Diğer olumsuz yorumlara gelince, en olumlu incelemeyi bırakıyorum. Satıcı kız, sıhhi tesisatı sıradan bir tesisatçıdan daha iyi anlıyor. Onlara ilk kez gelmiyorum, her zaman kibar ve çok yardımsever bir satıcı. Yönetimin kesinlikle onu teşvik etmesi gerekiyor! Satışta ihtiyacım olan her şey vardı, asıl mesele diğer noktalarda bulamadığım şeydi. Ve en iyi yanı, fiyatların genellikle aynı inşaat pazarından daha düşük olmasıdır! Tamamen tavsiye ederim, sadece gidin ve kendiniz görün.
İğrenç!!! Kızım, orada ne için çalışıyorsunuz??? Alıcının herhangi bir sorusu için ne söylerdi - bizde böyle bir şey yok mu??? Sonuç olarak, ben kendim bakmaya başladığımda ihtiyacım olanı buluyorum mu??? Mağazanızla karşılaştırıldığında, Tereshkova Caddesi'nde her zaman bir şeyler satın alacağınız en uygun ve duyarlı satıcılar çalışıyor! Bende her şey var!
04/10/2020 tarihinde Zafer için mağazadan 15 kompakt aldım. Aynı gün, 2 saat sonra takılırken, dökme su besleme vanasının arızalandığı tespit edildi: Şamandıra, su seviyesi yükseldiğinde yükseldi, ancak suyu engellemedi. Şirketin yönetimi (mağaza değil) telefonla neyi bilgilendirdi ve cevabı aldı: Biz sadece satıcıyız, satılan mallar için hiçbir garanti vermiyoruz, ancak Minsk şehrindeki servis atölyesi tarafından karşılanıyor!!!!! Bu şirketin yöneticisi, kompaktın nasıl kurulduğunu ve su kaynağının nasıl yapıldığını (daha doğrusu suyun tanka bağlanmasını) çok nazikçe sordu. Bundan önce, yeni kompaktın yerinde, 10 yıldan fazla bir süredir çalışan, yenisiyle aynı şekilde bağlanan eski bir kompakt vardı, ancak tek fark, yenisiyle aynı şekilde bağlı olmasına rağmen bir nedenden dolayı çalışmasıydı. Kısacası: Şirket bir şart koydu: Servis merkezi su giriş vanasının arızalandığını onaylarsa bunu geri alacağız. Şimdi eğlenceli kısım! Servis merkeziyle iletişime geçtikten sonra (ona ulaşmanın tek yolu olan bir viber'in yardımıyla) bize böyle ilginç bir talimat verildi
:(checkmark)Karşılaştığınız sorunla başa çıkmanıza yardımcı olmak için aşağıdaki bilgileri sağlamanız gerekir:
- Müşterinin tam adı.
- Adres (malların bulunduğu yer).
- İletişim telefon numarası.
- Satın alma belgesinin fotoğrafı (garanti kartı ve çek).
- Ürünün genel tipinin bir mesafeden (50-100 cm) fotoğrafı.
- Kusurun yerini gösteren ürünün fotoğrafı.
- Kusurun farklı açılardan fotoğrafları (2-4 adet).
- Kusur videosu (sızıntı / gürültü durumunda).
- Sorun hakkında kısa bir yorum.
(checkmark)!!! Başvurular ilk gelene ilk hizmet esasına göre değerlendirilir, ancak en fazla 3 iş günü sürer!!!
(checkmark)Başvurunuzu okuduktan hemen sonra, materyaller incelenmek üzere kalite servisine gönderilir, ardından bir uzman atanır veya herhangi bir karar verilir ve siz bir bildirim alırsınız.
(checkmark)Lütfen dikkatli olun, herhangi bir bilginin olmaması bizi açıklama talep etmeye mecbur eder ve başvuru sıranın sonuna taşınır. İşte bu kadar. Şirket yönetimi bu bilgilerin güvenilir olmadığını düşünürse, diyaloğa merhamet ediyorum. Yazdığım her kelime için cevap verebilirim.
Seçim fena değil ama başarısız oluyorlar..Onlardan banyo musluğunu sipariş ettim, onlardan bu modeli getirmelerini istedim..Ama onlar benim istediklerimi beni hayal kırıklığına uğratmadılar...Bu sağlam değil!!!!