Toyota'nın otomatik şanzımanının restore edilmiş bir şanzımanla değiştirilmesi vardı.
9 aylık çalışmadan sonra sonuçlara varıyorum:
Çalışmıyor kırılmadı, ama çalışması gerektiği gibi değil. Hızlı sürüş sırasında gazı atarsanız ve otomatik şanzıman tekrar gaz pedalına nasıl tepki vereceğini bilmiyorsa rölantiye döner. Agresif sürüş hakkında konuşma bile yok, otomatik şanzıman gitmeyecek.
Sadece sakin bir sürüş, gaza basmak korkutucu.
Servise takıldıktan sonra yağı kendim değiştirdim, oyuk karterdeki contaya basmıyor, filtre ucuz Çin'di. Ruble cinsinden fiyat 5700 ruble.
En kötü para büyük ödendi ama sonuç pek iyi değil.
Moskova'dan para sipariş etmek daha iyiyse, daha pahalıdır, ancak şanslı olabilirsiniz.
Veya hidrolik bloğun geri yüklenmesi zordur, belki de öyle olabilir.
Para rüzgar için, ama burada ne yapabilirsin.
İncelemeyi tamamlıyorum:
Bugün Şubat 2024
ÇEK yanıyor
TORK KONVERTÖRÜ KAVRAMASININ KİLİTLENMESİ hatası...
60.000 km civarında bir yerde, araba restore edilmiş olana kurulduktan sonra gitti.
Büyük olasılıkla yağ değişimi, Çin filtresi için 1 yıldızı kaldırıyorum.
Aralık 2024
Not bazı sensörü değiştirdi ve kutudaki hata kayboldu.
Uzun zamandır kutuyu her şey yolunda değiştirdik, bir ay boyunca arabalarına sahiptiler, her şeyi hızlı bir şekilde yedek parçalar getirdiler, ancak sırayla asansöre sürdüler (hiçbir şey olmazdı, ancak bin 5'ten sonra bazen düşük hızda bir uğultu fark etmeye başladım, ancak 10 binden sonra dayak başladı, servis istasyonundaki adamlara döndüm, bu markalarda uzmanlaşmış, tahrikin destek yatağının yanlış tarafa monte edildiğini, hiçbir şeyin dağılmadığı, ancak kenarda olduğu, otomatik şanzımanın kurulum uzmanlarının dikkatsizliğinden dolayı, tüm parçaları değiştirme masraflarını üstlenmek zorunda kaldıklarını söylediler. bağlantı elemanları. Ford Fusion 2019
Harika çocuklar. Onarımları bir gün içinde gerçekleştirdik. Nissan Pathfinder r51 behemoth'u yaygın bir otomatik şanzıman sorunuyla verdim. Hidrolik ünitenin elektrik panosu yolunun kırılması. Gereksiz sorular sormadan her şeyi hızlı bir şekilde yaptılar. Biraz konuşkan değiller, ama bu önemli değil, asıl kalite, yani beş!
Tavsiye etmiyorum) önce herkes güzelce anlatıyor, sonra hidrolik ünitedeki valfleri değiştirme işi bir hafta uzatılıyor ve sürekli kahvaltılarla besleniyor. Değiştiricilerin Poitogu yanlışlıkla genleşme tankının kapağını bu kadar kaybetti ve aynı zamanda onlara gelmekle de suçlandı. Valf tam bir yıl sonra arızalandı (soru, kurulu yedek parçaların orijinalliğidir). Atölyelerine hiçbir şey göstermemelerine izin vermiyorlar, rıza göstermeden yedek parçaları değiştiriyorlar. İşten sonra işin maliyetini değiştiriyorlar, aslında bir meblağ üzerinde anlaşıyoruz, başlangıçta işin tamamına dahil olduğu iddia edilen ek işler icat etmeye başlıyorlar. Onlardan kaçın
Herkese iyi günler! Ford'daki karmaşık bir robot kırıldı - ben kendim Peter'dan bir çekici kamyonla getirildim. Normal garantili iyi yedek parçalar kullanılarak kaliteli ve zamanında yapılmıştır! İhtiyacınız olan her şey yeniye mal olduğu için, 100 kişilik bir arabaya güveniyorum! Oradaki insanlar doğru olanı yapıyor!
Teşhis. Sorunu belirlediler ve yaklaşık onarım maliyetini belirlediler. Kabul ettim. Kutuyu çıkardılar ve teşhis sırasında olmayan yeni kusurlar buldular. Sözleşme kutusunu tamir etmeden koymaya karar verdim. İşin maliyeti önceden kararlaştırıldı. İlk gelene ilk hizmet esasına göre birkaç gün önceden yaptılar. Araba gitti.
Onlardan jf-506e'de bir dizi tuzlu su satın aldım, fiyatı Minsk'teki en düşük seviyedeydi, her şeyi otomatik şanzımanın teşhisini en üst düzeyde yaptım. Çok memnun kaldım.
Kayıtlara göre arabayı çalıştırdılar, sürdüm. Zamanında verdiler. X1 f48 kutusundaki yağı aysin'e değiştirdim. Şimdiye kadar her şey yolunda. Alışverişe gitmedim, her şeyi kendileri yaptılar. Benim veya şirketimin yağ değişimini ve sarf malzemelerini sordular, şirketin şartlarından faydalandım. Fiyat bana çok yakışıyor, tavsiye ederim.
Belki de otomatik şanzımanı onarmak için en iyi merkez. Kutuyla ilgili sorunlarınız varsa, buraya gelmeyi düşünmeden gidin ve merkezin uzmanları kesinlikle size yardımcı olacaktır. Fiyatlar makul. Müşteriye karşı tutum vicdanlıdır: her şeyi gösterecekler, anlatacaklar.
Volvo XC90 için TF 80 kutusunun onarımı yapıldı. 2016 yılında tamir ettim, o zamandan beri araba yaklaşık 300 bin km olmadan geçti, kutu mükemmel çalışıyor. Her 40 binde bir yağ değişimi.
Otomatik ŞANZIMAN sorunuyla geldiğim ilk servis değil. Teşhis koydular, arabaya bindiler. Sorunun ne olduğunu, ne yapılması gerektiğini ve hangi tuzakların ortaya çıkabileceğini açıkça açıkladılar. Sonuç olarak, onarımın maliyeti 1000 rubleye mal oldu ve her şey yolunda. Diğer hizmetlerde, ustalar sessizce kendi aralarında şakalaştılar ve 4000 için kutuyu tamir etmeye yöneldiler!!!!. Müşterilere karşı iyi tavrınız ve Andrei Evgenievich'in yüksek profesyonellik seviyesi için teşekkür ederiz.
6HP21X'E geçişle ilgili sorunlar vardı. Test ettiler, ön teşhis koydular, düzelttiler, sonuçtan memnun kaldım... Yaklaşımı beğendim - onarım sırasında bazı küçük nüanslar belirlediler (örneğin, koruma sabitleme hataları) her şeyi düzelttiler... Prensip olarak, fiyat etiketi insancıldır - en azından söylemek gerekirse bana uygundu - daha önce belirtilenden büyük ölçüde farklı değildi...
Yaptığınız iş ve tavrınız için teşekkür ederiz!!!
Hizmete ve yeterli müşterilere başarılar!
Müşterilere karşı kaba bir tutum. Birincisi, hazır olduklarında aramadılar, ikincisi ne kadar çalışıyorsunuz sorusuna cevap: "Şahsen ben saat 17.00'ye kadar geldim." Sitedeki ve plakadaki bilgilere göre saat 18.00'e kadar belirtilmesine rağmen. İşten ayrılmam gerekti. Aslında tekelci oldukları gerçeğinden yararlanıyorlar.
Resimde gerçekte olduğundan daha güzel, tamir etmeyi biliyorlar gibi görünüyorlar, ancak fiyat konusunda hiç utanmıyorlar, + gereksiz yedek parçaları değiştirmeyi seviyorlar, sonuç olarak, onarımın fiyatı iki katına çıkabiliyor
Arabayı tamir için vermeden önce birçok hizmeti gezdim. Her şeyin normal olarak açıklandığı ve onarım maliyetini kırmadığı tek yer. Onarımdan 2 yıl sonra uçuş normal