Ne yazık ki, özellikle diğer noktalara kıyasla bu Kahve setini ziyaret etmekten son derece hayal kırıklığına uğradım. Her ne sebeple olursa olsun, bu kurumun müdürü Elena masamıza hizmet etti, ancak iki hoş garson ve bir resepsiyonist (ya da başlangıçta bizi çok memnuniyetle karşılayan ikinci bir yönetici) salona gitmiş olsa da. Elena bizimle oldukça kaba bir tonda etkileşime girdi, sanki bize hizmet etme zorluğu çekiyormuş gibi: yemekleri minimum etkileşim olmadan sessizce getirdi ya da ihtiyaç duyulduğunda dişlerinden konuştu. İstenilen içeceğin kurumda olmadığı ortaya çıkınca, ilgimi çekmeden menüye «hadi limonata yapalım" sözleriyle dürttüm (talimatlar nelerdir?). Klasik limonata istendikten sonra yine tökezleyen bir blok, herhangi bir öneride bulunmadan bize talimatla «hayır, hadi tropikal olalım» denildi. Başka bir yemek / içecek sunmak sizin yararınıza olsa bile, garson ve bu durumda yönetici bunu farklı bir şekilde önermemeli ve durumu kendi lehinize yenmemeliydi mi? Örnek olarak: "Size tropikal limonata sunabilirdim, sık sık alıyorlar."
Eğer yöneticiyseniz, o zaman insanlarla nasıl iletişim kurmanın gerekli olduğu, kurumunuzu kendiniz nasıl sunacağınız konusunda genel bir fikir olmalıdır, değil mi? insanlarla nasıl çalışacağınızı bilmiyor musunuz? harika bir çözüm: yemekhanede çalışmayın veya misafirlere hizmet vermeyin.
Ayrıca garsonlara karşı tavrıyla sürekli dikkat çekerek onları tüm salonun karşısına «konuşmaya» çağırarak salonun genel rahatsızlığını daha da artırdı.
Böylesine iyi bir kahve zincirinin bu tür çalışanlar yüzünden acı çekmesi üzücü.