Bugün bir kez daha çalışanlar pozisyonlardan birini sipariş etmediler, bu zaten yılda 3. kez!!
Geçen sefer, her ay onları görmeye gittiğinizde durum aynı ve böyle
Genel olarak, 200-300 ruble için başkasının emrini verdiklerinde, eve geldiklerinde ve her şeyin aynı olmadığı için şok olduklarında bir durum vardı, ama bizimki 3 kat daha pahalı görünüyor, aksine şanslı bir adam için.
İlk defa sos ve patates yoktu. Özellikle bugün 4 Temmuz'da yine patates koymadılar. Bunu akşam 60 dakika sonra evde gördük, rodeo drive çoktan kapandı.
Onları aramaya çalıştım, sessizlik. Ortak hattı arıyorum, yine sessizlik. Sosyal ağa yazdım, aynı zamanda sessizlik. Cevabın olup olmayacağını görmek için ilgilenmek için postaneye bir mektup gönderdim. (Bir süre sonra yazıyorum, hiçbir yerde cevap yoktu)
Bc'den biri siparişi okuyorsa # 17835
Lütfen anlayın, siparişi her ödediğinizde bu artık komik bile değil, ancak onunla ilgili bir sorun var ve çözmenin bir yolu yok
Postaneden cevap çoktan geldi, yeni bir şey yok, ben değilim, atım benim değil
Bizimle bir bonus elektronik kart düzenleyin ve elbette parayla değil, orada size bir şey iade edeceğiz
Самый отвратительный сервис, с доставкой работать не умеют, оформил заказ через яндекс еду, время доставки сначала было 45 минут, потом постепенно выросло до 1,5 часов а потом и вовсе отменили заказ, сервис как на вокзале ларек с беляшами. С таким отношением нужно менять сферу деятельности на клининг общественных туалетов а не едой заниматься.