всегда клеила стекла сама, хватало по полгода.. год максимум 🥲 решила доверить дело мастеру. попала к Алексею. замечательный специалист! ну просто чудо! вежливый, аккуратный! рассказал о всех преимуществах и нюансах. ответил на все вопросы (а у меня их всегда много🫣). 7-10 минут и всё было готово.
всем сотовую точку в ТРЦ Макси!!! Алексей, еще раз спасибо!👏 процветания и успехов!
Все на высшем уровне. Грамотно проконсультировали по имеющимся вопросам. Быстро и качестаннно выполнили работу👍🏻
Однозначно рекомендую ( именно точку в ТРЦ Макси)
Korkunç bir şirket, Samsung tabletin ekranını ve kasasını yapıştırmak için 30.12.2024 saat 16.00'da Maksi alışveriş merkezine başvurdum. Soruma, tabletim için özel olarak kalıp olup olmadığı sorusuna evet cevabını verdiler. 2 saatten fazla bekledim ve sonunda desenlerin hem ucun altından hem de yukarıdan uymadığı cevabını aldım. Usta, bunun kalıp uzmanlarının pervazı olduğunu kabul etti. Hizmetin sağlanmadığını söylediğimde, kasa da dahil olmak üzere yapıştırılması için ödeme talep ettiler. Sadece ekranın yapıştırılması için ödeme yapmayı kabul ettim ve en azından uzmanları (onlara göre) kalıpları birkaç hafta içinde değiştirmeden önce filmin boyutuna göre yapıştırılmamasını istedim. Çalışanlar, boyutu olmayan filmi reddettiler ve yırttılar. Özür dilemedim,% 20 indirim teklif ettiler, ancak hizmet verilmediği için reddettim ve sadece ekran koruması için ödeme yaptım. Yöneticiyi aradılar, ancak kalıp ustasının hatasının onların sorunu olmadığını söyledi. Ben sorduğumda, "Bunun için belki kendim hatalıyım?" Hayır olduğunu söyledi :)) En azından bu konuda teşekkür ederim. Ayrıca% 20 indirim teklif etti, ancak bunların% 10'u VK'DAKİ sayfalarına abone olacak her müşteriye zaten sağlıyor. Büyük bir şirketin bu ilişkisine şaşırdım. Müşteri odaklılık çok düşük bir seviyede. Sorumlu bir kalite kontrol görevliniz varsa, bu durumu analiz edin ve bu gibi durumlarda önlemler alın. Ne kadar kalite kontrolü olsa da... Muhtemelen bunu duymamışsınızdır.