BÖLGEYE GÖRE SIRALAMANIN 2. YERİNDE (UÇTAN İTİBAREN)
Bu mağazada kendi kendine ödeme için sadece 2 bilet gişesi ve 2 terminal bulunmaktadır.
Terminaller neredeyse her ZAMAN çalışmaz, ancak bu terminallerdeki teraziler ASLA çalışmaz. Yani, müşteri şanslıysa ve terminal mucizevi bir şekilde çalışıyorsa, ancak alışverişlerde ağır mallar varsa (ve bunlar meyve ve sebzeler, şekerler vb.) - satın alma masasının kuyruğuna gidin.
Mağazada ayrıca, Rusya Federasyonu Hükümetinin 31.12.2020 tarih ve 2463 sayılı kararnamesi ile onaylanan perakende satış sözleşmesi kapsamında mal satışı Kurallarının 4. maddesinin ihlali olan kontrol terazileri de bulunmamaktadır (mağazaların, alıcıların malların ağırlığını kontrol edebilmesi için uygun durumda olan kontrol terazilerini erişilebilir bir yere yerleştirmeleri gerekmektedir).
Py-sy: genel olarak mağaza "kirli" dır. Bölgedeki rahatsızlığı, sağlıksızlığı ve ağ müşterileri arasında alıcılara karşı umursamaz tavrı nedeniyle ondan daha kötü olan sadece bir tanesi (Barykin'de M)
Я просто прибываю в ужасе от этого магазина. Вероятно Яндекс может удалить это, в связи с ситивиком. Но я выскажу! В самом магазине царить просто хаос, я молчу вообще о санитарных нормах, товар валяется где попало, перекрыты стеллажи каталками где лежит просто и тухнет товар! Это оставим.
Самое основное это компетенция сотрудников, я уверен они даже не знают этого понятия. Делали заказ онлайн, перепутали весь заказ, элементарно вместо грудки положили целую курицу, и половины просто позиций по чеку не положили, но ладно, спустя недели переписки с поддержкой, нам возместили этот момент. Да НЕДЕЛИ.
Суть в кассирах, которые тебе вместо твоего товара сидят и вбивают другой (проверял по чеку), а в ответ на это начинают вступать в полемики и грубить, ведут себя извините за аллегорию как зоопарке в вольере горилл. В общем я больше туда ни ногой, и другим не советую, если не хотите отравиться и переплатить за не ваш товар.
3 Ocak'ta satın alma işlemini yaptım ve kartla ödedim. Malları bana vermedim ve sürenin dolduğunu ve iptal edildiğini söyledi. Pazarlamacı paranın geleceğini söyledi, çeki vermediler. Başka bir pazarlamacı iptal için geldiğinde, kartı koymama ve kartımdan para çekilmesine rağmen, delmediğini ve ödemediğimi küstahça söyledi. Bir kez daha gittim, parayı iade etmedikleri için beklemelerini söylediler. 10 gün sonra, bilmedikleri hiçbir şey gibi tekrar kaba davrandılar ve müdür yok ve arasın diye. Dixie'nin mağaza müdürünü aradım, ona bir çek gönderdim, çözeceğini söyledi ve tekrar yazdım, çeki bulamadıklarını söyledi ve bu benim için parayı iade etmek istemedikleri anlamına geliyor, bir daha asla iade etmediler ve yazmadılar. Dikkatli olun. Mahkemeye gideceğim, bana manevi zarar için de parayı iade etsin. Onların tımarhanesi var.