Eskiden bu madde Uçuştaydı ve her şey yolundaydı. Sonra orada kapatıldı ve iddiaya göre aynı madde bu adrese taşındı. Ancak çalışanların hepsi yeni. İlk kez, nihai biçimde bana değil, başka birine bir paket göndermeyi reddeden bir kız vardı. Ama bu kabalığı dinlemek hoş değildi. İkinci kez, kategorik bir biçimde bir erkek çalışan beni bir Sdek kutusunda bir paket ve artı 2 m sivilce filmi göndermeye zorladı. Paketim yeni ve temiz bir kutuda olmasına rağmen, mallar sivilcemle birkaç kat halinde döşenmiştir. Çalışan ek satın almadan göndermeyi reddetti. Uçuştaki bir noktada bu hiç olmadı. Lütfen çalışanları değiştirin!
Bundan önce 5 yıldız derecelendirmesi vardı, 1 yıldıza değiştiriyorum.
Durum:
12/24/2024 saat 17: 30civarında paketi almaya karar verdim (herhangi bir işaretsiz alçı şamdanlı bir mum - bu önemlidir, sonra anlayacaksınız), paketi aldım. Şimdi paketimi göndermem gerekiyor, içinde de 2 soya mumu vardı. Bunun yanıcı bir madde olduğu ve kabul edilemeyeceği gerçeğine, öfkeme ve aynı malları yeni aldığıma ve balmumunun yanıcı bir madde olmadığına dair sözlerime dayanarak kabul etmeyi reddediyorlar, yine bana kabul etmeyeceklerini ve belki başka bir nakliye şirketine başvurmam gerektiğini söylemeye başladılar (bu arada evet, muhtemelen yapacağım, hizmetlerinizi bir daha kullanmayacağım). Karakoldan ayrıldım ve yardım hattını aramaya başladım, burada yine mumların yer hareketi için alınması gerektiği doğrulandı. Başka işlerimi yapmaya gittim ve saat 19: 30 civarında tekrar bu noktaya döndüm. Operatörü aradım ve bu maddenin çalışanlarına malımı kabul etmeleri gerektiğini onaylamalarını istedim, bunun üzerine konuşmaya başladılar, hiçbir operatörle iletişim kurmayacaklar ve genel olarak (bundan sonra çok komik) bu malları tanımlanmamış olarak algılıyorlar, çünkü anlamıyorlar mum mu yoksa değil mi. Mumun ne olduğunu nasıl anlayamazsınız?) operatörü de dinlemediler, kendi taraflarından da operatörleri aramak istemediler. Aynı zamanda, noktada bir sürü insan vardı ve herkes bu sirki dinliyordu. Benim tarafımdan 2 şikayet itirazı hazırlandı.
Şikayetlerden biri:
CFB-18835 SDEK şikayeti kaydedildi
Yandex teslimatı sonsuza dek
12.2024 tarihinde, bir haftalık gecikme, Ivanovo şehri Voronina caddesi'ndeki sipariş verme noktasında karşılaşılan tutumla karşılaştırılamaz. Kabalık, saygısızlık, küfür, gecikmenin nedenini açıklamak yerine iki genç kızdan aldığım şey buydu. Bunun insan faktörü olması muhtemeldir, ancak bunlar orada çalışırken işbirliği yapmayacağım. Bu çalışanların işten çıkarılmasını talep ediyorum.