Başka herhangi bir sağlayıcının hizmetlerini kullanma fırsatınız varsa, <url> evini düşünmeyin bile. Hatta herhangi bir sorun çıkana kadar onlarla her şey yolunda. Botla değil operatörle konuşmak, başkanla konuşmak gibi, yani imkansızdır. Ve eğer aradıysam, başvurularınız katılımınız olmadan iptal edileceğinden uzmanı bekleyemeyeceksiniz. 3!!! Haftalarca uzmanın gelmesini sağlayamıyoruz. Sokaktaki kablo koptu, geçişi engelliyor. İnternet, TV ve telefon hizmeti olmadan tamamen 3 hafta. Destek hizmeti çeşitli uzmanlara tekmeliyor, hatta bir başvuru oluşturuyor gibi görünüyor ve birkaç gün sonra başvurunun kişisel hesabınızda iptal edildiği ortaya çıkıyor. Ev ru sizinle, şimdiye kadar her şey yolunda ve düzenli olarak para ödüyorsunuz. Hatta herhangi bir sorun varsa, özür dilerim, bir şekilde kendim. Kimseye tavsiye etmiyorum
Пользуемся интернетом и телевидением. Скорость интернета отличная, а телевидение радует качественной картинкой и множеством каналов. Подключение прошло гладко, специалисты сделали всё быстро и аккуратно.
Sadece alt kısım... 22 Kasım'dan bu yana internet veya TV yok ve bugün bir anlığına 19 Aralık'ta. Kendimi oldukça yeterli bir insan olarak görüyorum, bu yüzden 22 Kasım'da büyük bir sorun olduğunda, hattaki robotun sorun hakkında konuşmayı bırakmasını dürüstçe bekledim ve ancak bundan sonra, 26 Kasım'da teknisyeni terk etmek için başvuruyu bıraktım ve ekipman bana 17 Aralık'ta söz verdiler... Ve sonra çıldırmadım ya da ayaklarımı ezmedim, ancak belirlenen tarihi sessizce ve huzur içinde bekledim. 16'sında bana ustanın 17'sinde 11'den 12'ye kadar geleceğine dair bir mesaj gönderdiler. Ve şimdi üçüncü gün, Yeni Yıl hafta sonu tatilim olup olmayacağını veya komşulardaki çanların savaşını dinleyip dinlemeyeceğimi anlamak için bana ne zaman geleceklerini veya en azından hangisinde olduğumu bulmaya çalışıyorum. Çağrı merkezi operatörleri aptalca aynı şeyi söylüyor: durumun tatsız olduğunu anlıyoruz. Neden bu kadar nahoş???? 22 Kasım'da hoşuma gitmedi ve 26 Kasım'da şimdiden üzüldüm. Bugün bu ofisi cehenneme yakmaya hazırım!!! Bağlantı için 12 binden fazla ödedim ve 27 Kasım'da, daha bir gün kullanmadığım hizmetler için bir ay öncesinden abonelik ücretimi benden yazdılar. Bana interneti düzeltmeme söz verdikleri gibi, hizmetleri için mümkün olan en kısa sürede ödeme teklifime göre, operatörler bir nedenden dolayı sessiz kalıyor. Daha önce hiç hizmetten daha kötü bir şekilde tanışmadım. Başka bir sağlayıcıya bağlanma seçeneğiniz varsa, evi seçmekten çekinmeyin.ru!!! İncelemelerin yalnızca bu hizmetlerde kalması üzücü, ancak sitenin kendisinde böyle bir olasılık yok ve moderatörler oraya yalnızca olumlu yorumlar aktarıyor. Özel sektörde başka seçenek olmadığı için uydu internetini ciddi bir şekilde düşündüm. Siz tek bir yıldıza layık değilsiniz, EKSİ BİN YILDIZ - bu hizmetlerinizin değerlendirmesidir.