"Tüketicinin Korunmasına İlişkin Kanun" un 19. maddesine göre iki yıl içinde kalitesiz ayakkabıları iade edebileceğinizi ve Mira 94'teki bu mağazadan ayakkabı satın almak istediğinizi biliyorsanız, yine de burada değilsiniz. Öyle oldu ki, Brando'nun bu "şubesinin" uzun süredir alıcısıyım ve çorap sürecinde taban patladığında, doğal olarak evlilik yoluyla bir geri ödeme düzenliyorum, üzgünüm ama kaliteli ayakkabılar için şirket mağazasına (birkaç mevsimimiz var) geliyorum, pazara değil, 7 binden fazla ayakkabı için. Bugün ıslak bir iç taban bulduktan sonra ayakkabılarını teslim etmeye gittim. Bana açıkça, evlilik yoluyla ayakkabılarını iade eden türden biri olduğumu söylediler. Burada mağazanın çalışanını anlamadım - bu, kusurun benim hatamdan kaynaklandığına dair bir ipucu, onlardan tekrar satın almak için ayakkabıları kendi başıma mı bozuyorum? Yoksa benden başka kimse, satın alma tarihinden itibaren 2 yıl içinde kalitesiz ayakkabıların iade edilebileceğini ve iade edilmesi gerektiğini bilmiyor mu??? Evet, burada hiçbir şey satın almamam gerektiğini ima ederken, "satıcı" iadeyi kabul etti. Yöneticinin yerine ek bir prim yazardım. Alene B-oh, mağazanın onurunu ve haysiyetini o kadar hararetle savundu ki, bu aslında ülkemizin değil, üreticinin hatasıdır.. Dedikleri gibi özü değil, kendi bedeninden 2 model yeni bot getirmemi istedim, ancak birkaç dakika sonra duyunca hiç şaşırmadım- beden yok!!!! Tombala!!!
Не знаю, что произошло с этим магазином, смотришь сторис, хочется бежать и покупать. Но, как придёшь в магазин, обслуживание ужас, попросила модель обуви, ответ: сходите и найдите сами.. Откровенно стоят обсуждают клиентов. При мне несколько человек зашли, ни обувь показать, ни размер найти и вышли, причём женщины далеко не молодые. Продавцам всё равно. За 2 недели второй раз, и желание больше идти в этот магазин нет. Обслуживание - УЖАС!!! Вышла, и как то неприятно стало... Такое уже редкость.