Olumsuz yorumları sevmiyorum. Ancak dedikleri gibi başka seçenek yok, "hatalar üzerinde çalışmak" işe yaramadı. Bu yıl birkaç kez Çiçek Üssü'nün hizmetlerini kullandım, anneme ve kayınvalidesine buket sipariş ettim. 8 Mart'ta ilk kez buketler harikaydı, teslimat doğruydu ve sonunda hoş bir «fiyat-kalite» oranına sahip değerli bir şirket bulduğuma sevindim. Haziran ayında, büyükannemizin doğum günü için önceden bir buket sipariş ettikten sonra, şaşkınlıktan kızgınlığa kadar her türlü duyguyu aldı. Buket, sitedeki fotoğraftan çarpıcı biçimde farklıydı. Ve şaşırmış doğum günü kızının sözleri beni öldürmüştü. Büyükannem şöyle dedi: "Ne kadar garip, genellikle bu kadar güzel çiçekler her zaman getiriliyor, ama bugün bir çeşit buket ölmüş.» İşten sonra ziyarete geldikten sonra elbette kompozisyonun tüm "ölümünü" takdir edebildim️️. Yöneticiye döndüm. Bana sadece matiola'nın her zamanki kadar muhteşem olmadığından emin oldular .... Kırılmış ve solmuş dallar hakkında söylenecek hiçbir şey yoktu. Özür diledik. Maliyetin% 20'sini telafi etmeyi teklif ettiler - burada hile yapmayacağım. Sadece bu% benim için ilgilenmiyor, ne yazık ki ruh hali bozuldu. Anneler Günü için yine buraya dönmeye karar verdim. Yine haftada iki buket seçip ödedim (annem ve kayınvalidem komşu evlerde yaşıyor), dürüstçe sitede teslimat için tüm zaman aralıklarını belirttim, çünkü insanlar genç olmadığı için bu önemlidir. Bir teslimat saat 9'dan 10.00'a kadar, diğer buketin öğle yemeğine yakın, 11'den 12'ye kadar alınması gerekiyordu. Her şeyin alındığından ve kaydedildiğinden emin oldum. Kuryenin rahatsız edilmediğini ve her iki teslimatı da aynı zaman diliminde tamamladığını fark ettiğimde şaşkınlığım neydi ... sabah 9'da ..... Büyükanneler çiçeklerden memnunlar, ama beyler, müşterilere neden bu kadar saygısızlık ediyorsunuz? Sonuçta, bu aralıkları tam olarak belirtmemin bir nedeni vardı! Dedikleri gibi, kayınvalidenin evde olması iyidir. Messenger'daki standart cevabınız, «tatillerde teslimat süresinin uzatılabileceği» şeklinde, üzgünüm, kabul etmiyorum. Büyütülmedi. Bu sadece farklı. Sonuçta, şimdi 21. yüzyıl ve herkesin telefonu var, neden müşteriyi aramıyorsunuz ve farklı bir aralık üzerinde anlaşmıyorsunuz?
«3» koyuyorum (sadece ilk buket sayesinde) ve sizden teslimat siparişi vererek akrabalarımın ve arkadaşlarımın ruh halini daha fazla riske atmayacağımı bilinçli bir şekilde anlıyorum.