Bugün bu mağazayı ilk kez ziyaret ettim, birçok renk var, seçim geniş, ancak müşteriye karşı tutum çok üzüldü. Şenlikli bir ruh hali yaratmak için kendim için 9 karanfil aldım. Eve getirdim, açtım ve bütün yerine 8 karanfil ve toplanan parçaları gördüm... Neden bu kadar küçük şeylerle imajı bozuyorsunuz???? Her şeyin yeniden hesaplanması gerçekten gerekli mi???? Böylece mağazayla tanıştım (((
Orijinalini göster · Русский
1
Иван Тимофеев
8. seviye şehir uzmanı
8 Ocak
Bu mağazada düzenli bir müşteriydim hiçbir zaman sorun yaşamadım kibar personel her zaman taviz verdiler, bir kez daha satın almaya geldim
çiçekler, ertesi gün soldular, mağazayı aradım, ertesi gün getirdiğim çiçekleri bana öyle ve böyle getirdikleri konusunda uyardım,
Satıcı değiştirmek istedi ve yönetici veya mal sahibi, orada çiçeklerle ne yaptığınızı bilmiyorum, onları değiştirmeyeceğimizi söyledi, ben sadece şoktaydım. Şimdi bu mağazaya ayak basmayın.