Klinik modern görünüyor ve doktorlar kalifiye. Kime çok gittik ve tüm istişareler çok iyiydi.
İki yıldız veriyorum, çünkü DMS kliniğinde hizmet veriyorsanız, her hapşırma için ayrı ayrı bir garanti mektubu sipariş etmeniz gerektiğinden kalıcı bir hemoroid olacaktır. Ve bir kez değil, her hizmet için birkaç kez. Bu klinik sigorta şirketini kendisi aramadığından ve "ifadeyi düzeltin, burada virgül bulunmasına ihtiyacımız var" demediğinden, "birincil randevunun değil, doktorun adıyla yazılmasına ihtiyacımız var", ancak sizden tüm bunları sigortacıdan sipariş etmenizi istiyor. Bu mektupları şahsen görmeseniz bile. Ancak bu düzenlemeleri sonsuza kadar sigortaya göndermeli ve bir mucize ummalılar. Ve size her şeyi doğru sipariş ettiğinizi ve resepsiyondan önce resepsiyonda size kimse bir şey söylememiş gibi görünse bile, bu, bir ay sonra size geçmiş hizmetler ve resepsiyonlar hakkında isim vermeye başlamayacağının ve daha önce sipariş ettiğiniz hizmetler için faturalandırılmayacağının garantisi değildir. garanti mektupları ve sigortacının ödediği tamamen doğru olmayan ifadeler nedeniyle. Size her gün sadece telefonla değil, postanede de hatırlatılacak, klinikteki koridorda balık tutacaklar ve hatta doktor randevusu sırasında ofisi arayacaklar. Bu o kadar korkunç ki artık bu klinikle uğraşmak istemiyorum. Ve dms'nin farklı kliniklerde her zaman kullanılması için bu deneyim en kötüsüdür. Genellikle kliniklerin kendileri sigortayla iletişime geçer (deneyimimin% 90'ından fazlası) ve ifadelerini tartışır ve hizmetleri koordine eder veya danışır.
Ayrıca size her seferinde sigorta tarafından ödenen hizmetlerin maliyetini söyleyecekler. Ve tekrar soracaksınız, "Dms'ye göre benden ödendi, neden maliyeti söylüyorsunuz?" "Evet, DMS hizmeti, ama yine de size maliyeti söylemeliyim"
Bugün fatura yine bana geldi. Bu sefer, bir aydan daha uzun bir süre önce olan ve bir garanti mektubu sipariş ettiğim ve dün telefonda bunun hakkında konuştuğum bir hizmet için (dün yapılan çağrıya bakılırsa, faturada ne olduğuna dair hiçbir veri olmadığı için).
Normal müşteri odaklı klinikler varsa, bu kadar çok hemoroide ihtiyacınız olup olmadığını kendiniz düşünün. Doktorların profesyonelliği bile bu tavırdan önce soluyor.
Замечательный медицинский центр. Сервис на высоте🙌🏻 приезжали с 3-х месячным ребенком на узи и к врачу, все прошло замечательно. Все врачи профессионалы. Здание приятное внутри. Администраторы - отличная помощь👍🏻 очень удобно, что они могут оперативно общаться между собой с помощью своих девайсов) По нашей просьбе к врачу приняли пораньше. Большое спасибо УГМК за такой чудесный центр🧡
Tüm çocuklarımı buraya dar uzmanlara götürüyorum. Kişisel hesabımdan kayıt oluyorum, uygun bir şekilde, en yüksek kategorideki bir doktor olan tıp bilimleri doktorunu seçebilirsiniz. Resepsiyondaki her zaman temiz ve kibar kızlar. Tavsiye ederim! Herkese sağlık 😊