Klima borusunu Opel frontera B'mde restore etmeye ihtiyaç vardı, Minsk'te pratik olarak aynı organizasyonda bulunmadığım gerçeğiyle karşılaştım, onarım parçalarının olmaması nedeniyle bu sorunu çözemedim, profesyonellerin iklime dönmeleri tavsiye edildi, çünkü ihtiyaç duydukları her şeyi yapan kendi tornacıları var, geldi, sohbet etti, hoş kibar çalışanlar!Sorunun özüne baktık, telefonu işe verdim, yarım saat içinde her şey özenle, güzel ve en önemlisi hızlı bir şekilde yapıldı, hizmeti gerçekten beğendim!!herkese tavsiye ederim, soruları hızlı, verimli ve uygun fiyatlı bir şekilde çözüyorlar!!İKLİM profesyonellerine çok teşekkür ederim!!!
Uzun yıllardır tüm arabalara klima sistemleri ve otonom ısıtıcılar açısından bakıyorum. Çalışanlar ve çalışanlar kibar, olumlu, birçoğu, iklimin hala caddeye yakın olduğu Çar Gorokh'un zamanından beri organizasyon için çalışıyor. Kazinets. Her zaman her şeyi çok hızlı yaparlar ve neyin ne olduğunu açıklarlar. Fiyatları bilmiyorum, diğer kuruluşlarla karşılaştırmadım, çünkü bu konuda sızıntının nedeni ortadan kaldırılmadan klimayı kesinlikle doldurmayacaklar.
Otonom ısıtıcıyı onardım ve klimayı doldurdum. Çocuklar işi mükemmel biliyorlar. İş verimli ve hızlı bir şekilde yapılır, ancak fiyatı budur... Klimayı doldurmak diğerlerinden çok daha pahalı değildir. Isıtıcıdaki mumu değiştirdiler ve fiyatı internette sattıklarından 4 kat daha pahalı.
İnceleme, hizmetteki onarımdan birkaç hafta sonra yazılmıştır. Ilık bahar günleri geldi, bu da ustanın çalışmasının sonucunu değerlendirmeyi mümkün kıldı. İzlenimler sırayla daha sonra.
İlk temas, uygun servis istasyonunu arayarak bir telefonla yapılır (google yardımdaydı). Yönetici kibarca cevap verdi ve teşhis için en yakın "pencereye" kaydoldu. Belirlenen günde araba yerine geldi. İlgi böyleydi - teşhis ve onarım. 14 yıldır arabam var. Önceki birkaç yıl boyunca iklim, sezondan önce düzenli olarak başarısız oldu. Her seferinde, önceki "kişisel" usta ayrı bir ücret karşılığında "pervazları yamalıyordu". Ve böylece her baharda tekrarlandı. Bu "kıskanılacak" sabitlikten bıktım. Bu nedenle, dedikleri gibi farkı hissetmek için özel bir hizmet aramaya başladım. Bu nedenle, kesinlikle ve tercihen bir garanti ile. Dışarıdan herhangi bir tavsiye almadan çocuklara gittim. Küllerini sürdükten sonra, birkaç saat sonra usta geri aradı ve bitmiş senaryoyu sundu. Ancak, telefonla görevli yönetici kız başlangıçta diğer rakamlardan bahsettiği için maliyet aniden beklenenden 2 kat daha yüksekti. Gerçekte, minivanım için lastik hortumlardan bir arka devre yapmanın bu kadar normal paraya mal olacağı ortaya çıktı.
Makinedeki her şey, başlangıçta fabrikanın mühendisleri tarafından tasarlandığı gibi çalışmalı - bunca yıldır bu yaklaşım benim içindi. Ancak makine yaşlanıyor ve süresiz olarak yatırım yapmak istemedim. Belki de bundan zevk almama rağmen şimdiden yorgunum. Kısacası, çözülmeyen iklim sorunu için her yıl makul meblağlar ödemekten ve ödemekten bıktım. Ve kimse garanti vermedi, sadece arka devreyi kapatmanızı tavsiye ettiler. Ve bu zaten bir "fiyasko, kardeşim". Gelenekler bozulur.
Konuya geri dönüyorum. Usta Yuri geri aradı ve tedarikçilerden mükemmel bir fiyata yeni orijinal arka devre tüpleri bulduğunu söyledi. Onarımlar nihayetinde beklediğim para için "artı veya eksi" ye mal oldu. Genel olarak, birlikte çalıştık ve her şey bana uygun oldu. Usta zekice çalıştı, araba zamanında hazırdı. Bu yüzden beyler, bence seçim konusunda şanslıydım. Neredeyse reklam çıktı, ama yine de bu benim kişisel deneyimim. Burada öncelikle bu organizasyonun bir çalışanının becerisine ilişkin izlenimlerimden bahsediyorum. Ve tüm sonuçları olaydan sonra çıkarıyorum. Bu, İklim Profesyonelleriyle ilk tanışmamızdı - öneriler olmadan, "sundress" olmadan vb. Sıradan reklamlara göre gelip güvendim. Bu nedenle, yapılan iş ve özenli tutum için usta Yuri'ye düşkündür ve servis yönetimine mühürler, imzalar ve garantili makbuz için minnettarım. Ayrıca yüksek beceri seviyesini korumak istiyorum. Ve daha da harika incelemeler ve memnun müşteriler.
Tampon bağlantı elemanlarını kırdılar ve olduğu gibi yalan söylediler! Uzun yıllar bu ofise saygı duydum!
Servis istasyonumun müşterilerine, arkadaşlarına ve akrabalarına tavsiye etti ve tavsiye etti! Birden fazla kez döndüm!!!!
Ve şimdi aldım! Küstah bir yalan ve sadece saygı değil! Montaj 15 p tarafına mal oluyor, 30 p sipariş ettiler ve tamponumu olduğu gibi koydular!
Klima kompresörünü tamir etmeye geldim. Dürüst olmak gerekirse, fiyatları kontrol etmedim. Hangisinin daha yakın olduğunu seçtim. Fiyata göre, kullanılmış kompresör nasıl çıktı. Bu miktarlara hazır olduğumu düşünürsek, pek endişelenmedim. Bir günde yaptılar.
Klimaların onarımı için mükemmel servis. Kayıtlara göre çalışıyorlar. Arabalar 8'den 9'a kadar kabul ediliyor, bu da işe zamanında gitmeniz gerektiğinde son derece uygun.
Aferin çocuklar açıkça çalışıyorlar. Arabaya kuru bir saç kurutma makinesi koydular. Doğru, uzaktan kumandanın mesafesine biraz yalan söylediler (50 metre sözü verdiler, ancak bu engelsiz görünüyor, ancak 12. kattan çatıdan bitirmiyorlar). Fiyatları izledik, burada en ucuzlarından biri. Telefonda bile normal destek olduğu için burada arabalarımız için ısıtma ekipmanı satın aldık
Anlaşılmaz bir üreticinin klimasının basınç sensörünü 150 ruble için 60 ruble değerinde sattık. + 30 ruble. iş! Orijinalin maliyeti 96 ruble! Kurulumdan önce hiç kimse sensörün maliyetini kabul etmedi, maliyeti yalnızca kasada öğrendim. Sonuç - 180 ruble. Boşanmaya çok benziyor!
Kısaca ama özünde. Kendi işlerinin profesyonelleri. Çabucak işe alındılar, ön görüş verdiler ve onarımları kabul ettiler. İşi tamamladılar ve aynı gün arabayı aldılar. Her şeyi düzelttik, sistem çalışıyor. Yardım için teşekkürler.
Uygun fiyatlar ve iyi tavsiye. Kuruluşun uzun süredir çalıştığı avantajlardan biri, teslimatın ve işin geri kalanının hatasız olmasıdır. Genel olarak, araba soğuğu için ihtiyacınız olan her şey var
Kia Rio'daki klima radyatörünün değiştirilmesini istedim + yeni radyatörün ek olarak boyanmasını istedim, hizmetlerin fiyatları çok iyi ve yedek parçalar için de (önceden yaklaşık 7sto izledim, klimaların fiyatlarını otomobil pazarı ve özel ürünlerle karşılaştırdım.mağazalar tarafından). Her şey yolunda, 1 günde yaptılar, çalışma belgesini sayfanın ikinci tarafında imzalamadan önce dikkat edin, yöneticinin size anında imzalamanız için verdiği ilk sayfayı imzaladıktan sonra öğreneceğiniz kısaltılmış garanti süresi hakkında bilgi var.
Klimanın teşhisi konusunda İklim uzmanına başvurdu.
Sonuç olarak, usta, PONTİAC VIAB otomobilinin klima radyatöründen değiştirilmesi gereken bir freon sızıntısını çabucak keşfetti. Onarım sürecinde radyatör değiştirilir. Usta işi özenle ve niteliksel olarak gerçekleştirdi. Hizmetlerin fiyatı makul. Bu hizmeti ziyaret etmenin izlenimi hoş.
Kaliteli ve güler yüzlü hizmetiniz için teşekkür ederiz. Akrabama arabaya servis yapmanızı tavsiye ederim.
İyi bir şirket. Klimayı tamir ediyordum. İki ay sonra belki lastiğin içeri girmesine izin vermeye başladım. Garanti kapsamındaki temyiz gününde değiştirildiler. Çok teşekkür ederim, şu anda böyle çok az şirket var.
bu ... herkes kayıtta ama kayıt yaptırmak istiyorsan önümüzdeki haftalarda aradıklarını söylüyorlar ... Kayıt olmadan çalıştıkları çok daha iyi yerler var…
Profesyonel, üst düzey bir şirkettir. Lider Alexander, her durumda her zaman yetkin bir şekilde bir çözüm bulur. Muazzam deneyimi, istenen sonuca ulaşılmasına yardımcı olur.
Bu adamlardan boşaltıyorum. Rıhtımlarda gecikme veya yanlış anlama yok. Tüm ekip tarafından boşaltılmaya başlıyorlar. Orada hiç 10 dakikadan fazla kalmadım!
Belki de kendi alanındaki en iyi organizasyon! İşlerini mükemmel bir şekilde bilen yüksek vasıflı personel. Çok çeşitli (yüksek kaliteli) ürünler! Üst düzey uzmanlar.
Araç soğutucusunu tamir etme ihtiyacıyla Mercedes kamyonuna döndüm. Kompresörün ve fanın buzdolabında çalıştığı ve büyük olasılıkla soğutucu akışkan sızıntısı olduğu konusunda uyardım. Kabul ettiler, kabul belgeleri vermediler. Birkaç gün sonra (aramamdan sonra) kompresörümün çalışmadığını söylediler. Kompresörün değiştirilmesini reddettim. Sonuç olarak, onlardan arızalı kompresörlü yarı temizlenmiş bir buzdolabı aldım (bunu araca bağladığımdan emin oldum). Sözde teşhis için benden 20 ruble talep ettiler, çek vermediler. Bunu bir sahtekarlık olarak görüyorum. Hasarın 800 Belarus rublesi olduğunu tahmin ediyorum.
"İklim yanlısı" ile iletişime geçmenizi tavsiye etmiyorum. O zamana kadar servis merkezinde servis edilen ve bugüne kadar tüm geçmişi olan 2017 yılı makinesinde bu şirkete klima için kompresör sorunu ile başvuruldu. Daha önce kendi başıma çıkardım ve tamir için götürdüm. Tamir ettiler, hemen çalıştılar, bir ay boyunca geçerli olan onarımlar için garanti verdiler, 160 ruble ödediler, Birkaç gün sonra klima çalışmayı durdurdu. Benzin istasyonunu kontrol ettim - freon vardı, sistem kapalıydı. Garanti kapsamında geldim, kaydettiler, arabayı teslim ettiler, usta dışarı çıktı, sızdırmazlığı kontrol etti, sorunun kompresörde olduğunu söyledi. Gün boyunca kimse aramadı, kendi kendine aradı, ancak şu cevabı aldı: »sonra tekrar ara." Kendi başıma geldim ve sonra sirk başladı. Sızdırmazlığı kontrol eden aynı usta bana sistemde freon olmadığı, sistemin sızdırdığı gerçeğiyle ilgili bir hikaye anlatmaya başladı, teşhis konulmalı, büyük olasılıkla tüpün geçmesine izin veriyor. Kaldırma için toplam 40 ruble, daha sonra kurulum için 40 ruble, teşhis ve onarım için ayrı bir miktar daha (bulduklarına bağlı olarak) ve tabii ki freonla yakıt ikmali (ortalama olarak yaklaşık 40 ruble). Toplam miktar neredeyse yeni kompresörün maliyeti gibi akıyordu. Sonuç olarak, yargılamalardan sonra para iade edildi, ancak yine de freon'un yakıt ikmalini daha sonra kendim ödemem gerekecek. Ancak hikaye burada bitmiyor, daha sonra yılın 2013 kompresörüne sahip olduğumu ve 2017 arabasının servis merkezinden tam bir geçmişi olduğunu keşfettim. İLETİŞİME GEÇMENİZİ ŞİDDETLE TAVSİYE ETMİYORUM.
Kendi alanlarındaki profesyoneller: semptomları "tedavi etmek" yerine sorunları çözerler. Bu hizmet seviyesi için şehirdeki fiyatlar en iyisidir. Klima kompresörüyle ilgili sorunum, başkaları nedenini bile belirleyemediğinde çözüldü.
Mükemmel ve yetenekli ustalar. Diğer servis istasyonlarında olduğu gibi yetiştirilmiyorlar, çok temiz ve düzenli odalar var, sahibinin müşterileri hakkında düşündüğü açık! Başarılar!
Amerikalıların meslekten olmayanları bunu yapmıyor
Orijinalini göster · Русский
1
Kurumun yanıtını göster
boris novikov
15. seviye şehir uzmanı
13 Haziran 2022
Bu izlenim iki yönlüdür, 3. Aşamada kondey'in teşhisine gittim, aradılar, yüksek basınçlı borunun lehimlenmesi gerektiğini söylediler, sorunun fiyatı 450 ruble. Düşünmek için zaman ayırdım. İnsanlardan şehirde ortalama 200 ruble ne olduğunu öğrendim. Buna değer. Kompresörün görsel olarak incelenmesini isteyerek reddetti. Arabayı kaldırdılar ve incelediler. Kompresör görsel olarak temizdir.
Arızayı belirten bir kağıt istedim, verdiler, ancak yalnızca teşhisin yapıldığını belirterek belgede ayrıntılar yoktu. Şimdi başka bir yerde 200'e verdim)), bekliyorum, ya bu bir tüple ilgili değilse?))
Sonuç olarak: 210 ruble için başka bir servis istasyonunda yaptılar. benzin istasyonu ile.
Herkes kendi sonuçlarını çıkarır.
İyi yapıyorlar ama pahalı. Bazen bu para için kullanılmış çalışan bir kompresör satın almak daha kolaydır. Henüz kompresörü görmeden 330r'nin maliyetini açıkladılar, bu yüzden aldılar. Çekler ve garantiler verilmemektedir.
04/29/22 tarihinde Tamamen Çalışan bir klimayla uğramanın aptallığını yaşadım! Sistemde kaç tane frion olduğunu görün! Tamam, kutuya gidin usta bakacak! Sonuç olarak, 10 gram frion eklediler!!! yağ ile, yani daha önce de söylediğim gibi, Sistem çalışır durumda ve sızdırmazdır! Bu kurulum prosedürü için 65 ruble istediler!!!