Cerrah yeterli değil. Çocuk dişini çıkarmak istemiyor, bu da çocuğun sorunları olduğu anlamına geliyor. Bana dişini çıkarmak isteyen bebeği gösterin. İnternetin farklı kaynaklarındaki bu doktor hakkında olumsuz yorumlar var. O Borisov'a yalnız. Bunun için herhangi bir önlem uygulanmamaktadır. Ne yapmalı? Kliniğin kendisi mükemmel. Bu despot her şeyi mahvediyor. Ayrıkh Konstantin Maksimovich
Bu kurumu çocuklarla üç kez ziyaret ettiler, bunlardan ikisi hoş bir şekilde şaşırdı. Ne yazık ki, doktorların (kadınların) isimlerini hatırlamıyorum- ama çocuklara nasıl yaklaşılacağını biliyorlar, ancak "doktor " bir cerrahtır (erkek).... Artık ona ayak basmayacağım!
Bugün 4 Haziran 2024'te 6 yaşındaki bir çocuk süt dişini çıkardılar. Ofisimden çıkmayı reddettim, bu yüzden her şeyi gördüm ve duydum!!! Bir önceki incelemeyi okuduktan sonra çok fazla yazmayacağım, bir anne olarak bana çocuğun resmi temsilcisi olarak ağrı kesici olup olmayacağını, hangi ilacın ve Ayrich Km'nin kaç dişinin çıkarılacağını söylemediler, hiçbir şeye dayanamadım!!!!Çekilmeden önceki zaman, dişlerin anestezi olmadan çıkarıldığı sonucuna vardım....ve daha sonra ortaya çıktığı gibi, müdürün ofisinde 2 diş çıkarıldı.
Geri bildirimler ve gelen tüm şikayetler göz önüne alındığında
Ayrih KM, idarenin bu çalışana karşı ciddi önlemler alması gerekiyor, Sağlık Bakanlığı'nın da bazen incelemeleri okumasını çok isterim. Bence bu kişinin zihinsel sağlık durumu açısından kontrol edilmesi gerekiyor, çünkü dedikleri gibi, çocukların dişlerini canlı olarak çıkarmaları gerekiyor" sadece zihinsel olarak sağlıksız bir kişi olabilir ve kesinlikle çocuk cerrahı olmamalıdır.
Sadece bir doktor hakkında yazacağım. Airih Konstantin Maksimovich, diş hekimliğinde tek pediatrik cerrahtır. Küçük hastalarla ve ebeveynlerle korkunç iletişim. Bir yetişkinin bu davranışı için hiçbir açıklamam yok.
Hikayemiz şu ki, bu doktor bizim için bir diş çıkardı. Ve her şey yolunda görünüyor, ancak yarım ay sonra bitişik bir diş iltihaplandı. Görevli doktor bizi kabul etti, anlattı ve ne yapılması gerektiğini açıkladı. Ve sonra tekrar ona git, ÇÜNKÜ ORADA HALA YARIM DİŞ kaldı!!!!
Ücretli tüm kliniklere gittik, şehrimizde sadece bir pediatrik diş cerrahının olduğu ortaya çıktı ve bu Konstantin Maksimovich. Biz onun evine gittik ve geçen sefer dişini sonuna kadar çekmediği için bunun çocuktan sorumlu olmasına şaşırdık. PEDİATRİK DİŞ HEKİMLİĞİ İDARESİNDEN HAREKETE GEÇMESİNİ RİCA EDİYORUM. ÇÜNKÜ BU ARTIK İLK İNCELEME DEĞİL.
Böyle tek bir doktora sahip olmak, ona hastalara böyle davranma hakkı vermez.
Orijinalini göster · Русский
5
Катерина П.П.
6. seviye şehir uzmanı
28 Ağustos 2024
Doktorların küçük hastalara karşı kaba tutumu ve ebeveynleriyle konuşmanın aslında uygunsuz tonu. Hiçbirimiz kaba değiliz, sakince yürüdük, çocuğun korkuları yüzünden kendimiz stres altındayız. Bu sağlık kurumuna bu tür ziyaretlerden sonra, herhangi bir çocuk dişçiden korkacaktır. Cerrahın ofisine girer girmez, kuponu almadığımız, ancak akut acıdan geldiğimize dair iddialar hemen başladı. Sanki çocuğa tıbbi bakım sağlamak için tıbbi bir tesise değil, eve doktorlara gelmişler gibi. Her şeyi iyileştirdikten bir yıl sonra da çocuğun dişlerini iyileştirmediğimiz ifade edildi. Mühürler görünüşte kalitesizdir. Borisov'da ücretli kliniklerde çocuk cerrahı olmaması üzücü, doktorların tutumu hala farklı. Resepsiyonda cerrah Ayrich K. M. ne olduğunu anlatmaya başladığımda ağzımı kapatıyordum. Çok incelikli davranmadı... Her şeyin çocuklarla çalışmanın zor olduğunu ve her şeyin sinir bozucu olduğunu anlıyorum, ama bu sizin işiniz, o yüzden nazik ve kibar olun...
11.23. Kayıt memurunu aramaya başladım...11.55. Hiçbir yaşam belirtisi yok. Meşgul veya telefonu almıyorlar. Sadece kayıt zamanını netleştirmek gerekiyor. Ve şimdi saat 12.47'de. ve hiç kimse yoktur ((((
Kaşmar, kau'nun kayıt ofisine uzaya ulaşmak için, Borisov'dakinden daha kötü bir şekilde pipoyu çıkarıp çay sürdükleri açık değil, henüz pediatrik diş hekimliği görmedim
İyi günler! Birkaç yıl önce en büyük çocuğuyla dişimi çıkardım, olumsuz bir inceleme yazmak zorunda kaldım. Bunca yıldan sonra hiçbir şey değişmedi. Ne yazık ki Borisov'da ücretli bir çocuk cerrahı yok. Tekrar dönmem gerekti. Çocuğa ağrı kesici bir enjeksiyon yapıldı ve 5 dakika sonra dişini diri diri çektiler. 10-15 dakika sonra dondurma tamamen işe yaradı. Vay canına.Diş hekimliği el kitabı pediatrik cerrahlar veya anaokulları sizin için çalışıyor mu? Neden anestezinin etkisini beklemiyorlar, çocukların dişlerini diri diri yırtıyorlar?
Orijinalini göster · Русский
1
GambitScorp
15. seviye şehir uzmanı
15 Ekim 2024
Bir çocukla diş hekiminin tıbbi muayenesinden geçmek için ebeveynlere büyük sabır göstermeniz gerekir! Kayıt bürosunda sürekli kaba davranıyorlar, onlara söyledikleriniz kulaklarından uçuyor, tıbbi kartını sürekli kaybediyorlar, burada ilk kez olduğumuzu ve hala bir kart açmadığımızı (eğer bir şey varsa, çocuğum ve ben buraya ikinci yıl gidiyorsak) gerekçe göstererek, ne cerrah ne de dişçiye sürekli bilet yok! En azından bazı doktorların kibar olması iyidir, ancak bu nadiren olur! Genel olarak, dişlerinizi bir çocuğa tedavi ederseniz, o zaman burada olmaz! Yine de, pratik olarak mümkün olmayan bir bilet almanız gerekiyor!
HRCH CERRAHI Ayrıkh Konstantin. Çocuklarla korkunç iletişim.5 yaşındaki çocuğum ona paspaslarla bağırdı. Böyle bir doktorun pediatrik diş hekimliğinde yeri yoktur.
İlk incelemem:Çok yazmak istiyorum ama kısaca yazacağım. Oradaydım, DOKTOR DEĞİLDİ. Çocuğun dişini canlı olarak tedavi ettiler. Çocuğun gözlerindeki ağrıdan derlemeler patladı. Hamililer ve beni ofisten attılar. Derler ki, çocuğu o kadar sakinleştirmiyorum.Burası benimki gibi çocukken de burası. Akıl hastası doktorlarla ossasyon. Anlayamadığım tek bir şey var, çocukların acılarına ve acılarına bakmayı seviyorlar. Eh, ücretsiz çalışmak istemiyorlar ücretli hizmetler yapın. Ama bu alay konusu.Küçük yaşlardan itibaren çocuklar neden dişçiden korkmalı?Yoksa bu müşterilere, ücretli diş hekimlerine yardım mı?Böylece iş çökmesin. Yoksa şimdi her köşede onlara bak.Para yok, bırakın çocuğunuz acı çeksin. Bir şekilde öyle mi
Söyleyecek kötü bir şeyim yok. Kibar, özenli personel. Nirazu bir sorunla karşılaşmadı ve tedaviye karşı kabalık hakkında soru sorulmadı. Hatta birkaç kez incelemeye geldiler, müdür kabul etti. İki çocuğum korkmadan tedavi görüyor. Çalışmanız için çok teşekkür ederim.
Torunlardaki dişleri ücretli bir dişçide tedavi ediyoruz, ancak süt ürünlerinin çıkarılmasının çocuk odasında yapılması gerekiyor. Doktor elbette o amca da, ama hoşgörülü. En azından böyle olduğun için teşekkür ederim.
Sabah 5.45'ten itibaren sırayı savundum, kuponu aldım, hiçbir şey gibi görünmüyordu, nooo!!Çocuk doktorla randevuya gittiğinde muayene oldu.Ve diyor ki: yapmanız gerekiyor...Bazı manipülasyonlar ve hepsi bu, eve git ve hiçbir şey yapmadım.Sonra müdüre gittim ve tüm durumu anlattım.Görünüşe göre her şeyi daha sonra olması gerektiği gibi yaptı.Bu nedenle, eğer bir şey olursa, müdürün randevusuna gidin.Doktorun bunu neden yaptığını bilmiyorum, soyadını nebuda'ya vereyim.Muhtemelen çok çalıştılar, çocuklarla çalışmanın zor olduğu açık, ama bu sizin işiniz, üniversiteye girdiğinizde biliyordunuz.İşleriyle değersiz kalacaklar.
İlk muayenede bir yaşındaki çocuğuyla birlikteydik. Kayıt ofisini aramaktan resepsiyona kadar her şey yüksek düzeyde hizmet veriyordu. Ücretli bir klinikte hastalara karşı bu tutumu her zaman göremezsiniz. Doktor çok hoş, özenli. Sanırım Khramova'nın soyadını unuttum. Dürüst olmak gerekirse hoş bir sürprizim var. Teşekkürler.
Dişler iyi iyileşir, bu nedenle 5 yıldızdır. Ama bilet sırasını almak için saat 5: 18'de orada olmak zorunda kaldım. Ve ben zaten üçüncüydüm!!!! Bu normal mi???
Neden bu tutum ücretsiz tıpta, tedaviye girmek veya sadece bir çocuğun dişlerini kontrol etmek için kediotu içmeniz gerekiyor, kaç tane olduğu belli değil. Kayıt ofisini arıyorsun (eğer ararsa) şu anda artık bilet yok oraya gidiyorsun ve saat 7.20'de de bilet yok. Daha önce geldiklerini söylüyorlar ama eğer şehrin diğer ucundaysan nasıl olunur. Ayrıca kuponları alan ancak klinikte bulunana kadar hiç gelmeyen insanlar dışarı çıkarlar, ararlar ama gitmezler, ancak zaten orada olmayanlar için bir sonraki kuponu beklemelerine izin verin.
Pediatrik diş hekimliğine bilet almak bir çeşit süper kahraman olmaktır. Ön kayıt, kuponların bir dakikada uçtuğu ayda bir️️️️️️ günüdür. Eğer çalışan bir insansanız, bu genellikle bir tür gerçekçi olmayan görevdir. Böyle bir şehir için, sürekli yapım aşamasında olan mahalleleri olan sadece bir çocuk diş hekimliği var. Alay konusu.
Borisov'un çocukları için seçenek yok! Eğer kuponlu sistemde hata ayıklasaydık, böylece ebeveynler sabah gelmeyecek ve saatlerce dışarıda durup açılmayı beklemeyeceklerdi.
Düzenli olarak yürüyoruz, her şeyi çok seviyoruz. Kimseyi incitmemek için doktorlardan ilk kimi arayacağımı bile bilmiyorum). Herkes iyidir), herkese büyük saygıyla). Çocuğumuz kendisi için Dr. Linich Yulia'yı seçti (üzgünüm, göbek adını unuttum. Bizim versiyonumuzda - Julia teyze). Doktorun çocuğu çok seviyor). Cerrah doktorlara çok teşekkür ederim! Çocuklarla çalışmak çok zor. Doğru, bilet almak çok zor, sıra sabah 5: 00'de toplanmaya başlıyor. Evet ve kayıtta her zaman doğru değildir! Ama genel olarak, gerçekten beğendim, her şey yolunda!
Doktorumuz Natalya Konstantinovna var. Çok beğendim. Çocuklarım öfke nöbetleri olmadan Tanrı'ya şükürler olsun yürüyorlar. Hoşuma gitti. İyi ekipman, güzel bir ofis (dürüst olmak gerekirse, devlet diş hekimliğinde bu kadar güzel olmasına şaşırdım). Yetişkinlikte hiç de böyle değil)
Bu tam bir korku!!! Bilet için.satın alma bileti alamazsınız! Sabah 5'ten sabah 4 kez durdum ama mucizevi bir şekilde benim için yeterli bilet yoktu! Bugün müdüre hiç ulaşmadım! Bu kasvet! Her gün sabah 7'den beri çalışıyorum!
Bilet almak mümkün değil, saat 5: 30'dan itibaren sıradasınız ve sabah 7'den itibaren verilen bileti alamazsınız.Dişin nasıl iyileştirileceği sorulduğunda resepsiyonist cevap veriyor: Sizi bir cerraha yönlendirebiliriz, çıkaracaktır.Bu sadece korkunç!!!!!!
Pediatrik diş Hekimliğinde uzmanlara soru sorulmamaktadır, ancak onlara ulaşmanın bir yolu yoktur. Çevrimiçi bir bilet sipariş etmek mümkün değildir, ancak sabah 7'ye kadar onu almaya gitmek, sadece sabah 5'ten itibaren sırayı alıyorsanız, işe yaramaz. O zaman soru devam ediyor, çocuğu bu süre boyunca kiminle bırakmalı?
Bu sorunun bir uzmana randevu kuponlarıyla çözülmesini istiyorum
Bu kurumu defalarca oğlumla birlikte ziyaret etmek zorunda kaldım...
Tabii ki, izlenimler sadece olumlu kaldı. İlişkiler harika. Çocuk her zaman gözyaşsızdır. Doktorlar - en yüksek kategorinin ne olduğunu hemen görebilirsiniz. Doktorlara ve bu kliniğin tüm personeline saygılarımla aferin, tabii ki akıllısınız, teşekkür ederim!
Orijinalini göster
volha5161688
9. seviye şehir uzmanı
22 Kasım 2023
Çok nazik ve özenli genç doktorlar, bence küçük çocukları olan herkes onları çok iyi tanıyor. İnternette bir kupon almak her zaman mümkün değildir, donar. Genel olarak, her şey yolunda. Doktorlara gösterdiğiniz sabrınız, her bebeğe bireysel yaklaşımınız için teşekkür ederiz!
Kuponları alamayız. Tüm şehir için sadece 2 doktor. Çok sayıda ofis var ama işe yarıyor.. (Ne zaman daha fazla doktor (tedavi eden) alınacaklar???? Sabahın erken saatlerinden itibaren sırada bekleyen insanlar var. Telefonda% 1000 sipariş için kupon yoktur.
Çok erken uyanmayı sevenler için harika bir yer..Sabah saat beşte ve altıda sakince gelip bilet sırasını alabilir. Ve bu sırada ilk siz olacağınız bir gerçek değil. Ve böylece her ziyaretinizde, çünkü çocuğunuza birkaç diş iyileştirmeniz gerekiyorsa, bu ritüeli her seferinde tekrarlayacaksınız. Arabayı park etmek için neredeyse hiç yer yok. İyi tedavi ediyorlar, ekipman oldukça modern
Saat 7.00'den itibaren kupon verilmesi. Sıra neredeyse saat 5.00'den itibaren işgal ediliyor.
Şehrin sonunda yaşıyorsan, o zaman bu kadar erken ulaşmak gerçekçi değil. Evet ve bir uzmana bilet her zaman alınamaz. İnternet üzerinden bir aylık kupon siparişi hakkında, genel olarak kurgunun eşiğinde.
Doktorlar harika.ancak ikinci ay tıbbi muayeneye girmeye çalışıyorum ve bu gerçek değil.Sabah 5'te sıraya girmezsen, hiç bilet olmadığında bile bilet yok.Böyle bir zamanda 3 çocuğum (1,3,9 yaş) var, hiçbir şey sürmüyor.
Tıbbi muayeneyi geçmek için ilk kez çocukla birlikteydik. Personel kibar, uzmanlar hastalara özen gösteriyor. Yaklaşık 5 dakika beklediler. Hoş bir izlenim kaldı.
Dün, doktor kırılmış bir diş yerine bir çocuğa komşusu sağlıklı olanı çıkardı, iddiaya göre çocuğum onun acı çektiğini gösterdi. Muayene sırasında ilk doktor kartta sadece kırılmış olanın çıkarılmak üzere kaldığını belirtmesine rağmen, onu çıkarmaya gittiler. Hiçbir şey hastalanmadı, şikayet olmadı. Ancak koptuğunda dişin mükemmel olduğunu ve aynı olmadığını, kırılmış olanın ağzında kaldığını gördüm. Şok! Ve en kötüsü, bir dişinin ondan değişmiş olması ve şimdi nasıl öğrenileceği konusunda kökleşmiş olabilmesidir...? Yerli olup olmadığı sorulduğunda, sütçünün de köklerinin benzerliğine sahip olduğunu söylediler. Peki şimdi nereye dönmeli???
Bu sadece korkunç!Çocuğu kaydettiler, soyadını dergiye doğru yazmadılar, sonuç olarak doktora gitmedik!İşe alınırken, özellikle kulak burun boğaz uzmanı olmak üzere çalışanlara komisyonu dikkatlice geçmeniz gerekir.
Personel kibar, uzmanlar kötü görünmüyor, müşterilere özenli, ekipman da kötü değil, uzun süre beklememeliydim, sadece bir bilet alana kadar beklemeniz gerekiyor, ama o kadar da kötü değil
Korkunç bir sağlık merkezi. Çocuğun dişi olması gerektiği gibi çekilmedi. Çocuğun dişinde akı vardı ve çekilmediler. Cerrah fark etmedi. Çocukları oraya götürmeyin. Çocuk psikolojik travma yaşa. Dava açacağım. Çocuk 6 yaşında.
Bunu aramak imkansızdır, arka arkaya 3 saat ararsınız, sonra meşgul olursunuz, telefonu almazlar. Korku, hizmet değil. Doktora gidemezsiniz. Daha önce yazdıkları gibi, sadece sabah saat 4'te geldiyseniz ve bir bilet alabileceğiniz için şanslıysanız
Korkunç bir çocuk kurumu.
Temmuz 2022'de görüştük, cerrah doktoru yok. Cevap tatildir. Çocuklar için vakalar farklıdır.
Nasıl böyle!!!
Kime şikayet etmeli?