Bu havayolu ile ilk kez Guangzhou üzerinden Maldivler'e uçtuk. İşletme sınıfı. Tüm uçuşlar programa göre net bir şekilde, uçaklar yeni, iş dünyasında rahat koltuklar-yataklar yarı doluydu ve bölümlerden birinde hava polisleri işteki 3 sandalyeyi işgal etti - tüm uçuşu yediler ve uyudular) Bakım için - her şey mürettebata çok bağlı, af'mize kıyasla ulaşamıyorlar. Seyahat kitleri yetersiz, krem ve parfüm yok. Moskova'dan Guangzhou'ya gece uçuşunda pijama verilmezken, gün ışığında Guangzhou'dan Male'ye dağıtıldılar) Uçuşlarda Avrupa ve Çin yemekleri aldılar, Avrupalıları aldılar, bunun çok lezzetli ve zevksiz olduğunu söylemeyeceğim. Genel olarak içecekler için ilginç bir hikaye var. Moskova'dan gelen uçuşta ayrıca güçlü içecekler, Chivas, cin vb.), şarap ve şampanya (ekşi etten hoşlanmadım) ve havayolunun web sitesinde belirtildiği gibi özel çayları vardı. Sadece onların hazırlıkları yoktu. Guangzhou'dan gelen uçuşta (ve bu, bir an için ana limanları) hiç sert içecek yoktu. Eş önce akşam yemeğinden önce viski istedi, "bitti" diyorlar, konyak - "da" diyorlar, tamam, cin getirin - "bitti".. Yeni uçtuysak, bunun nasıl bittiğini söylüyoruz, her şey "bitti"?) Ama sonunda mal olan imza çayları vardı)) Bu arada. çay gerçekten çok lezzetli ve sıradışı. Male'den gelen uçuşta çok cana yakın ve kibar hostesler vardı, sürekli yürüdüler ve bir şey isteyip istemediklerini sordular, diğer uçuşlarda çok uğraşmadılar ve gülümsemediler. Guangzhou'ya 5 saat yanaştık, iş salonunda geçirdik, ancak bu farklı bir hikaye ve deneyimdir)) Özet - onlarla sakince ve güvenli bir şekilde uçmak, BC için fiyat çok hoş, ancak bazı özellikleri hesaba katmamız gerekiyor))
Bu havayoluyla ilk kez uçtuğumuzda, kayıt yaptırmamız gerekenden sonra başladılar, işe başladıktan sonra kaç rafın çalışacağına karar vermek için 20 dakika boyunca bir planör topladılar, çünkü biz sayıca az olduğumuz için sadece 280 kişi durup daha uzun süre bekleyebiliriz, öğrendikten sonra tezgaha yaklaştık, iş yeri hazır değil Orada her şey düzelene kadar beklemek zorunda kaldım! Sonra binişte 1 saat içinde davet edildiler ve orada yine salyangozların bile geçeceği aynı personel 50 dakika durduk ve birbirleriyle tatlı bir şekilde sohbet ettiler ve sonra endişeyle bir yere telefon etmeye başladılar ve bir şeyler bulmaya başladılar, sonuç olarak uçuş bir saat gecikti, ama kimse bizi uyarmadı, herkes uçağın kapısında moronlar gibi duruyordu. Tamamen beceriksizlik, insanlarla ilgili bir alanda çalışmak istemezseniz tırmanmayın. İşe bir tür ayaktakımı götürdüler. IL yöneticisi veya orada kim olduğu, genellikle ayrı bir sanat biçimidir!!!
Benim için en iyi havayolu şirketi. Japonya'ya ve Seul'e iki kez gidiş-dönüş uçtum. Biletler çok uygun fiyatlı. Uzun uçuşlarda iki kez beslenirler, taze meyveler, ananas, ejderha meyvesi verirler. Yemekler arasında sandviçler de sunuluyor. Havaalanında check-in sırasında kibar uçuş görevlileri ve harika çalışanlar.