Başka herhangi bir sağlayıcının hizmetlerini kullanma fırsatınız varsa, <url> evini düşünmeyin bile. Hatta herhangi bir sorun çıkana kadar onlarla her şey yolunda. Botla değil operatörle konuşmak, başkanla konuşmak gibi, yani imkansızdır. Ve eğer aradıysam, başvurularınız katılımınız olmadan iptal edileceğinden uzmanı bekleyemeyeceksiniz. 3!!! Haftalarca uzmanın gelmesini sağlayamıyoruz. Sokaktaki kablo koptu, geçişi engelliyor. İnternet, TV ve telefon hizmeti olmadan tamamen 3 hafta. Destek hizmeti çeşitli uzmanlara tekmeliyor, hatta bir başvuru oluşturuyor gibi görünüyor ve birkaç gün sonra başvurunun kişisel hesabınızda iptal edildiği ortaya çıkıyor. Ev ru sizinle, şimdiye kadar her şey yolunda ve düzenli olarak para ödüyorsunuz. Hatta herhangi bir sorun varsa, özür dilerim, bir şekilde kendim. Kimseye tavsiye etmiyorum
Пользуемся интернетом и телевидением. Скорость интернета отличная, а телевидение радует качественной картинкой и множеством каналов. Подключение прошло гладко, специалисты сделали всё быстро и аккуратно.
Sadece alt kısım... 22 Kasım'dan bu yana internet veya TV yok ve bugün bir anlığına 19 Aralık'ta. Kendimi oldukça yeterli bir insan olarak görüyorum, bu yüzden 22 Kasım'da büyük bir sorun olduğunda, hattaki robotun sorun hakkında konuşmayı bırakmasını dürüstçe bekledim ve ancak bundan sonra, 26 Kasım'da teknisyeni terk etmek için başvuruyu bıraktım ve ekipman bana 17 Aralık'ta söz verdiler... Ve sonra çıldırmadım ya da ayaklarımı ezmedim, ancak belirlenen tarihi sessizce ve huzur içinde bekledim. 16'sında bana ustanın 17'sinde 11'den 12'ye kadar geleceğine dair bir mesaj gönderdiler. Ve şimdi üçüncü gün, Yeni Yıl hafta sonu tatilim olup olmayacağını veya komşulardaki çanların savaşını dinleyip dinlemeyeceğimi anlamak için bana ne zaman geleceklerini veya en azından hangisinde olduğumu bulmaya çalışıyorum. Çağrı merkezi operatörleri aptalca aynı şeyi söylüyor: durumun tatsız olduğunu anlıyoruz. Neden bu kadar nahoş???? 22 Kasım'da hoşuma gitmedi ve 26 Kasım'da şimdiden üzüldüm. Bugün bu ofisi cehenneme yakmaya hazırım!!! Bağlantı için 12 binden fazla ödedim ve 27 Kasım'da, daha bir gün kullanmadığım hizmetler için bir ay öncesinden abonelik ücretimi benden yazdılar. Bana interneti düzeltmeme söz verdikleri gibi, hizmetleri için mümkün olan en kısa sürede ödeme teklifime göre, operatörler bir nedenden dolayı sessiz kalıyor. Daha önce hiç hizmetten daha kötü bir şekilde tanışmadım. Başka bir sağlayıcıya bağlanma seçeneğiniz varsa, evi seçmekten çekinmeyin.ru!!! İncelemelerin yalnızca bu hizmetlerde kalması üzücü, ancak sitenin kendisinde böyle bir olasılık yok ve moderatörler oraya yalnızca olumlu yorumlar aktarıyor. Özel sektörde başka seçenek olmadığı için uydu internetini ciddi bir şekilde düşündüm. Siz tek bir yıldıza layık değilsiniz, EKSİ BİN YILDIZ - bu hizmetlerinizin değerlendirmesidir.
Merhaba, 24 Kasım'dan bu yana internet yok, 14.00-15.00 saatleri arasında 25.12'de mühendisin ayrılmasıyla bir başvuru yapıldı - bunun için işten yalvardım, şirketinizin arama zahmetine bile girmemesi için para kaybettim!!!!!! İnsanlara karşı ne tür bir domuz tutumu!!!! Hiçbir operatör, internet bağlantısının ne zaman geri yükleneceği, en azından mühendis geldiğinde, telefonla sempati duyduğunuza dair belirli bir soruya cevap veremez, bu alaycılık veya alaycılıktır. Burada bir soru soruyorum, bu sorularla ilgilenmeye başladıklarında, bunlar benim sorunlarım değil, sizin barajınız var, her şeyi bir ay içinde çözebilirsiniz!!!!
İğrenç iş! Kar yağışı telleri kopardı. Başvuruyu yaptık. 20 gün bekledik. 10 Aralık 2024 için sıraya girdik. Bizi aradılar ve 10 Aralık'ta size geleceklerini söylediler. Kimse gelmedi, aramadı ve başvuruyu kapattılar! Bu nasıl oluyor da?! Tekrar aramak ve kayıt yaptırmak zorunda kaldım!!! Kızlar telefonda başka şehirlerde oturuyorlar ve hiçbir şeyi açıklayamıyorlar.
Ve şirketin cevabı: "bu durum şehirde, çok fazla başvuru var, sırada bekleyin" kabul edilmiyor. Bu sıradanlıkla ilgili değil, müşterilere karşı kaba tavırla ilgili. Başvuruya gelmediler ama kapattılar. Bu da bizim sıramızın otomatik olarak geri döndüğü anlamına geliyor.
Kar yağıyordu, tellere bir şey oldu, internet kayboldu.Aradım, dediler, beklediklerini söylediler, usta gelecek ve her şeyi yapacak.Yaklaşık bir ay oldu, kimse aramadı, gelmedi.Resmi bir başvuru yazdım, günün saatine kadar belirli bir güne atandılar.İş yerinde izin istedim, belirlenen saatte eve geldim, sonunda dördüncü kata kadar sattım, kimse gelmedi.Daha önce orada görünmesi gerekmesine rağmen işe gittim.Sharashkin'in ofisi ve sorumsuz, beceriksiz çalışanlar, eğer böyle adlandırabiliyorlarsa.Bu badyaga'yı bağladığım için üzgünüm!
Korkunç şirket, ondan uzak durun. Bir sözleşmemiz var, hizmet vermiyoruz. Sadece para yazılıyor. 23 Kasım'dan bu yana internet ve kablo çalışmıyor. Teknisyeni aramak için her gün talep ve talepler. Şu anda ikinci aşama devam etti Şirkete Rospotrebnadzor'a ve savcılığa uygunsuz hizmet sunumu, kalitesiz hizmet için onarım başvurularının kopyalarıyla başvurdular. Kıdemli uzmanlar ve operatörler hiçbir şeye karar veremezler. Yönetim, müşterilerden gelen talepleri duymuyor veya görmüyor.Tamamen hareketsizlik. Şirketteki tam bedlam
Sadece servis yok, kamyon eve giden kabloyu kırarak geçti. 2 hafta kahvaltıyla beslendiler, ustanın varış tarihini bile belirlediler, sonuç olarak kimse gelmedi, ortadan kaldırılması için belirli bir son tarih söylemiyorlar. Sağlayıcının yüklenicileri, kendi isteklerine birkaç gün boyunca cevap vermezler. Hizmet vermiyorum - ödeme yapmaları isteniyor. İlk fırsatta başka bir sağlayıcı arayacağım...tavsiye etmiyorum.. İnternet yapıldığında at değerlisi 12 binden fazla ruble verdi...ve hizmetin kalitesi 0
Очень плохая контора, никому не рекомендую с ней связываться, когда действительно возникают проблемы они их решить не могут, приложение для домофона сырое, а администрирование в этом приложение никто не может настроить, тех поддержка по горячей линии тоже ничего не знает. Все, кто читает отзыв , если в вашем доме будет необходимость в установке видео домофонов не рассматриваете эту шарашкину контору, приложение для домофона разработка Дом ру , это приложение использует Цифрал.
Bu şirket tek bir yıldızı hak etmiyor! Bir uçurum oldu ve bir aydır internet ve televizyon olmadan oturuyoruz! BİR AY!!! Yardım hattını her gün aramanız ve kendinize hatırlatmanız gerekiyor, çünkü sürekli olarak sorunu çözmek için başvuruyu aktarıyorlar veya kapatıyorlar ve bunu bildirmiyorlar bile! Ne şirketle ne de teknisyenlerle geri bildirim yok. Çok üzücü bir durum. Şu anda başka bir sağlayıcı seçiyorum. KİMSEYE TAVSİYE ETMİYORUM!!! Rospotrebnadzor'a bir açıklama yazdı ve iddiayı şirketin kendisine yazdı. Sonra bir talep beyanıyla mahkemeye gideceğim! İğrenç bir durum.
Тот кто писал программу телефонному боту, гореть тебе в аду. 5 минут пытался дозвониться, что бы перевести интернет на другой адрес, но наводящие вопросы бот задает вообще не в тему. Жаль нельза оценить в минусовую оценку. Качество видеосигнала на два, интернет часто тупит , скорость низкая. Раньше был бкс, не было вообще проблем, эти в тихую повышают цену не предупреддая, а сервиса ноль. Не рекомендую категорически
Sessiz bir yıldız işareti koyamazsınız, sıfır seçeneği yoktur, ancak buna ihtiyaç vardır. Henüz dom ru ile iletişime geçmemiş olanlar ve bir alternatifi var, iletişime geçmenizi tavsiye etmiyorum, orada yetkin olmayan çalışanlar çalışıyor ve bir ay önceden ödeme alıyorlar ve arıza durumunda sizi kara listeye alıyorlar, 3 haftadır televizyonumuz veya internetimiz yok. Her operatör şaşırıyor, ama şimdi telefonu hiç almıyorlar, en azından sinirlerimi boşa harcamamak için sözleşmeyi feshedeceğim.
Компания перестала быть клиентоориентированной. Пришлось отказаться от их услуг сначала в офисе потом и дома. Интернет постоянно слетал, приходилось перегружать роутер, заявленная скорость 100 была на уровне 35-42, цену подняли. Компания заелась, люди пачками расторгают договоры. Благо, что есть компании с более качественным сервисом, лучшими ценами и высокоскоростным интернетом.
Sağlayıcı değil, bataklık dibi.
Onlardan önce Bryansk şehrinde BKS Bryansk kablo ağlarımız vardı.İşte onlar çok daha iyiydiler. Peki nasıl oldu Дом.ги Bu genellikle bir utançtır, o zaman internet yoktur, o zaman televizyon her şey bir araya getirilmiştir. Aslında onlara ulaşmıyorsun, Botla aptal gibi konuşuyorsun. Biz oluncaya kadar aboneleri olacak ve onlara abone olmayınca piyasadan kaybolacaklar. Tek kelimeyle saçmalık, sağlayıcı değil.
Merhaba!
Birimi bu şekilde koymam kolay değil!!!
Altı ay önce ru'nun evini bağladım!
AMA büyük ölçekli sorunlarla karşılaşıyorum.
Uzaktan çalışıyorum, çağrı merkezinin operatörü, Wİ-Fi'den çalışan bir telefonda, iletişim sorunları tekrarlanıyor, bugün 30.11 yine korkunç parazit var, telefonlar sıfırlanıyor, internet çok çalışıyor ... çalıştığımda farklı bir adreste internetin kalitesi mükemmel, sadece evden büyük ölçekli sorunlar.Yönlendiriciyi neden taksitle aldım? Servis 0'ın altındaysa neden internet için düzenli olarak para ödüyorum?aramak gerçekçi değil, bu sorunu kim anlayabilir?Kuruluşumun BT çalışanları ellerinden gelen her şeyi yaptılar, ancak internetin kalitesini hiçbir şekilde etkileyemezler.Tüketiciniz, korkunç hizmet kalitesi nedeniyle, sorunlarınız nedeniyle gece saatlerinde şehrin diğer tarafındaki ofise işe gidip gelmelidir.Taksiye harcadığım zamanı ve parayı bana kim geri ödeyecek?!Bryansk caddesi Bezhitskaya d1k4'e dikkat etmemi istiyorum. Bekliyorum ve bir cevap talep ediyorum !Teşekkürler
Dom ru şirketi iğrenç bir şekilde çalışıyor. Sözleşmeden doğan yükümlülüklerini yerine getirmezler. 23 Kasım - 11 Aralık tarihleri arasında internete erişimim yok ve televizyon göstermiyor. Başvuruyu 4 Aralık'a bağımsız olarak kabul ettiler, uyarmadan 11 Aralık'a ertelediler ve bağımsız olarak 21 Aralık'a bile bildirmediler. Onlarla olan anlaşmamı bozuyorum. Bu şirkete karşı şikayette bulunmak istiyorum. Tavırları için onlara 1 verdiğim için bile üzülüyorum.
İğrenç organizasyon. Kopmuş kabloların ikinci ay bağlanmasını bekliyoruz. Başvuru verildi, ancak operatörler sürekli olarak şehrin her yerinde çok fazla uçurum olduğunu ve beklemeniz gereken çok iş olduğunu söylüyorlar. İncelemelere bakılırsa, hiç kimse kimseye hiçbir şeyi geri yüklemiyor. Abonelik ücreti için sadece borç birikiyor. Bu şirketi tavsiye etmiyorum. Bir alternatif arayın. Bu şirketin yönetiminin nereye baktığını anlamıyorum.
Отношение к клиентам и работа менеджеров на приёме заявок оставляет желать лучшего, качество оказание услуг нулевое, оставил заявку на подключение договорились на следующий день, взял выходной, пришел специалист компании ничего не сделал, сказал на следующий день будет подключение 100%, снова выходной и подключение снова нет, после звонка на горячую линию и переброске на очередного менеджера, последовало обещание подключить завтра!!!!
Önceki tüm incelemelere katılıyorum. Aynı hikaye: 22 Kasım'daki uçurum, başvuru erteleniyor, sorunun ne zaman çözüleceğini 27 Aralık'a hiç söyleyemiyorlar. Ancak bağlamak için - uygun bir zamanda gelecekler. Müşteri odaklılık sıfırdır. Savcılığa ve antitröst komitesine şikayette bulunmak istiyorum (çünkü elimizdeki tek olası sağlayıcı bu.)
En berbat sağlayıcı.23 Kasım'dan bu yana internet yok, bugün 30 Aralık!!!! Onları aramanın bir faydası yok, kesinlikle beceriksiz çalışanlar, papağanların aynı şeyi söyledikleri gibi, uçurumun hatta olduğunu ve hepsinin bu olduğunu söylüyorlar.Bence en doğru karar, onları bir şekilde neşelendirmek için savcılığa ve tüketici haklarının korunması dairesine gideceğim.
Üçüncü hafta ne internet ne de televizyon çalışmıyor... Bugün için, yani 11.12'de bir teknisyen gelmeliydi - kimse gelmedi, kimse iletişime geçmedi. Müşterilere karşı iğrenç muamele, 1.0 derecelendirmesiyle kanıtlandığı gibi
Bu sağlayıcıyı tavsiye etmiyorum, onunla acı çekiyorum çünkü özel sektörde yaşıyorum ve alternatifi yok
Полгода пользуюсь новым для себя интернет провайдером. Старые проблемы сразу прошли. Надеюсь так и будет дальше. Интернет работает без перебоев, не приходится сбрасывать модем или обращаться в службу поддержки. Занимаюсь любимой работой, смотрю фильмы. Все отлично.
Eskiden harika bir sağlayıcı vardı, şu anda tek kelimeyle paspas yok... Bu korkunç.. Hizmetler için olması gerektiği gibi ödeme yapıyorsunuz ve her ay internet yok çünkü sorunlarını çözemiyorlar. Operatörle iletişim kurmak mümkün değildir, sürekli işe yaramaz bir bottur. Başka bir sağlayıcı müsait olur olmaz hemen transfer edeceğim
Korku! Korku! Korku! İnternet ve televizyonu olmayan ebeveynler bir aydır buradalar! Onarım başvurusunu istedikleri gibi aktarıyorlar! Kıdemli operatörler cevap bile vermiyor, şimdi 25 dakika cevap bekliyordum. Hiçbir faaliyet alanında böyle bir tutum görmedim!
Хуже даже не бывает, очень отвратительный провайдер. Повышение цен стабильно каждые 6 месяцев на 10-20% поддержка даже не слышит вообще, интернет по g-pon постоянно отлетает. Не советую, за инет в 100м/бит и ТВ после повышения 1560р. на 10.2024 это перебор.
Просто невозможное обслуживание, поменяли тариф на больший, оплатили на пол года вперёд, через 2 дня начало теряться пакеты при стриме на Twitch и поднялся пинг в CS с 20 до 80 и тоже теряются пакеты, на звонки не отвечают 10 раз подряд пытался пробиться через бота в ответ он просто кидает трубку.
Geri bildirimimi reddettiler, tekrar denemeye karar verdim, ancak 30 Kasım'dan bu yana internet yok, televizyon yok. Ve bugün bir anlığına 25 Aralık'ta.Kimse hiçbir şey yapmıyor. Mümkünse onlarla iletişime geçmeyin, böyle bir fırsatımız yok.
Перестал работать роутер после отключения электричества. Вызвали мастера, что бы исправили. Роутер покупали у компании дом.ру, но давно. За вызов взяли 500 руб, ссылаясь на то, что роутер не компании, а уже наш. Ремонтировать ничего не стали, мастер никакой диагностики не провел, роутер к своему оборудованию не подключал. Предложил только купить у них новый роутер. В итоге проблема никак не решилась, мы без интернета и с минусом в 500 руб в кошельке. Недобросовестный подход к клиентам.
Дополнение от 05.03.2024. я написала в Дом.ру после того, как получила от них ответ на мой отзыв. Обещали связаться со мной для решения этого вопроса, но так и не сделали этого.
За подключение в частном секторе содрали 3000 р, в ростелекоме бесплатное, к этому оборудование поставили устаревшее отдельно терминал, отдельно вайфай роутер телевидение не цифровое, а кабельное! И тариф на 450 р дороже чем у других провайдеров!
Çok kötü çalışıyorsunuz. İki ay içinde sütundan kopmayı ortadan kaldıramazsınız. Neden kablo yok? Operatörler çok kalitesiz çalışıyor. 5 Ocak'ta uymuyorlar, başvuruyu neden bildirdiler? Bir cevap bekliyorum mu?????
Отвратительный провайдер. Ввели предоплатную систему берут деньги за неоказанные услуги. Вчера отключили кабельное за неуплату, тут же была оплачена задолженность и предоплата за июль 2024 года. Через сутки кабельное не работает, вызов специалиста оформили ещё через 2 суток. Интересно что берут деньги за месяц, а кабельное неизвестно когда заработает. Не советую этого провайдера, сама буду его менять
Şirket tekelciyse, Bryansk'taki özel sektöre hizmet veren tek şirketse, bu domuz gibi davranmak için bir neden değildir. İnternet 3 haftadır çalışmıyor, usta belirtilen günde gelmedi.
Танцевать с удовольствием пока не получается. Приходится с бубном вокруг роутера. Проработал 1 год и 5 месяцев. начал глючить. Работает с перебоями. каждые 4-5 минут отключается. Устройства (телевизор, Алиса, телефон, ноутбук) его вообще не видят. Приходиться переподключаться постоянно и ждать, когда сеть снова появится. Нервы уже сдают. Роутер Tp-link EC220-G5. РАССРОЧКУ ОТ КРЕДИТА ТОЖЕ ОТЛИЧИТЬ НЕ МОГУТ. Обращайте внимания на цену. Стоил роутер около 3.000 с копейками, а в рассрочку 5.000.
Офис компании ЭР-Телеком . Отличный коллектив . И отличный интернет . Без заморочек . Скорость выше некуда за небольшую плату. Устраняют быстро все проблемы с интернетом .
Буду расторгать договор с дом ру. Скорость интернета не соответствует заявленной в договоре. Более того,
оплату требуют за месяц вперед за еще не оказанную услугу. Куда смотрит Роспотребнадзор? Оштрафовать данную контору на пару миллионов рублей. Условия договора меняют в одностороннем порядке. Крайне не рекомендую связываться с этой конторкой. Ищите альтернативу. Кроме негативных эмоций ничего аббревиатура Дом ру у меня не вызывает...
Решили отказаться от данного провайдера, т.к цена услуг не соответствует качеству обслуживания и количеству каналов...У нас пост оплатная система. Оплатили за два месяца, но оказались все равно вдолгах, как позже выяснилось, когда начали копать мы должники с 2021 года. В 2021 квитанция была общая платили исправно за все вместе одной суммой, априори не могли не заплатить за интернет, но оказались должниками только у Дом.ру. Причем нам о долге не сообщали а намерено переводили его на последующей год повышая стоимость, теперь должны повторно оплатить оплаченные 680 рублей в размере 800, а если не оплатим в этом году то в следующем 2024 будет 920.(выгодно но не потребителю)Рекламой на всех площадках этажи обклеили, а то что у них провода в подъезде висят лапшой, в открытую и кабель канал украли или они же сняли в другую площадку их не волнует.
İnternet ile ilgili sorunlarınız varsa, ustanın 3 hafta sonra size geleceğine hazırlıklı olun, ancak henüz bana ulaşmadıysanız, başvuruyu sizinle anlaşmadan aktarıyorlar
Наихудший провайдер России, по моему личному мнению. Раньше было все отлично. Скорость заявленная в тарифе 100мб- реальная 28...45....это кошмар.
Недавно после очередного ремонта заглючил интернет, вызвал мастера, он пришел, ничего не сделал, сказал что у меня роутер плохой, типа причина в этом. Я новый купил, проблема осталась. Опять им звоню, вызываю мастера, тот приходит и говорит типа ты бракованный наверное купил, купи еще один, у нас, не пожалеешь. Ну и вот как тут с ними поступить? Нехорошие человеки.
В итоге решил расторгнуть с ними договор сегодня, и перейти в другую компанию, так они замучали теперь звонками , типа а что случилось? А может вы передумаете? .
Вообщем не рекомендую с ними вообще связываться- это лично мое мнение.
В один момент компания решила изменить условия договора и перевести меня на овпнсовую систему оплаты. И сразу у меня долг почти в 1900 при тарифе 750р.. До этого исправно платил день в день каждый месяц на протяжении 5 лет Ощущение что где то хотят обмануть.. Наверное буду искать другого провайдера.
Сломался роутер,вызвали мастера на 18:00,он приехал в 14:00, хорошо,что дома кто-то был. Посмотрел и сказал нужно менять роутер у меня есть стоимость 3990,вызов мастера 600, установка 1000. Откуда такие цены? Купили роутер за 1500 и сами установили. Подумываю отказаться от ваших услуг, ещё и стоимость за интернет подняли . Ещё неизвестно нужно ли будет платить за вызов мастера,что он провода потыкал в две дырки
УЖАСНАЯ КАМПАНИЯ. КОНЦОВ НЕ НАЙТИ. ПОСТОЯННО ПОВЫШАЮТ ТАРИФЫ, ВЫСТАВЛЯЮТ КАКИЕ-ТО НЕПОНЯТНЫЕ СУММЫ. НЕПОНЯТНО КАК ОТ НИХ ОТВЯЗАТЬСЯ- НЕТ ЧЕТКОЙ ИНФОРМАЦИИ КУДА ЗАЯВЛЕНИЕ НАПРАВИТЬ НА РАСТОРЖЕНИЕ С НИМИ, ЧТОБ ПЕРЕЙТИ К ДРУГОМУ ОПЕРАТОРУ. ПРОСТО БЕРМУДЫ КАКИЕ-ТО.
Просто ***. Тарифы в одностороннем порядке повышают, платные услуги подключают без уведомлений. Якобы предлагают скидки за оплату пакета, но списывают больше. Служба поддержки отвечает на это что-то типа "технический сбой", “приложение на доработке" и тп. При этом качество обслуживания оставляет желать лучшего. С проблемами не разбираются, а предлагают платно вызвать мастера. Служба поддержки при письменном запросе информации говорит, что такая функция отсутствует и прочие отговорки.
Не рекомендую!
Это тихий ужас. Был БКС и не было проблем вообще. Я не знала, что такое, когда пропадает интернет, скорость была нормальная. Теперь дом ру. Из заявленных 100Мб от силы 20. И это еще хорошо, бывает гораздо меньше. Обрывы сети постоянные. целый вечер бегаешь к роутеру, тыкаешь провода. Цены космические за это дерьмо. Вызывать специалистов бесполезно, придут, подергают провод и типа все нормально. через полчаса опять обрыв сети. О каком цифровом ТВ вообще может идти речь? Вообще с таким отношением к клиентам? у нас весь подъезд плюется, просто выбора нет. был бы в подъезде Ростелеком- поменяла бы моментально. Это просто наглость, они пользуются тем, что они монополисты в нашем доме. есть еще Билайн, но тот еще хуже. В дом ру писать и звонить бесполезно. Нормальных операторов единицы. остальные тупо по методичке работают. Описываешь проблему- тебе в ответ дежурные фразы, типа, выньте кабель из порта и вставьте обратно. Да я по десять раз за вечер этот кабель туда-сюда тыкаю! Сил уже просто нет на это гадство! Вот куда можно обратиться с жалобой, что за 800 р в месяц я получаю абсолютно глючные услуги!
Самы отвратительный провайдер
Постоянно меняется интерфейс сайта и личного кабинета, не успеваешь привыкнуть за пол года к одному, приходится заново разбираться где платить и куда нажимать чтобы проверить счета. Зато реклама доп услуг везде на первой полосе
Скорость интернета оставляеет желать лучшего
А про чат тех поддерже и говорить не хочется
Одно сплошное издевательство
Абсолютно некорректный чатбот иитакие же некомпетентные сотрудники
Не раз интернет подводил во время важных конференций
А техподдержка просто бросает заготовленные скрипты
Невозможно реккомендовать этого провайдера, особенно тем кто работает удаленно
Пользуюсь услугами 5 лет, Интернет и телевидение прекрасно работают, без проблем приостанавливаю услуги в личном кабинете. Сегодня отключила приостановление, но Интернет так и не появился. Моя квартира была полностью залита соседями сверху в результате разрыва радиатора отопления, я предположила, что причина в этом. Позвонила в техподдержку, оператор Мария очень вежливо и терпеливо пыталась мне помочь, потом предложила оформить заявку. Не прошло и двух часов, мне на помощь пришёл технический специалист Просин Игорь Игоревич. Быстро, профессионально нашёл причину (в подъезде кто-то случайно, а может не случайно отключил) и устранил её за считаные минуты. По-моему, в нашем городе ни одна организация не работает так быстро и оперативно!!! Компании - процветания, а сотрудникам крепкого здоровья и огромные слова благодарности!!!
Как хорошо было с Бкс, теперь только остаётся вспоминать. Сейчас пользуюсь услугами дом. ру. Скорости, которая обозначена в тарифе нет, прерывание постоянные, вызываешь мастера, у них всегда ответ один: " у вас роутер плохой(моему 3г),спросила у соседей, оказалась у них такая же проблема,тоже вызывали, тоже роутер плохой, спросила у сотрудников, кто пользовался дом ру, у всех такая же проблема, скорости, заявленной в тарифе, так же вызывали и опять проблема в роутере, ответ один "купите наш и будет вам счастье". Одна купила-счастье не пришло. Попробую поменять провайдера, но выбирать не из кого.