Mağaza personelinin müşterilere daha iyi göz kulak olması gerekiyor. Başkentin konukları dükkanı tımarları olarak görüyorlar gibi görünüyor. Çocuklarla gelirler ve çocukları tatlılar ve diğer şeylerle doluyken uzun süre yürürler
ürünlerle. Ödenmemiş olanı taşıyorlar
self servis kasalarda mallar.Ayrıca, yiyecek arabalarını evlerine götürdüklerini bir kereden fazla görmüştüm ve bunlar alışveriş yapmak için çok tembel olan sağlıklı adamlar. Benim için bir gizem, mağaza personeli neden buna izin veriyor?! Sonuçta, tüm bu eksikliklerin daha sonra ödenmesi gerekiyor mu?!
Sürekli büyük kuyruklar, genellikle yalnızca 1 bilet gişesi çalışır (özellikle yoğun saatlerde). Mallar genellikle raflarda bulunmaz.
Yoğun saatlerde, satıcılar aradıklarında, «Yapacak başka bir şeyim yok mu" bağlamında tüm salona küfür ederek kasiyere gidiyorlar.». Ayrıca kasada homurdanıyorlar (bireyler)
Bunu alıcıya saygısız buluyorum!
Meyve ve sebzeler ya taze değil (küflü) ya da olgunlaşmamış (yeşil)
Bunu düzeltmek isterim!
Self servis kasaların ortaya çıkmasıyla birlikte bir kasiyer çalışıyor. Ve self servis kasada sorunlar ortaya çıkarsa, çalışanı beklemek imkansızdır ve kasada çalışan kişi, çalışanı çağırma isteği üzerine kabalaşır ve şöyle der: »kasiyer yok, sıraya gir« ve "kasiyer yok, kendin yerleş ve çalış!».
Bu, alıcılar için kabul edilebilir değildir!
Ek 12/08/24
Gecikmeyi bir haftadan fazla satıyorlar, mağazayı takip etmiyorlar. Yetkili olmayan çalışanlar çalışıyor, çalışanlara hitap ederken kabalık kibarca! Kasadaki fiyatlar fiyat etiketleriyle çelişiyor, kasiyere kanıtlamanız ve kasiyerin itiraz etmeye çalıştığı fiyat etiketini taşımanız gerekiyor. Yöneticinin adı ve sonuç olarak alıcı haklıdır.
Ayrıca lütfen dikkat edin, mallar geldi ama kabul edilmedi, 2 gün! Yumurtalar rafların yanındaki paletin üzerinde duruyor, ancak kasada geçmiyor (kabul edilmediğini söylüyorlar), rafta 5-7 kutu parça var. Süresi dolmakta olan bakiyeleri satmaya mı çalışıyorsunuz?? Kasadaki alıcılar şikayet ediyor.
Sonunda harekete geçin, ne kadar mümkün??
Birincisi, tahıllara yaklaşılamıyor, her şey sütle dolu ve aynı zamanda kimse bu kutularla ilgilenmiyor. Kasanın arkasında ne olduğu belli değil, ziyaretçilere kaba davranıyor. Görünüşe göre bu kişi okumayı bilmiyor, bana enerji satmadı ve bunun bira olduğunu düşündüğü için nahoş kaldı. Bir kişi diğer insanlarla nasıl iletişim kuracağını bilmiyorsa, neden bir mağazada çalışmaya gidiyor? Dahası, Dixie'de tüm personel böyle, orada sadece bir erkek normal çalışıyor. Sıfır koyabilseydim, bunu memnuniyetle yapardım.