Telefonla ilk aramadan cevap verdiler, çok dikkatli dinlediler, başka bir çalışanın telefonunu verdiler ve orada ilk aramadan cevap verdiler ve sorunumu çözdüler. (Bölgesel bir gazinin ek ücretinin geri kazanılması), Postanedeki makbuzdan çek hesabına aktarılması tavsiye edildi. Her şey, suprema sistemindeki bir uzmanla randevu alarak açıklanmıştır. Kaydoldum, umarım bir uzmanla görüşmenin de verimli geçeceğini umuyorum. Tüm sosyal çalışanlara.savunmaya teşekkür ederim.
Her yıl postanede uzmanlar değişiyor.
Korkunç tavırlar, kaba ve kaba davranıyorlar, sanki kişisel ceplerinden ödeme yapmaya geliyorlarmış gibi.
Supremu63 aracılığıyla kaydın geçmediği bir durumla karşılaştım, belge sunmaya geldim ve benden önce kaydı olmayan bir kişiyi kabul etmesine rağmen uzmanın kabul edilmeyi reddettiği bir durumla karşılaştım.Şimdiye kadar, kamu hizmetlerine, kayıt olmadan elektronik başvuru üzerine belgelerin ihbarı yapıldığına dair bir bildirimin geldiğini ve ancak o zaman uzmanın beni kabul etmeye zahmet ettiğini tartışmadım. 3 kağıt parçasını imzaladım ve aynısını verdim. Ama kibirli olmalıydım ve sinirlerimi titretmeliydim
Kozyreva'nın menajeri Irina Borisovna'ya, yaşlılara karşı hassas, özenli, kibar tavrı için büyük minnettarlık! Uzun, uzun süre mutlu ve sağlıklı olun!!!!!!