Korku basittir. İletişime geçmenizi bile tavsiye etmiyorum.
Cuma günü saat 20.09'da akşam yedide mağazadaki buzdolapları kapandı, acilen bir elektrikçiyi aramamız gerekiyordu. Google'a yardım etmek için geldim ve bu ustaya geldim, saat 23.00'e kadar geleceğime söz verdim, gelmedim, aradılar ve sabah için anlaştılar. Sabah gelmedim, öğle yemeğinde «yakında olacağız" yazdım, akşama geldim.
İşi yaptım - bir şekilde çeki çıkardım.
Kendi hizmetlerimi daha teklif ettim ve muhasebe departmanı için çekin bir kopyasını istediğimde neredeyse «gönderdim».
Okuyun ....
Müşterilere karşı çok garip bir tutum 🤦♀️
Yüksek maliyet, derhal açıklığa kavuşturmak daha iyidir, bazen biraz zaman harcamak ve sorunu kendiniz anlamak daha kolaydır. Makinenin dif'sini tek kutuplu bir makineyle değiştirmek ve yanmış kablolarla uğraştığımız için 120 r ödedim.
Ustaya göre, sorunun bu çözümüyle ilgili sorular ortaya çıktı, ağda bir yerde kaçak akım var ve hatta yeni bir dif'i devre dışı bırakıyor. Böyle bir fenomeni sızıntı olarak bırakmanın normal olup olmadığını tam olarak anlamıyorum, genel olarak burada kendiniz görün.
Geç kalıyorlar. Benim durumumda, gelecekleri zaman aralığını yazdılar, zaman dolduğunda kimse abonelikten çıkmadı bile, onları aradıklarında geç kalacaklarını, bir saat içinde geleceklerine söz verdiler, bir saat sonra onları aradılar, 20 dakika içinde geleceklerini söylediler, 30 dakika sonra geldik
Çok teşekkür ederim!
Mikrodalga fırının ve ekmek kızartma makinesinin aynı anda açılması aşırı yüklenmeye neden oldu, elektrik kesildi.
"Elektrikçi Kazanacak" ı aradım. Bir saatten kısa bir süre sonra uzman geldi ve sorunu çok hızlı bir şekilde çözdü.
Teşekkür ederiz!