08/13/2023 018925 sayılı Sözleşme, Gomel'deki Mandarin Plaza alışveriş merkezinin Vegas mağazasında ustalar tarafından (yetişkin ve çocuk için) evde monte edilmiş 2 yatak sipariş etti. Satış uzmanının sözlü güvencelerine göre I.S. Ortada, siparişi bir ay (30 gün) içinde yerine getireceğiz, ancak sözleşmeyi okuyup içinde 51 iş günü görerek satıcıya tekrar cevap verdiklerini açıkladık - siparişleri 30 gün içinde hızlı bir şekilde yerine getiriyoruz, hatta daha hızlı hazır olacak…
Aslında, mağazanın 30 günlük sessizliğinden sonra, yatak ancak eşin yöneticiye yaptığı aramalardan sonra ve 30 ya da 51 değil, sözleşmenin imzalanmasından sonraki 60. günde kendini göstermeye başladı. Sözleşmenin bitiminden üç gün önce eşim tekrar aradı ve ancak bundan sonra yönetici aradı ve yatakların zamanında gelmeyeceğini, ancak geçici olarak bir hafta gecikmeyle bildirimde bulundu ve 2 yatağı ücretsiz olarak monte etmeyi teklif etti, bu uzlaşmayı kabul etmeyi düşündük, çünkü sözleşme uyarınca bu noktada siparişi tamamen reddedebilir ve ön ödemeyi geri talep edebiliriz. Müdür, bu anı yönetimle koordine edeceğini ve geri arayacağını söyledi!!! Çağrı alınmadı ve sonunda sözleşmede 9 iş günü gecikmeyle yataklar ufukta belirdi ve sadece bir yatağın ücretsiz montajı yapıldı!!! Yasaya göre, ön ödemenin% 0,5'inde gecikme için ceza talep edebileceğimizi açıkça hesapladıktan sonra, şirket bunu bir yatağın ücretsiz montajına indirdi, tam da bu kadar çıktı.
Bu mağaza ile çalışma izlenimleri:
1) Şahsen düşünüyorum ve birçoğunun satın almanın eğlenceli olması gerektiği konusunda benimle hemfikir olacağından eminim. Bu durumda, planlanan yataklar için dairede yer açtıkları için, mağaza çalışanının vaatlerine güvenerek ve şirkete sözleşmeden doğan yükümlülükleri yerine getirerek ailenin yaşamından iki aydan fazla bir süre yerde kalmaktan «zevk aldılar" (hava yatağındaki bir çocuk, yatağını beklerken bir kamp gezisinde olduğu gibi böyle bir yatakta uyumak için eğlenceli bir macera, her gece bir rüyada dönerken veya hareket ederken gıcırdamak işkenceye dönüştü). Ayrıca, siparişin yerine getirilmesiyle ilgili durum hakkında tam bir farkındalık eksikliğine dikkat edeceğim, ancak girişimimizden ve aramalarımızdan sonra bir şeyler öğrendik.
Bu mağazada seçim yaparken, satıcılar tarafından vaat edilen zamanda yatakları beklemeye değmeyeceği anı göz önünde bulundurmanızı tavsiye ederim, kelimeden hiç bahsetmemelisiniz, ancak gelişlerini bir sürpriz olarak algılamalısınız, o zaman belki yeni bir şey satın alma harika hissini yaşayabilirsiniz!!!
2) Yatakların teslim edilmesinden sonra, montaj ustaları net bir şekilde aradılar, zamanında geldiler, yatakları topladılar ve hızlı bir şekilde ayarladılar, kibar ve doğrular, konfigürasyondaki nüansı dürüstçe dile getirdiler, derhal (aynı gün) kendilerine çok teşekkür ettikleri soruyu çözdüler.
3) Yataklar çok güzel, rahat, büyük, şilteyi çocuk yatağı için aldılar, çok beğendim.
Mağazanın izlenimi iyi, danışman "konuyla ilgili". Güzellik yastığı aldım. Ancak, yastığınızı kendiniz için "denediğinizde" en azından kafanızın altına kağıt havlu sunmanız tavsiye edilir.
İncelemeleri okudum, olumsuz olanlar var, sadece Vegas salonunda değil, mobilya ve şilteler de kendim satın aldım. Dürüst olmak gerekirse, eşim ve ben şu sonuca vardık: Vegas salonunda en kaliteli hizmet ve mallar, herhangi bir kusur veya evlilik varsa, kuruluş tüm eksiklikleri mümkün olan en kısa sürede kendi pahasına ortadan kaldıracaktır, ne yazık ki bu nadiren diğer mobilya salonlarında olur. Ve "olumsuzluk" yazanlar, diğer mobilya salonlarında dolap ve yatak satın aldıktan sonra karşılaştığım gerçekten sorunlarla yüzleşmek istiyorum
Satıcılar kibar, özenli, sözleşmeyi hazırlayacak ve ödemeyi kabul edecekler. AMA SONRA GÖREV BAŞLIYOR - "MALINIZI ALMAYA ÇALIŞIN". 1700 tutarındaki malın tamamı ödendikten sonra, bir hafta sonra Pazartesi günü teslimat sözü verildi. Ancak 10 günden fazla zaman geçti, teslimat yok ve en ilginç şey, şimdi teslimat yapmadıkları ve depodan teslim alamayacakları ortaya çıkıyor, çünkü belge akışıyla ilgili sorunları var. Ancak sözleşmede ne yazık ki teslimat süresi belirlenmemiştir.Mallar teslim edildiğinde kimse cevap veremez... YATAK alırken dikkatli olun, vb. Bu üreticiden mal alma süreci uzun süre gecikebilir..ŞİMDİ PARAYI İADE ETMEYE ÇALIŞACAĞIM
Ağustos 2022'de tam ücretli yatak siparişi verdiler. Yatağı 20 Eylül'de getirdiler. Ayak dibinde çarpık bir bacak vardı. Garanti kapsamında başvurduk.
Eve teslimat yapan çalışanlar geldi. Baktık, düzeltmenin mümkün olmayacağını söylediler ve diğer çalışanlar gelecek.
Bir hafta sonra diğer gençler geldi (hafta içi bir saat önceden işe alındılar, ben evde olmasaydım ne yapacaklarının gerçeği ilginç), çalışanlar neden ya da neden seyahat ettiklerini bile bilmiyorlardı. Sorunu açıklamak ve göstermek zorunda kaldım. Sonuç olarak, ayağını almak için tüm yatağı tamamen söktüler (sonuçta, ayağı yerinde değiştirilmediği ortaya çıktığında) ve dikkat, yeni bir ayak getirdiler! Neden tüm yatağı sökmeden ve beni yatakta yatan bir sürü şeyle ve ortopedik tabanın altına demir ayaklarla bırakmadan hemen yeni bir ayakla gelemedin? Ve neden bir parçayı değiştirmek için yeni yatağı sökelim? Bunun için bana Vegas'tan olmadığımız söylendi ve Vegas sadece bizimle işbirliği yapıyor. Dahası, sökülen yatağı streç filmle sarmadılar bile, bir nedenden dolayı götürüldükleri ve sözde tamir edilmeyecekleri ve değiştirilecekleri ayaklarını paketlediler. 1-2 hafta içinde iade edeceklerine söz verdiler. Böyle bir tavır beklemiyordum, ama ortaya çıktığı gibi her şey sadece ileride...
Mağazayı aradım, bu durumdan bahsettim, bana bunda yanlış bir şey olmadığı söylendi (o sırada bir hafta bile yatak yoktu), her şeyin fabrika etiketlerine göre çözüldüğünü söylüyorlar (yeni bir araba satın alacaksınız, parçalara ayırıp tekrar monte edeceksiniz, bence demontaj ve geri montajdan sonra kalitenin aynı olması pek olası değil).
Memnuniyetsizliğini dile getirdikten sonra, olayların gelişimi için seçenekler sundu: yatağı yenisiyle değiştirmek, geri ödeme yapmak, kusurlu ayak parmaklarını bir tür teselli ikramiyesiyle geri döndürmek (tek odalı bir dairede küçük bir çocukla bu durumda bir veya iki hafta yaşamak hiçbir olanak sağlamaz...).
Şirketin bir çalışanı sorunu yönetimle çözeceğine söz verdi. Cevap şuydu - ya garanti kapsamında yenisini geri getiriyorlar ya da parayı iade ederek yatağı geri almaya hazırlar. Bonuslardan sadece depo personelini göndermeyi, yere koydukları detayları filme paketlemeyi teklif edebilirler)))) şüphesiz çok hoş.
Fonların iade edilmesine karar verildi, bunun için oldukça hızlı bir şekilde dikkate alınacağına söz verilen bir itiraz hazırlandı (kurallara göre 7 gün olmasına rağmen). Tahmin edebileceğiniz gibi, itiraz 7. gün için dikkate alındı. İadeyi onayladılar. Teslimat Pzt-sal-cum'da çalışıyor, Cuma günü anlaştık, ancak teslimatın doğru miktara sahip olamayacağı için para için mağazaya gelmeniz gerekebileceği konusunda önceden uyardık (3 gün içinde doğru miktarı toplamanın sorunu neydi - bir sır).
Sonuç olarak Cuma günü geliyor, teslimattan veya yöneticilerden çağrı gelmiyor, önce iletişime geçiyoruz. Buna cevaben - yatağı Pazartesi veya Salı günü alacağız, teslimatın bir hafta süreceğini söylüyorlar... Bundan başka bir şey söylemenin bir anlamı yok.
Müşteriye karşı tutum - sadece yok. Kahvaltılarla beslenmek ve lastik çekmek - bu Vegas'ın tamamında, şirket parayı Ağustos ayının başında aldı ve 1 Ekim'de hala normal bir yatağım yok, param yok ve bu tavırla zihinsel olarak su birikintisine düştüm.
Bu şirketten sadece bir yastık veya şilte satın alabilirsiniz, yatakları ve kanepeleri onlar yapmazlar, bunu yapanlar kötü yaparlar ve sorunları aynı şekilde kötü çözerler.
Bu durumdaki tek parlak ışın, şirketin yönetiminin aksine, sorunu her zaman barışçıl bir şekilde çözmeye ve yardım etmeye çalışan yönetici Svetlana'dır.
Güzel mağaza. Danışman, beni ilgilendiren tüm yastıklara uzanma fırsatı verdi. En uygun olanı seçtik. Tavsiyede bulundum, hangisinin benim için anatomik olarak yüksek olduğunu önerdim. Tüm malların bir açıklamasının olduğu bir broşür verdiler. Mağazada taksitle ödeme yapma imkanı var.
Bir yastık almaya geldim, kız her şeyi ayrıntılı olarak anlattı, tüm seçenekleri denemeye verdi, hızlı bir şekilde sevdiğim ve satın aldığım şeyi seçti, yastığın kalitesinden de memnunum (kalitenin hayal kırıklığına uğraması durumunda 100 ruble değerinde olması garip olurdu)
Mağazayı beğendim. Danışman kız çok özenli ve kibar, yastık seçiminde yardımcı oldu, ilgilendiğimiz modeller hakkında ayrıntılı olarak konuştu ve hatta bu seçeneklerin bizim için uygun olup olmadığından emin olmak için uzanmayı teklif etti. Bize tavsiyede bulunurken diğer ziyaretçilerin dikkatini dağıtmadı. Alışverişten memnun olanlar da ayrıldılar. :)
Ebeveynlere bir yatak seçtim - mükemmel hizmet, 10 kişiden 10'u - danışman kız yataklar arasındaki farkları ayrıntılı ve anlaşılır bir şekilde açıkladı, ilgilendikleri yatakları her taraftan kontrol ettiler, bir yatak pedi seçmeye yardım ettiler.
Genel olarak, mükemmel hizmet, görmek istediğimiz her şey stokta vardı.