika bekledim ve ayrıldım. Herkes müşterileri umursamıyor! Bundan önce triger kayışını onlardan değiştiriyordum. Fan muhafazası kayboldu. Farkettikten sonra ufalandıklarını söylediler. Zamanlama kapağının saplamasını kırdık, ayrıca hiçbir şey söylemediler.
Orijinalini göster
6
А
Александр Б.
4. seviye şehir uzmanı
3 Aralık 2023
İyi hizmet. İşlerini hızlı ve profesyonel bir şekilde yaparlar.