Geçenlerde bu mağazadan fidan satın aldım ve çok memnun kaldım! Teslimat hızlı ve düzenliydi - fideler mükemmel durumda geldi. Malların kalitesi sadece zirvededir: tüm bitkiler sağlıklı ve güçlüdür.
Ayrıca mağazanın personelini de not etmek istiyorum - çalışanlar kibar ve seçim konusunda her zaman yardımcı olmaya hazır. Mal seçiminin çok çeşitli olduğu ortaya çıktı, bu da tam olarak ihtiyacım olanı seçmeme izin verdi.
Genel olarak, bu mağazayı kaliteli fideler ve mükemmel hizmet arayan herkese güvenle tavsiye edebilirim!
Bitkiler Vadisi'nden fidan sipariş ettim (meyvenin yanı sıra çam çamı, biberiye ve Suzan manolyası). Avrupa Postası ile teslimat, ambalaj mükemmel, her şey yolunda.
P9'da sedir çamı ve biberiye (nakilden sonra resimde), toprak topaklı meyve ağaçları. Tüm bitkiler alındığında harika görünüyordu. Umarım baharda da memnun olurlar: kök salırlar.
Siteyi çok beğendim. Çok çeşitli fideler, çiçekler, tohumlar. İki manolya sipariş ettim.Aynı gün benimle iletişime geçtiler ve teslimatı tartıştılar. Daha yüksek fideler istedim ve isteğim yerine getirildi.Bu da alıcıya büyük saygı gösterildiğini gösteriyor.Fidelerin bu kadar hızlı bir şekilde düzgün bir şekilde paketlenmesini beklemiyordum ki bu çok memnun oldu.Üçüncü gün manolyalarım beni şimdiden memnun etti. Fideler muhteşem. Bundan böyle tüm güzelliği sadece sitede sipariş edeceğim,bitkiler Vadisi " Sitede elbette memnun edemediğim çok fazla indirim ve promosyon var.Herkese bu sitede fide, fide, tohum ve daha fazlasını satın almanızı tavsiye ederim. Asla hayal kırıklığına uğramayacaksınız veya aldatılmayacaksınız. Her zaman kaliteli ve iyi bir ürün alacaksınız.
Noel ağacına 1 Aralık'tan önce ön sipariş verdik, bu da Yeni yılın güzelliğini% 15 indirimle satın almamıza izin verdi. Almaya geldiğimizde iki fiyat belirtildi: kurye ile teslimat - 230 ruble, teslim alma - 205 ruble. Teslim alma işlemimiz olduğu gerçeği göz önüne alındığında, 175 ruble için bir Noel ağacı satın almayı umuyorduk. (205 ruble -% 15), ancak bize 195 rubleye sattılar, bunu indirimin kurye ile teslimat maliyetinden geldiğini gerekçelendirerek. Ama biz onun için kendimiz geldik)), yani. teslim alma. Ön sipariş vermeden satın almaya gelseydik, 205 ruble karşılığında satın alırdık. teslim alma yoluyla ve ön sipariş için vaat edilen% 15 indirimle 195 ruble çıktı. Yani. aslında% 15 değil,% 5 indirim. Para üzücü değil, yanıltıcı olmaları ve aldatmacadan veya hesaplamaların opaklığından para kazanmaya çalışmaları hoş değil.
Herkese iyi günler ve yeni yıl havası!
3 bitkiden fidan sipariş ettim. Teslimat - Moskova'da (SDEK kurye servisi ile). Mağaza sabah 10.07'de bitkilerimi teslimata teslim etti (sdek'in kişisel ofisinde parça numarası belirdi), her şeyi ödedim.
Üçüncü güne gittim, hala teslimat yok. Siparişimin nerede olduğunu bulmak için SDEK operatörlerine ulaştım. Bugün öğle yemeğinde teslim alma noktasına getirileceği söylendi ve bugün için bir kurye atanacağı bir gerçek değil. Sipariş verirken, teslimatın yalnızca hafta içi güncel olduğunu, yani siparişin Pazartesi günü bana ulaşacağını belirttim. Oraya ne geleceğini hayal etmek korkutucu. Teslim alma noktasından kendim almak için siparişi yeniden düzenledim.
İlk defa, hafta boyunca aynı şehir içinde kurye ile sipariş veren böylesine "harika" bir mağazayla tanışıyorum. Kesinlikle tavsiye etmiyorum.
"Bitkiler Vadisi" nden baloncuklar sipariş ettim. Her şey iyi paketlenmiş olarak geldi. Teslimat hızlıdır. Bitkiler mükemmel durumda. Çiçek ve bitki siparişi için "Vadi Bahçesi" ni içtenlikle tavsiye ederim!
Malların kalitesi ve çalışanların kaliteli çalışmaları için çok teşekkür ederim. Her zaman sadece sizden sipariş vereceğim.
Fiyatlar herkesten daha ucuz. İdare anında yanıt veriyor, malların gelmesiyle ilgili hatırlatıcılar ve sms ile çağrı yapılıyor, bitkiler hastalıksız temiz, tohumlar filizleniyor.
Merhaba. Merhaba.Orman gülleri fidanları sipariş ettim, fideler iyi durumda geldi ve çok iyi paketlendi, hasar yok.Bu şirketten ilk kez sipariş vermiyorum, her zaman her şeye uygun, sipariş vermeye devam edeceğim.
Beğendiğiniz çeşitleri seçebilmek için ilkbaharda erken glayöl soğanları sipariş ettim.Seçim her zevke uygun çok büyük.Henüz sahip olmadığım çeşitleri seçtim.Çiçekler alışılmadık derecede güzel.Yaz aylarında akrabalarımı buketlerle memnun edeceğim.Bugün paketi aldım, her şey özenle paketlenmiş, kusursuzca iyi ampuller.Hediye için özel teşekkürler -zambak.İniş zamanı gelene kadar bekleyeceğiz.Çok teşekkür ederim.Sizi tüm tanıdıklarınıza tavsiye ederim.
İki yıl önce ağaç fidanları, çalılar sipariş ettim ve her şeyi çok beğendim, kök salmıştım. Geçen yıl sonbaharda dikim için çalılar sipariş ettim ve doğal olarak ölen kuru ve cansız olanlar geldi. Karar verdim, olur) Şimdi çalıları tekrar sipariş ettim ve aynı krakerler sadece çöp kutusuna geldiler. Soruya döndüm, beklemeyi teklif ettiler, aniden kök salacaklar))) Görünüşe göre bu şirketten artık çiçek veya çilek olmayacak. Bu arada, lale soğanları da kuru, halsiz ve çürümüş olarak geldi, standart dut beyan edilenin altında ve çilek çalıları kırışıklarla geldi. Çok uzak, ancak malların ve eşyaların kalitesi artık aynı değil, çok düşük. Başka bir tedarikçi arayacağım, neyse ki birçoğu var.
Paket çabuk geldi, her şey iyi paketlendi, hiçbir şey kırılmadı. Fidelerin kalitesi çok memnun oldu. İyi canlı kökler. Siparişler
Paket hızlı bir şekilde geldi, her şey mükemmel bir şekilde paketlendi, teslimat sürecinde hiçbir şey kırılmadı. İyi ve canlı kökleri olan mükemmel kalitede fideler. Mağazada çok çeşitli nadir süs bitkileri bulunmaktadır. Balerin misk gülü, Japon akçaağaçları Atropurpureya ve Katsuma, Perovskia, sapsız yapraklı diervilla, bodnatenskaya kartopu sipariş etti.
Mağazada çok çeşitli nadir süs bitkileri bulunmaktadır.
Siparişi hızlı bir şekilde yerine getirdiğiniz için çok teşekkür ederim! Ambalaj çok kaliteli, ortancalar mükemmel durumda! Size çok minnettarız! Herkese fideler için bitkiler Vadisi'ne gitmelerini şiddetle tavsiye ediyoruz!
Annabelle'in çevrimiçi 20 ağaç benzeri düğmelerini sipariş ettim. Böyle bir miktar olduğunu söylediler. Ortanca dallarının uzun ve köknar yaprakları olduğu bir fotoğraf gönderdiler. Onlardan hoşlanmadım ama bu ayrılıkları çitler için gerçekten dikmem gerekiyordu ve karar verdim. Doğru, böyle bir fide için 19.90 ruble için çok pahalıydı, ama satın almaya karar verdim, tamam. Kuryeyi eve getirdim. Paketi açtım ve hemen 3 parça diktim, ertesi sabah 5 parça diktim. Sonra diğerlerini bıraktım. Düzenli olarak suladım. Ve 7 gün sonra, ekilen ilk fideler kurumaya başladı, sonra sonrakiler, ama hepsi değil, en zayıfları yarı kurumaya başladı. Kafam karıştı, deneyimli bahçıvanlara danışmaya başladım, bunların kaliteli bahçıvanlar olmadığını söylediler. Manazina talep departmanına başvurdu, bana geç dediler. Geç demek ne demek? Ancak son teslim tarihleriniz boyunca henüz hiçbir şey anlamayacaksınız. Ya iyi fideler için çimdiklemek ya da parayı iade etmek istiyorum.
İyi günler. Her zaman yaban mersini fidanları aldım. Teşekkürler. Ambalajın nasıl taşınacağını ve saklanacağını (hangi konumda) belirteceklerini eklemek istediğim bir şey var. Çünkü fideler birdi ve sürgünler hasar gördü.
Sipariş Mayıs ayında yapılır. Gönderimle ilgili sms'den alıma kadar - 2 gün. Kutuyu açıyorum ve saksılardaki toprak kuru olduğu için zar zor yaşayan, solmuş bitkiler var. 2 gün içinde bu şekilde kesinlikle kurumayacak.
Hemen hemen tüm bitkilerin bir dereceye kadar küf kaplaması vardır.
Sonra, noktalara göre.
1. Ortanca, site 15-20 cm ekim malzemesi vaat ediyor, bebeğe - 9 cm gönderiyor, Bu bir sorun gibi görünmüyor, ancak bu mallar arasında doğrudan bir tutarsızlık.
2. Siparişte en çok iki kızamık bekliyordum ve ikisi de en korkunç durumda.
3. Lale soğanları, diğer kullanıcılar gibi küf tarafından yenir.
4. Süpürge yaprağı olmayan bir bitkidir. Bu bitkiyi ilk kez satın alıyorum ve Vadisad temsilcilerinin fotoğraflarına odaklanıyorum, orada ellerinde dikim materyali tamamen farklı görünüyor.
5. Söğüt karadok. Muhtemelen bu benim kişisel algımdır, ancak genellikle tek bir yüksek gövdeyle yetiştirilen ağacın çoktan sıkılmış ve şimdi 15 cm yükseklikte çok dallanmış olması hoşuma gitmedi.
İddiayı yazdım, cevabı bekliyorum.
5 yıldızlı incelemeler için para teklif etmenin elbette iyi bir şey olduğunu not edeceğim, ancak hemen iyi ekim materyali gönderip ücretsiz yorum almak daha iyi olmaz mı?
Sonuçta, saksılarda büyüyen uzun boylu zambakları teslim etmeyi mükemmel bir şekilde başardınız - onlar için kesinlikle 5 yıldız. Yasemin, hor çiçeği - mükemmel durumda. Mükemmel canlı, büyük ardıçlar gibi.
"Bitkiler Vadisi" nden bir paket aldım, hemen her şeyi raflara koydum. Bu sitede ikinci siparişi veriyorum. İlk kez laleler sipariş ettim, her şey çabucak geldi, özenle paketlendi, soğanlar harika. Büyük bir siparişe karar verdim, peki, şikayet edecek hiçbir şey yok ve ücretsiz teslimat da yok. Siparişte 2 Heuchers vardı, bu yüzden sitedeki fotoğraftaki gibi renklidirler. Her şey harika, çalışmanız ve ilginiz için çok teşekkür ederim! Umarım yakında çiçeklerim beni memnun eder
Üç bitkiden biri kuru geldi. Paketleme ve teslimat sipariş fiyatına +% 25. Sonuç olarak, bitkiler katalogdakinden 2 kat daha pahalı çıktı. .
Talep üzerine yenisini gönderdikten sonra. Bir sipariş için çok fazla zaman ve kaynak harcanıyor.
İlk çok başarılı siparişten sonra ortancaları daha almaya karar verdim.
Evet, evet... Şans arkasını döndü.
Sadece teslimatı çok uzun süre beklemekle kalmadı, herkes şimdiden söz verdi
,, yarın,, gönderecekler. Öyleyse bir çalı da var ve bu bir çalı mıydı??? , tamamen kurumuş olduğu ortaya çıktı, sadece onu serbest bırakmak için.
Alıcılara karşı tutum nedir???
Her şeyi anlıyorum - sezon, birçok sipariş. Ama neden söz verip yerine getirmeyelim????
Açık sözlü bir evliliğe mi kayıyorsunuz???
Ya indirimliyse, o zaman böyle gider mi???
Hayal kırıklığı...
Ya da politika böyle - birincil sipariş, herkes süper, müşteriler coşkulu.
Sonra kayacağız ve ne olduğu umurumda değil.
TAVSİYE ETMİYORUM !!!!!
Harika bir bitki mağazası, 2022 sonbaharında orada sipariş edilenlerin tüm bitkileri kışı geçirdi, büyüdü ve memnun etti! Ve şimdi İlkbahar 2023'ün yeni sezonunda, bu çevrimiçi mağazadan seçim yapmak için tereddüt etmeden başvurdum. Gövdede bir nektarin fidesi ve bir gül sipariş ettim. En yoğun iniş mevsiminde paket için bekleme 10 gündü, ancak beklemeye değdi! Diğer dükkanların günah işlediğinden çiçek açmış ve solmayı başarmış yapraklarla değil, biraz uyanmış canlı yeşil tomurcuklarla güzel bir nektarin fidesi almak ne güzel! Beyler aferin! Teşekkür ederim, böyle bir paket aldığımıza sevindim!
Gül ve tohum sipariş ettim. Her şey özenle paketlenmiş olarak teslim edilir. Dikim malzemesinin kalitesi yükseklikte. İnsanların işlerine sevgi ve müşterilere saygıyla davrandıkları görülebilir. Çok teşekkür ederim! İlk defa fide ve tohum satın almıyorum ve başkalarına da tavsiye edeceğim.
Sonbaharda bu çevrimiçi mağazadan farklı çeşitlerde on beş ahududu fidesi satın aldım. Baharın başlamasıyla birlikte yeni sürgünlerin ortaya çıkmasını çok uzun süre bekledim. Ne yazık ki, tek bir çalı, ne bir yaşında ne de iki yaşında herhangi bir yeşillik vermedi. . Üzüldüm, kök sistemini açığa çıkarmaya ve neyin işe yaradığını görmeye karar verdim. Eylül ayında ekilen malzemenin tüm kökleri siyah, cansız.
Harika mağaza!
Karısı farklı çeşitlerde zambaklar sipariş etti - Vitebsk'e hızlı ve güvenli bir şekilde geldiler. Çok iyi paketlenmiş. Tüm bitkiler sağlamdır ve zarar görmez. Önümüzdeki hafta sonu ekeceğiz)
Bundan önce orman gülleri, ortanca ve akasma satın aldılar - hayatta kalma oranı% 100'dü. Tavsiye ederim!
Akasmaları ilk kez sipariş ettim, hangi duruma geleceklerinden endişelendim. Boşuna olduğu ortaya çıktı. Her şey mükemmel paketlenmiş, teslimat hızlı. Çok kaliteli hizmet) Daha fazla sipariş vereceğim.
Bir yıl önce bu mağazadan bitki sipariş ettim. Üç fideden sadece biri normal durumdaydı. İki tanesini geri göndermem ve parayı iade etmem gerekti ki bu, anladığım kadarıyla çevrimiçi mağazanın çalışanlarından pek hoşlanmadı. Normal bitkiler olacağını umarak bu yıl tekrar birkaç pozisyon sipariş etti. Mevzuata rağmen mağazanın siparişimi iptal etmesine şaşırdım. Mağaza çalışanları, geçen yıl bir çatışma durumumuz olduğunu belirttiler. Pekala, ne diyebiliriz - normal bitkiler satıyorsunuz ve herbaryumu satıyorsanız, geri dönmeyi bekleyin. Ve malların iadesinin kendisi, mevzuata aykırı olarak beni kendi kara listeme koymam için bir neden değildir. Satıcının, her olumsuz inceleme yazıldığında hazırlanan cümleleri yazma cesareti vardır. Siparişle ilgili tüm verilere sahip, ancak kötü bir oyunla iyi bir maden çıkarmanız gerekiyor. Satıcı araştırmaya söz veriyor mu?! İnanmıyorum. Altta, aynı incelemenin ekran görüntüsü ve satıcının yanıtı😁
Karısı burada ilk yılı sipariş etmiyor. Bu yıl bahçemiz için süs bitkileri sipariş ettim. Çabuk geldik. Her şey iyi paketlenmişti. Malların kalitesi açısından her şey harika. Aldıkları her şey büyüdü. Şiddetle tavsiye ediyoruz👍🏻
İlk kez çevrimiçi mağazadan tohum sipariş ettim. Petunya tohumları sipariş ettim. Tohumların maliyeti pek ısırmaz. Hediye olarak 20 gr su, bitkiler için üst pansuman koydular. Güzel bonus. Mağazaya veya tohum üreticilerine kime teşekkür edeceğimi bilmiyorum ama tüm tohumlar filizlendi, Mart ortasında ılık yataklara serada ekildi. Spandbond ile örttüm. Herkes yaşıyor.
Siparişi hızlı bir şekilde aldılar ve derhal gönderdiler. Sipariş Şubat ayında olduğu için paket iki gün içinde hızlı bir şekilde geldi. Temiz kutu. Avrupa postanesinden aldım. Fotoğrafta fideler ve mağazadan mal listesi gösteriliyor.
Bu mağazadan ilk kez sipariş vermiyorum, tüm bitkiler kök saldı ve kirazlar zaten meyve veriyor. Fidelerin paketlenmesi güvenilirdir, kök sistemi iyidir. Çalışmanız için Hepinize teşekkür ederim. Büyük seçim, uygun fiyat, hızlı teslimat.
İyi günler. Kaliteli fideler için Bahçe Vadisi çalışanlarına teşekkür etmek istiyorum. Mükemmel paketlenmiş. Her şey kusursuz bir şekilde geldi. Sadece süper. 🔥
Çok değerli bir bitki dükkanı. Bu siteden daha önce tohum sipariş ettim, siparişin zamanlaması ve tohumların son kullanma tarihi konusunda herhangi bir şikayet yok. Ancak geçen yıl test için bir Kamelya fidanı sipariş ettim. Bitkinin kendi başına bakımı kolay değildir, ancak burada teslimat ve hatta postayla bile yapılır... Ancak tüm korkuların boşuna olduğu ortaya çıktı: fide harika bir şekilde paketlendi, nemli bir alt tabakaya sahip bir tencerede, tek bir kayıp yaprak yok, her şey temiz ve düzenli. Nakledildi. Kök saldım, sorunsuz büyüyor ve şimdiden çiçek açıyor. Ve yeniden sınırlandırma yok! Sitedeki fotoğraf gönderilenlerle tamamen uyumludur. Ve şimdi bu yıl diğer çeşitlerden 2 Kamelya fidesi daha sipariş ettim. Ve yine, ekim malzemesi tüm övgülerin üzerindedir: düz, güçlü gövdeler, parlak yapraklar. Saksıların maliyeti selofandır, toprak uyanmaz, çalılar kağıtla dikkatlice kaydırılır. Bitkiler nefes alır ama kutuda takılmaz ve her şey sağlamdır. İşinize karşı bu resmi olmayan tutum için çocuklara teşekkür ederim. !
İlkbaharda bu mağazadan bitki sipariş ettim. Malların kalitesizliği, bitkilerin çok yarısı ölüm kalım eşiğine geldi, sonuç olarak hayatta kalamadılar ve kaplarda güller yeniden sıralandı. Sorunları müşterinin lehine çözmek istemedik. Bu satıcıdan alışveriş yapmak için para harcamayın.
Orijinalini göster · Русский
Kurumun yanıtını göster
О
Оксана ..
5. seviye şehir uzmanı
25 Eylül
Bu yerden sipariş verdim ve çok pişman oldum! Üç bitki yumrusu sipariş ettim ve hepsi çok yumuşak ve hatta muhtemelen çürümüş geldi, toprağa diktim ama bitkilerin büyüyeceğinden çok şüpheliyim! Ve bu tür incelemelerle dolu görüyorum! Paketleme için para aldılar, ancak torbayı açtığımda toprak yağdı, tohum poşetlerinin hepsi yer altındaydı... Başka bir şirkette bitki ve özellikle yumru kök sipariş etme konusunda deneyimim var, ancak bu hiç olmadı, çünkü ihtiyacım olan şey yoktu, risk almak ve buradan sipariş vermek zorunda kaldım!
Bu mağazadan bitki sipariş ettiğim ilk yıl değil. Bu yıl gül fidanları ve soğanlı bitkiler sipariş ettim, bütün olanlar geldi. Bakalım hangi yakışıklı erkeklerin büyüyeceğini görelim. Oldukça hızlı teslim edildiler, uzun süre beklemedim.
Şimdiye kadar hayal kırıklığına uğratmadılar, yerli insana çok fazla güven olmadığı için yeniden sınırlamadan kaçınmak için esas olarak Avrupa'dan ithal edilen malları alıyorum..
Gül fidesi kodu: 13201 ölü, kuru, tomurcuksuz geldi. Yaprakları asla bırakmadım. Fideyi kornevin, zirkonyum, epin ile canlandırmaya çalıştım ama hepsi boşuna. Atılan para rüzgara atıldı. 😏👎
Sizden ilk defa fide sipariş etmiyorum. Her şey mükemmel kalitede. Ama gül ölmeden önce geldi.
Talep mektubuna cevap verilmiyor. Cevap asla gelmedi. Görmezden geliyorlar!
Sizden ilk kez ortanca ve tırmanma gülü sipariş ettim. Ambalajı gerçekten beğendim, her şey zarar görmeden gitti, bitkiler güçlü ve sağlıklı, hediye için teşekkürler: tohum paketi ve yeni siparişinizde indirim, bitki çeşitlerinizi çok beğendim, ilgilendiğiniz tüm soruları yanıtlayan kibar yöneticiler. Bir sonraki siparişi sizinkiyle tekrar yapacağım. Teşekkür ederiz!
Siparişi verdim, yönetici ertesi gün geri aradı ve her şeyi doğruladı, sadece iki hafta sonra göndereceklerine söz verdiler. Sonuç olarak, gönderiyi daha da geciktirdiler, bir bitki mevcut değildi, çürümeye ve küflenmeye gönderdiler! Talep mektubuna cevap verilmedi. Tavsiye etmiyorum!
Dört akasma sipariş ettim, iyi paketlendiler, saksıların kendileri plastik torbalarda paketlenip kağıda sarıldılar ve tüm bunlar teslim edildiğinde bir kutudaydı, çabucak teslim ettiler, memnun kaldım)
Dahliaların kökleri yerine geçen yılki dahliaların köklerinin derilerini gönderdiler, bir torba aster tohumu 122 rubleye mal oluyor, 2021'den itibaren ambalajlanıyor, saksılardaki zambak soğanları küfle kaplandı. Bir sonraki siparişte 400 ruble indirim veya Telefonda 200 ruble vaat ederek mağazalarından iyi yorumlar istiyorlar - hem alıcıyı hem de gelecekteki alıcıları aldatıyorlar, her türlü bahaneyle düşük kaliteli mallar için para iade etmiyorlar. Bu mağazadan sipariş vermeyin!
Olumsuz izlenim.
27.09.2023 tarihinde sipariş verildikten sonra (iki elma ağacı ve bir armut ağacı), müdürle telefonla teslimat yöntemi ve sevkıyat tarihleri belirlendi. Aynı zamanda, doğum günü hediyesi için ağaçların varsayıldığı için yönetici acilen not almaya söz verdi.
Bir hafta sonra 03.10'da malların gönderilmesi için parçayı beklemeden mağazayı aradım. Öğrendikten sonra, siparişimin bir notla güvenli bir şekilde acilen depoda olduğu ortaya çıktı. Ve elma ağacı olmadığı için depo göndermiyor.
Mağazanın olduğu ortaya çıktı:
- Malların mevcudiyeti hakkında hiçbir bilgisi yok,
— Alınan siparişlerin icrasını kontrol etmiyor,
- Depo ile hiçbir bağlantısı yok. Deponun kendi düğünü var.
Stokta bir ürününüz yoksa müşteriyi bu konuda uyarmanıza gerçekten gerek yok mu? Dona kadar bu ağaçları beklemek zorunda mıyım? Yoksa bahara kadar mı?
Siparişi iptal ettim, hediye yok, ruh hali bozuldu.
"Müşteri odaklı" mağazaya teşekkür ederim.
16.95 fiyatına Polka gülü aldım.Nedense aşılama yeri selofan bantla o kadar fazla gerilmiş ki gövdeye büyümüş. Bandı tamamen çıkaramadım. Gül üç daldan oluşur. İkisi buruşmuş, üçüncüsünde ise 2 filiz var. Şimdi onunla ne yapacağımı düşünüyorum
Bugün 4 adet büyük yapraklı ortancalar aldım. Fideler çok iyi, güçlü bir kök sistemi, acilen büyük saksılara nakledeceğim. Teşekkürler. Öyleyse sipariş verin, pişman olmayacaksınız.
Bana sipariş edilen bir zambak göndermediler, parayı iade etmeyi reddettiler!
Sepette 14 zambakım vardı ve birinin hediye olarak olacağı belirtiliyor. Bir hediye gönderdiler ama zambakımdan biri hayır, sipariş vermeyin, aldatma!
Sorunu barışçıl bir şekilde çözmek ve paramı bana iade etmeyi reddettiler!
Hediyenin 60 ruble olması gerektiğini düşünmeye başladılar, hiçbir yerde böyle koşullar yoktu! küstahça aldatılıyorlar. Desteğin paketini açtıktan hemen sonra aradım, zambakların 14 değil 15 olması gerektiği doğrulandı, iddiayı nereye gönderecekleri viber numarasını attılar ve burada temsilciler zaten yanlış davrandılar. Sadece onlara bir hediye kartı gönderirsem göndermedikleri o çiçek için paramı geri vereceklerini söylediler.
"Bitkiler Vadisi" üzerinden sipariş verdiğim ilk yıl değil dolinasad.by : akasma, güller, düğünçiçekleri, dahlias, zambaklar.
Çiçek tarhları yalnızca Bitkiler Vadisi. Benim kişisel tavsiyem. Tavsiye ederim.