Paketi sipariş ettim, teslimatı 31 Aralık'ta ayarladılar. Zaten 6 Ocak'ta. Hiçbir yerde hafta sonları olduğu konusunda uyarmadılar, sitede prensipte paketin nerede olduğu yazılmıyor. Umarım bir şekilde geri alabilirim. Geri bildirim yok, sadece sıfırın işe yaradığı bot günün her saatinde yanıt veriyor. Piyasada hala nasıl var olduğunuzu bilmiyorum, bu tam bir utanç. Ekspres kelimesinden, sadece isim.
Güncelleme: Bot size hiçbir şekilde yardımcı olmayacak, yalnızca operatöre kendi aramalarına aktarabilir, neyse ki kayıt olabildim ve tekrar yalan söylemedilerse 11 Ocak'ta getirmem gerekiyor.
Yeni Yıl tatilleriniz varsa, bu konuda sadece telgrafta uyarılmamalısınız. Neden diğer tüm teslimatlar gecikmeden sorunsuz çalışıyor?
Yine, operatöre aktarma talebiyle ikinci kez onlara ulaşmak bile imkansızdır - telesekreter basitçe sıfırlar. Harika iş çıkardın.
Bu tür çalışmalarla savcılığa ve mahkemeye toplu şikayette bulunmayı bekleyeceksiniz.
İğrenç. Kurye Pazartesi günü aradı, "yarın teslim edeceğiz, bekleyin" dedi. Perşembe günü zaten bir inceleme yazıyorum, bir çalışanla iletişim kurmaya çalışırken arama veya SMS yok - hiçbir şey yapamayan aptal bir bota aktarıyorum. Sitede kendim parça numarasını kırabilirim, botunuz bana teslim oldu! Bu ofisten tüm gücünüzle kaçının, hiçbir durumda onlara ödeme yapmayın, gelişen teslimat şirketlerine ödeme yapsanız iyi olur! Herkes senden daha iyi çalışıyor.Bir düşünün bakalım.
UPD 22.08.2022 itibariyle her şey eskisi gibi kötü, Çinli adam yanlışlıkla bu hizmetle gönderdi, paketi şimdiden 5 gün geciktiriyorlar, kimse aramadı, "teslim girişiminde bulunulmadı" durumu, görünüşe göre kurye çok sarhoştu).
Hiç yıldız koymamak mümkün olsaydı, koymazdım. EN İĞRENÇ TESLİMAT!!!!! Müşterilere ve işe karşı hiç bu kadar kaba bir tavırla karşılaşmadım. 15.12.24 tarihinde NG için bir hediye sipariş ettim. Teslimatın 12/20 olması gerekiyordu. Ng'de acil olduğumu anlıyorum. AMA..... Teslimatın yeniden planlandığı gerçeği bana hiçbir şekilde bildirilmedi. Oturdum, bütün gün bekledim. Aramak ve bir şekilde bu hizmetle iletişime geçmek imkansızdır. 12/23 kuryeyi arar ve bugün paketi getireceğine dair "neşeli" haberler verir, ama ben hiç şehre gelmiyorum! 25.12 için anlaşıyoruz. Saat 19.00'da kuryeyi arıyorum, soruyorum- ne zaman???? Cevabım beni tamamen şaşırttı - "ne zaman ve ne zaman olduğuna dair hiçbir fikrim yok, onu (paketini) bulamadık" Aynı zamanda bana herhangi bir uyarı da verdi. Bu tür çalışanları kovalamak ve bu ofisi kapatmak. Rospotrebnadzor'un onları henüz kapatmamış olması şaşırtıcı.
Yayınlandığı her gün tamamlıyorum. Paketin göndericisiyle iletişime geçtim - yöneticiler kurye hizmetine talepte bulunmaya söz verdiler. Ertesi gün, taleplerinin göz ardı edildiğini söylediler. Tekrar gönderdiler. Sohbet robotunda teslimat tarihinin önce 12/21, sonra 12/25 olması gerekir. Bugün saat 26.12!!!!. Ama paketimi kaybettim ve kurye servisinden kimse benimle iletişime geçmiyor. İğnelerimin üzerinde oturuyorum, bu NG için bir hediyeydi. Görünüşe göre bulamayacaklar ve teslim etmeyecekler.
Bu sadece "parlak" bir şirket! İlk başta teslimat 28 numaradaydı, çağrı yok, mesaj yok, sessizlik teslim edilmedi. Sayıyı 30'a taşıdım, aynı şey, sessizlik. Sitedeki sistemde, durumu yalnızca bir tanesiyle anlıyorlar: "kalkış bilgileri", geri kalanı bot aracılığıyla. Bot, kuryeye teslim edildiğinde siparişin hala depoda olduğunu belirtiyor, bilinmiyor. Sohbete yazıyorum. Cevap: Sipariş hala sadece Moskova'da, NN'DE değil. Teslim tarihi 3'üne kadar ve dahil. Teslim gününde kuryenin aradığı soruma cevap: 15-30 dakika içinde. KSE, mazoşist misiniz? Kuryenin neredeyse varışta araması sizin için normal mi, ancak teslimat sürelerine uymadığınız için adreste bir kişi olmayabilir mi? Letual'ın bu hizmeti kullanması ne yazık. Onlarla ikinci kez ve ikinci kez anlaşılmaz bir oyunla karşılaşıyorum. Kimseye iyi niyetle çalışmasını tavsiye etmiyorum)
Это что то с чем то . :)) Дата доставки не была известна. Внезапно! 01.09.24 приходит смс что моя позиция на доставке у курьера. Я на работе .) Мне никто не звонил. В итоге доставка не состоялась. В надежде дозвониться до курьерской службы выясняю что сними можно общаться только через ботов на сайте и месенжерах. Догадался пойти на хитрость. ВНИМАНИЕ ЛАЙФХАК ! При звонке есть выбор на кнопке номер 4. Отдел по заключению договоров. Естественно там сразу берут трубку :) . Просишь перевести на курьерскую службу. И вуаля! В итоге договорились о переносе даты на 06.09.24. Сижу, жду. Дело к концу дня. Ни смс ни курьера . Звоню опять. ОЙ ИЗВИНИТЕ . ДА, ДОСТАВКА НА СЕГОДНЯ . НО ПОЧЕМУ ТО ЕЁ НЕ ПЕРЕДАЛИ КУРЬЕРУ. Договариваемся на 09.09.24! Сегодня 08.09.24. Приходит смс что моя позиция у курьера. Я НА РАБОТЕ!! Звоню курьеру. Слава богу взял трубку. Он подтвердил что доставка на сегодня!!!! Хотя нужно и указано на сайте завтра!!!! Договорился сним на 09.09.24. Это единственный разумный человек по-моему в компании. Но посмотрим завтра:) . Вопрос к самой службе. ВАМ ТАМ ЧТО, ЗАПРЕТИЛИ ТРЕЗВЫМИ РАБОТАТЬ? Всеми путями бегите от этой конторы!
Да кстати! Написал претензию на электронную почту. Отвечают с другой почты. Что бы ты им потом ничего предъявить не мог. Но не учитывают одного. У ответа с официальной почты есть срок
Eksi 5'lik bir puan olsaydı, bu odur. "1" notu, bu şirketin emdiği tüm profesyonelliksizliği ve sefilliği göstermiyor. Tesadüfen, paketim bu örgütün elindeydi. Teslimat süresi 2 gündü. 5 gün sonra kargomu aramaya başladım ve onu başka bir şehirde buldum. Malları doğru şehre taşımak için bir gün beklemem istendi. Ve yine tekleme. O andan itibaren 2 gün geçti ve yine kelime yok, sms yok, arama yok. Teslimatımın nerede olduğunu bilmiyorum, yöneticilere ulaşamıyorum çünkü telesekreter robotu bile sefil. Bu bir kaza. Ne ben ne de ailem ve arkadaşlarım artık bu ofise dönmeyecekler.
İğrenç hizmet! 21.12'de Samsung'un resmi web sitesinden tableti sipariş ettim, teslim alma yerine, 23.12 gün sonra söz verilen kurye teslimatının kayıtlarına attılar. Sonuç olarak - kurye yok, çağrı yok. Paket izleme sitesinde yalnızca sohbet botu ve her zaman meşgul olan operatör mevcuttur. Paketin nerede olduğunu bulmak mümkün değildir. Samsung'un web sitesindeki şikayet sayesinde yeni teslimat tarihini 28.12 olarak belirlediler. Ama yine geçtim. Geri ödeme yapmak zorunda kalacağız. Samsung'un bu tür vicdansız ortakları seçmesi hayal kırıklığına uğradı.
İğrenç şirket! BİR HAFTA SİPARİŞİ TESLİM EDEMİYOR! Kurye Cumartesi günü aradı. Siparişi Cumartesi günü kabul etmenin bir yolu olmadığını, Pazartesi günü teslim edeceğimizi söyledi. Bugün Perşembe. Sessizlik. Destek hizmeti çalışmıyor! Çalışan yerine robot cevap veriyor. Robot aptal! Kuryeyle iletişime geçmek mümkün değil! Sitedeki teslimat tarihiyle ilgili bilgiler "takip et" bölümünde ve "teslimatı yönet" bölümünde farklıdır ve her yerde yanlıştır. Siteye fatura numarasını girme formu sms'deki forma karşılık gelmiyor! Bu konuda bile her şey aptalca ve profesyonel değil.
korkunç hizmet, mümkünse onu atlasanız iyi olur)
Anında sipariş verdim, belirlenen teslimat gününde hiçbir şey getirmediler, kimse aramadı ve hiçbir şey hakkında uyarmadı. Destek için yazmaya çalıştım ve sonunda tarihi birkaç kez değiştirdiler, ancak yine de sıfır işe yaradı. Siparişimi bir ay sonra alabilmek için telgraf botları aracılığıyla teslim alma işlemi yapmak zorunda kaldım...
Paketinizi almanın tek yolu bu gibi görünüyor, kuryeyi hiç beklemeyebilirsiniz))
Ne yazık ki, Yandex'in sıfır notu yok, çünkü bu ofisin yaptığı iş bu. Görünüşe göre bu ofisin aptal yönetimi, 1 puanını olumlu bir değerlendirme olarak görüyor, çünkü birim sıfırın üzerinde. Teslimatta çok uzun zaman önce böyle bir tabana rastlamadım. İnsanlar, sağlığınız sizin için değerliyse, hiçbir durumda bundan yararlanmayın, çünkü kesinlikle gergin ve kızgın olacaksınız ve bu sizi etkileyecektir. Evet, onları aramak ve yazmak işe yaramaz, sizi aptalca kapalı bir çevrede süren botlar cevap veriyor.
Ужасная компания, согласна на 100% с предыдущими оценками и одной звезды много. Приехал курьер позвонил, оказывается на сегодня доставка где об этом информация не известно. Ну да ладно курьер звони с криками сто он стучит а на него лает собака, ну это логично она охраняет дом пока хозяин на работе, а вы находясь на работе почему не удосужились позвонить заранее клиенту? По итогу доставка не состоялась, и никому не известно состоится ли
Yeni Yıl tatilleri nedeniyle biri gecikmiş iki paket geldi
kurye aradı, birinin şanslı olduğunu söyledi, henüz ikincisini bulamadı
başka bir kurye arıyor, şimdi başka bir paketi taşıyacağımı söylüyor
Toplamda, çeşitli kuryeler her iki paketi de 15 dakika arayla getirdi
Aynı anda bir adrese bir yerine iki kurye gönderirseniz çok paranız biter
Korkunç hizmet ve ekspres adını hak etmiyorlar. Cumartesi günü paketi tedarikçimizden aldılar ve Pazartesi günü elimizde olacağını söylediler. Sonuç olarak, paketi kaybettik ve biz sadece Çarşamba günü aldık ve bu da zorlukla oldu. Pazartesi günü aynı rotadaki başka bir kurye hizmetinden paket ertesi gün (Salı günü) alındı. zaten aldık. Bu, ilk kez başarısız olduklarında değil. Artık iletişime geçmeyeceğiz. tavsiye etmiyorum.
1 yıldızı bile hak etmeyen iğrenç bir teslimat. Zorla bu şirketin müşterisi olduğum için çok üzgünüm. 23.12.2024 tarihinde teslimat, henüz sipariş teslim edilmedi. Siparişin geciktiğine dair bana hiçbir bilgi gelmedi. Sadece botlarla iletişim kurmak, son tarihler hakkında bilgi yok. Çok kızgınım. ve bir zamanlar müşterilere ve işe karşı bu kadar kaba bir tavırla karşılaşmadım. EN İĞRENÇ TESLİMAT!
Нормальная доставка. Привезли вовремя. Из москвы на след день. Забирал со склада. Очень приятная женщина на пвз. И не было никаких ботов. Сразу оставил нормальный телефон и самовывоз. А курьеры у всех бывают хамят, особенно когда они у порога, а я где то по делам и не могу принять.
Bir tarih belirtiliyor, geçiyor, mesaj yok, oturup beklememiz mi gerekiyor?? Hiçbir şekilde ulaşılamıyor, sadece teslim tarihinin geçmişte olduğunu söyleyen bir robot, sınıf, bunu zaten biliyorum ve neden geçmişte kaldı?? Hiçbir bilgi alamazsınız, umarım burayı seçmeden önce yorumları okuyacaksınız
Şirketin yöneticileri nereye bakıyor! genel olarak hala nasıl var
Bu kurye teslimatının çalışmasında hiçbir avantaj yoktur. Açıklama yapılmadan sürekli transferler. 8'inde soğuk algınlığı sipariş ettim, 10'a, sonra 15'e aktardılar, 17'ye teslim ettiler. Sürekli aramalar başarılı olmadı, mağaza da onları etkileyemez. Onlara gerçeklerden dolayı destek olarak yazarsanız, gücenirler ve sohbet yasağıyla tehdit edilirler, ancak aslında ofislerine koydum
Nizhny Novgorod deposunun iğrenç işi! Çağrı merkezinin taleplerine cevap vermiyorlar, parsel 2 haftadır teslim edilemiyor! Geç teslimattan kimse sorumlu değildir! Ve bu gerçek bir kişiden gelen bir paket değil - bu büyük bir şirketle yapılan bir sözleşme kapsamında bir gönderidir! Resmi bir şikayet yazacağım!
Sipariş 497-007291987 St. Petersburg'u Nizhny Novgorod'un 2-3 gün önceden getirmesi gerekiyordu. 11. gün geçiyor ve kimse kalkışın nerede olduğunu bilmiyor. Telefonda işe yaramaz bir bekleme cevap veremez, sadece bir çağrı türü yaratırlar ve kimse geri aramaz.
Tüm kullanıcılar için- bu ofisten kaçının!
Şirket, müşterilere Yeni Yıl hediyelerinin teslimatını bozdu! Moskova'dan Nizhny paketine bir haftadan fazla bir süre gitti, ayrıca 27 Aralık'ta tüm kuryeler teslimattan çekildi ve toplantıya gönderildi. Bunun mümkün olduğu yerlerde olumsuz yorumlar bırakacağım!!!
Оплата была сделана с доставкой до квартиры, а курьер говорит что самовывоз . Заработал немного ну и хорошо. Обманул. Ладно проглотим… следующая доставка, знает ведь что в субботу нужно привезти материал и блин, не выходит в смену, устал, не работает
Burada asla teslimat siparişi vermeyin! Sanki sipariş edilen teslimatı henüz kimseye getirmemiş gibiler. Benim gibi, 25 Aralık tarihli sipariş de 11 Ocak'a getirilmedi. Malla ne yapıyorsunuz? Sohbetteki operatörlerden başka biri sizin için çalışıyor mu?
Один из самых худших сервисов доставки. Сначала в чате все объяснил, потом пройдя всех роботов дозвонился до оператора и ему все объяснил и все равно курьер не приехал забрать посылку. Только после очередного обращения в чат соизволили что-то сделать для решения вопроса с курьером. Заказывал курьера за три дня до отправки, а сказали что курьер в день отправки не приехал из за высокой загрузки. И это было срочное отправление по повышенному тарифу, что же происходит с обычными остается только догадываться.
Самая ужасная служба доставки. Обманывают с датами приезда курьера, информация на сайте не достоверная, связаться с оператором человеком, а не с ботом невозможно. Не справляетесь с обьемами-так не хапайте заказы!!! Отвратительно!!! Не рекомендую
İğrenç kurye hizmeti, destek yok, siparişler teslim edilmiyor. Bakmayın bile, sipariş 3 gündür sıralama merkezinde kalıyor, kimse cevap vermiyor, incelemelere göre görüyorum. Daha pahalı teslimat için 200 ruble istemeyin.
Çevrimiçi mağazadan teslimat siparişi verdim. 26 Aralık 2024'te teslim edileceklerdi, Bugün 9 Ocak 2025'te. Şimdiye kadar kimse aramadı ve teslimat durumu . Onlarla iletişim kurmak mümkün değildir. Botlar yalnız, en korkunç şirket .
Önce Aralık ayı sonunda teslimat sözü verildi. Ocak ayının ikinci yarısı başladı ... herkes katlanıyor ve katlanıyor. O zamana kadar bile ilginç. Bana öyle geliyor ki insanların paketlerini almalarını istemiyorlar.
Paketi birkaç gündür alamadık. Çok zaman ve sinir kaybettiler. Görünüşe göre hala şanslıydık. Yanımızda, teslim noktasında neredeyse hiç kimse paketi alamadı ve hiç kimse paketin nerede olduğunu bilmiyor.
İğrenç teslimat hizmeti, Yeni Yıl hediyelerinin teslimatını bozdular, Letual şirketinin onlarla nasıl işbirliği yaptığını anlamıyorum, ren geyiği üzerinde parselleri müşterilere hızlı bir şekilde teslim etmek mümkün.
Предлагаю всем пострадавшим от действий данной компании написать коллективное письмо в Прокуратуру. У меня украли посылку, как и многих других авторов отзывов. Сколько это может продолжаться?
Мой вам совет, если будете заказывать вещи через интернет магазин и увидите что товар передали этой курьерской службе,отменяйте заказ и лучше оформите заказ в другом месте
Дозвониться не возможно. Обработка груза невыносимо долгая. Отправка и доставка еще дольше. 5 дней висит заказ в сортировочном пункте на складе. Не рекомендую данную компанию.
3
Kurumun yanıtını göster
Владимир Викторов
10. seviye şehir uzmanı
18 Ocak
En korkunç şirket!!! Teslimat sürelerinin sonsuz aksamaları, depoda kargo kaybı, kendi deponuzda kaybedilen siparişi aramak için zamanın karanlığı. Müşteriyle herhangi bir iletişimin olmaması, operatörle iletişim kuramama - sadece bir bot veya bot sohbeti. Yaygın yalanlar - sonucu geri arayıp rapor edeceklerine söz veriyorlar, asla geri aramadılar. Gönderileri takip etmek için bilgilendirici bir site değil, durumlar değişmez. Çalışanların kendileri her şeyi çok iyi anlıyorlar, ancak kliniklerden ve Rus postanesinden sonra cehennemin Dünya'daki bu üçüncü şubesinde çalışmaya devam ediyorlar
Бардак на складе ул Геологов: по приезду для самовывоза посылка не была найдена, хотя самовывоз днём ранее был согласован лично с курьером по телефону.
Нет клиентоориентированности: согласованная на другой день доставка курьером не была осуществлена. Просьба об изменении адреса доставки из-за срыва договоренности выше и невозможности самовывоза была проигнорирована курьером, о чем свидетельствует звонок от другого курьера на следующий день по старому адресу
Просрочка от даты доставки уже 1 месяц. От поддержки в телеге никакой конкретики. Посылку просто-напросто потеряли :-)
Ужасный сервис, такого ещё не было ни в одной компании. Очень пожалела, что оформила доставку от этой компании. Доставить товар не могли в течение 4 дней. Каждый день переносили доставку и каждый раз отвечали, что товар не был передан курьеру. Якобы большая нагрузка. У них что один курьер работает? Не дождавшись курьера решила забрать товар сама с Геологов 2в. Еле нашли склад, указателей нет, вобщем ужас. Связаться с поддержкой тоже надо постараться. Никогда не выбирайте доставку этой фирмы. 😱😱😱😱😱
Отвратительно! Делала два заказа в онлайн-магазине, чтобы выбрать одну вещь, курьер сказал, что такой возможности нет, либо вы от всего отказываетесь, либо все покупаете, начал нам говорить, что мы отнимает его время, потому что мы решаем наш вопрос с оператором онлайн-магазина. Связаться с ними нельзя, так как там бот, который не дает ни обсудить вопрос, ни подать жалобу. Не советую никому!
Belirlenen tarihte teslim edilmiyorlar ve hatta haber vermiyorlar, belirli bir zaman belirlenmiş olmasına rağmen hafta içinde teslim edeceğimizi söylüyorlar
Одна из самых быстрых и не дорогих курьерских служб, конечно техническое обеспечение у них не сильная сторона, но сроки и цена достаточно сильное преимущество. Пользуясь данной службой, не ожидайте сервиса как у конкурентов, которые на порядок выше по стоимости.
Добрый день! Хочу оставить отзыв по данной ТК. Единственное что в ней хорошо, это водители, внимательные и вежливые. Остальное... нет хороших слов! До оператора не дозвониться,на сайте вовремя стстус не обновляется, не получается выбрать дату и время доставки. Кошмар одним словом.
Никому не посоветую данную курьерскую службу ! И одной звезды бы не поставила , если бы такая возможность была
Заказывала доставку Москва-нижний Новгород
1. При расчёте доставки каждый раз говорили разную сумму ( то погрузо-разгрузочные работы ( при учёте наличия грузовых лифтов и там и там) 43.000 руб! То 20000 руб ,то 3000)
2. После недельных попыток ожидания адекватной цены , оформила доставку . Курьер в назначенную дату так и не доехал , при этом ни звонка ни смс не поступало
3. Перенесли на след день , проведя день в ожидании, тоже никто не приехал , и в отслеживании заказ оказывается отменили
На гор линии внятного ответа я , конечно, же не получила
В общем , пользоваться услугами данной «конторки» после такого желание отсутствует
Сама ужасная доставка из всех что я знаю!!! Никогда не связываетесь! 2 недели не могу привезти банковскую карту, курьер не нашел адрес, хотя это Советский район, по три доставки в день ездит из всех магазинов, и даже не позвонил, вернул обратно карту, до этого просто назначали доставки и не приезжали, до сих пор карты нет!!! НЕ СВЯЗЫВАЙТЕСЬ!!!!
Не дозвониться до живого человека, понасажали бестолковых роботов. У меня нестандартная ситуация, с которой робот не справляется. Не могу найти посылку, т.к. мне не сообщили номер для отслеживания. Где искать отправление?