Terminal yalnızca temassız çalışır (uygulamak için), herhangi bir nedenle kartınız geçmezse, terminale takılırsa terminalleri kartı okumaz. Zemin kattaki kız bunun benim sorunum olduğunu da belirtiyor)) (kartları hiç okumadım) çok kaba. Ödeme ekipmanınızı kendinize güncelleyin!!
Bu harika kurumla ilgili bir dizi inceleme açalım! Bir hafta boyunca her gün fundusu kontrol etmek için kaydolmak için orayı arıyorum ve her gün bana ertesi gün kupon olmadığını söylüyorlar, ancak bu tesis açıldığında sabah 8'den itibaren arıyorum. Sadece iki biletiniz mi var? Bunu henüz prosedürün ücretli olduğu gerçeğinden bahsetmiyorum. Son üç gündür hiç kimse telefonu almıyor - sadece kısa bip sesleri. Sorum şu: Peki, kuponunuz yoksa nasıl kayıt yaptırırsınız, telefonu almazsınız?
Şok oldum, prosedüre acilen ihtiyaç duyuluyordu, sonuç olarak sadece zaman kaybettik çünkü tüm bölgeden bu kurum önerildiler.
Şehrin vatandaşlarına karşı tutum iğrençtir. Telefonunuzu kaldırarak, bir hafta boyunca saat 7: 40'dan akşama kadar onları aradıklarında neden böyle davrandıklarını merak etmelerine izin veriyorlar, kupon olmadığını ve önümüzdeki günler için egzersiz yapmadıklarını duyuyorlar mı? En fazla 6 kuponu kutluyorum, hayatımda ilk kez böyle bir hizmetle karşılaşıyorum. Vatandaşlar, size dönüyorum - derhal tıbbi bakımın kalitesini kontrol etmek için Devlet Müfettişliğine ve Belarus Cumhuriyeti Sağlık Bakanlığı'na yazın. Bu şekilde bırakılamaz...