Belirli bir şubeden ziyade bir bütün olarak tüm şirket hakkında geri bildirim. Kapıdan kapıya kurye teslimatı sipariş ettim, siparişi hemen mobil uygulama üzerinden ödedim, ancak öyle oldu ki gönderinin alıcısı öldü ve siparişi iptal etmek zorunda kaldı (ayrıca mobil uygulama aracılığıyla kederle yarıya kadar). Ve her şey yolunda olurdu, ancak bu lojistik hizmetinin otomatik bir geri ödemesi yok... Robotlarla yarım saatlik yazışmalardan sonra, operatörle Ceo'nun kendisine bir açıklama yazmam gerektiğini öğrendim, başvuru formunu sohbette bana iyi huylu bir şekilde attılar, ne kadar doldurmam gerektiğine baktım, hala bir yere yazdırmam gerekiyor ve harcanan zamanın geri ödeme miktarını ödemeyeceğini anladım. Yüzyıl avluda, onlara noter tasdikli bir açıklama da verebilir. Kısacası, kim onlara ön ödeme yapılmadan iade ile iletişime geçerse
Живу в городе по соседству и тоже имеется сдек, но он не смог принять мой заказ тк превышает норму веса. Так что я благополучно забрал свой товар из сдека в Полянах 👍🏻