Emirates, birlikte uçtuğum en iyi havayollarından biri. Birinci sınıf hizmet: Her zaman yardım etmeye hazır, kibar ve profesyonel personel. Gemideki konfor etkileyicidir — geniş koltuklar ve mükemmel eğlence menüsü uçuşu daha keyifli hale getirir.
Yerleşik yemekler de övgüye değer: çeşitli yemekler ve mükemmel içecek seçenekleri. Dubai havaalanından uygun transferler ve çok çeşitli uluslararası destinasyonlar ek avantajlardır.
Genel olarak, Emirates ile olan deneyimim son derece olumluydu ve hizmetlerini tekrar kullanmaktan mutluluk duyacağım!
Harika bir havayolu şirketi, burada başka ne söylenebilir!!!))) Süper beslenme, her zaman çok lezzetlidir, özellikle balıklar!!! Lezzetli yulaf lapası, kendim bu kadar memnuniyetle arpa yiyeceğime şaşırdım!!))) uçuş sırasında alkollü içecekler (şarap, bira, viski, rom) sunuyorlar, Ayrıca Rusça filmler de izleyebilirsiniz!!! Beğendik, sadece onları seçiyoruz. Ve evet, dünyanın dört bir yanına Rusya'dan uçmamaları çok üzücü, onlarla Tayland, Bali veya Dominikan'a uçmayı çok isterlerdi. Onlarla uçmak istiyorsan önce Emirliklere uçman gerekiyor!)
Sadece muhteşem bir havayolu şirketi. Uçakların bu kadar şık olduğunu hiç düşünmemiştim. Moskova'dan Dubai'ye, Dubai'den Mauritius'a ve geri dönüş uçuşu A-380'deydi. Uzun zamandır böyle bir gemide uçmayı hayal etmişlerdi. Yemek, konfor, güvenlik, uçuş görevlilerinin uzaktan çalışması yükseklikte. Pek çok uçuş görevlisi Rusça konuşuyor, bu da iletişimi kolaylaştırıyor. Gemideki yiyecek ve içecekler harika. Öneriyorum.
Emirates
Uçuş deneyimimi Emirates ile paylaşmak istiyorum.
Ekim ayındaki bir aylık yolculuğumda Emirates ile Business Class'ta 4 uçuş yaptım.
Yani en kötü uçuş 9/30/24 EK134'TÜ: DME-DXB seat 09E uçuşu: çok yavaş ve kötü hizmet.
Bangkok'a bir sonraki uçuş - yolcuların çoğu Taylandlıydı ve yurttaşlarına çok daha fazla yardım ve ilgi gösteriyorlardı.
En iyi uçuş BKK - DXB idi (20.10. EK 375, koltuk 08F), gerçekten harika bir uçuş görevlisi. Çok misafirperver ve arkadaş canlısı. Çok hoş ve rahat bir atmosfer yaratabilirler, onlarla gerçekten eğlendim. Yüksek düzeyde hizmet.
Nicola, Catherine ve Lena'ya özel teşekkürlerimi sunuyorum. Lütfen onların çabalarını takdir edin ve Dubai'ye uçuşum sırasında yüksek yardım seviyem için tebriklerimi iletin.
Bunu gerçekten takdir ediyorum ve bu ekiple bir uçuş daha yapmak istiyorum!
Moskova'ya dönüş uçuşu (28.10. EK Uçuş 131, koltuk 11F). vasat geçti-
Moskova'ya inmeden bir saat önce kızımın istediği çikolatayı almak için bara gidemem - tüm uçuş görevlileri sohbet etmek için toplandılar.
Görünüşe göre yapacak çok işleri yok ama çikolata yemek için bolca zamanları var…
Paylaşmak istemem gerekti ama çok az şey kaldı…
Yani, dördünden harika bir takımın harika olduğu ortaya çıktı, bu da iyi bir şey)
Eşsiz bir uçuş! Konforlu koltuklar, ferah, temiz. Uçak ne kadar yeni! Mükemmel klima sistemi. Hizmet tüm övgülerin üstünde! Ama ne kadar lezzetli ve çeşitli besleniyorlardı, ayrıca çeşitli içecekler, şarap ve viskiler döktüler.
Uçak mükemmel durumda. Personel her zaman gülümsüyor ve her zaman yardımcı olacak. Yemekler lezzetlidir. Zanaatlarının ustasının pilotları, yumuşak kalkış - yumuşak iniş
Arap hostesler ırkçı gibi davrandılar. Slav görünümündekiler dışında herkese gülümseyerek ve saygıyla dikkat ettiler ve taleplere cevap verdiler. Biri genellikle kendisine yöneltilen herhangi bir soruyu görmezden geldi. Fotoğraf çekmek istemedim. Bir çeşit sur.
Bu kadar kalitesiz personel seçimi için şirketin utancı.
Bize hijyen kitinden hiçbir şey verilmedi. Çorap yok, spor ayakkabı yok, maske yok. Neden Katarlarla rekabet ettiklerine inanıldığını anlamıyorum.
En iyi şirket!!!
Uçuş muhteşem, ne kadar yüksek hizmet sunuluyor
Her şey en üst seviyede, hostesler çok güzel, Emirates'i uçurmak güzel
Konfor, rahatlık ve lezzetli atıştırmalık
Uçuşları sadece şirketiniz yapacağım🛍️🇦🇪
İyi bir havayolu şirketi, birlikte uçtuğumuz en iyilerden biri. Uçaklar yeni, kabinde çok uygun, pencerenin arabanın kapısında olduğu gibi özel yerleri var) yemekler lezzetli, uzun bağlantılarda ak pahasına önceden bir otel rezervasyonu yapabilirsiniz (ancak kurallara ve koşullara bakmanız gerekir) Eksi uçuş görevlileri için yıldız - iki uçuşta bazı iblislere rastladım, çocuklar - izlenimleri bozmaya başladılar. Ama yine de, Emirates iyidir!
Bu havayolu ile St. Petersburg'dan Bangkok'a iki kez uçtum. Bakın, şey, harika! İşletme sınıfı tarafından şımartılmıyorum, her zaman ekonomi ile uçuyorum. Ancak bu havayolunun ekonomisi sadece Aeroflot'un işidir! Geniş koltuklar, sıralar arasındaki koridorlar yeterli, bacaklar öndeki sandalyelere dayanmıyor. Önünüzdeki sandalyenin arkasında bir ekran var - lütfen Rusça da dahil olmak üzere filmler izleyin, müzik dinleyin, kulaklıklar veriyor. Yastıklar, battaniyeler - hemen her koltukta. Ayrı ayrı yemek zevklidir - bulaşıklar tek kullanımlık değildir! Çatallar, bıçaklar! Her şey çok lezzetli ve çeşitlidir! Sınırsız alkol!!!!!! Meyve suları, su! Bir çocukla uçuyorsanız, hosteslerden derhal özen ve özel ilgi hissedeceksiniz! Hatıra fotoğrafı, bebeğe hediyeler, ayrı yemekler ve samimi bakım! Mürettebat Dubai'ye kadar uluslararası, Rusça konuşan uçuş görevlileri var. Artık Dubai'den değil, ancak asgari ingilizce gayet iyi gidecek. Önceden bilet satın alın - fiyatlar altı ayda ve bir haftada satın alınan biletlerden neredeyse 100 bin kadar çok farklı!
Male ile Moskova'ya uçtum, çok beğendim, rahat koltuklar, Rusça ücretsiz filmler, harika yiyecek ve içecekler, fındık ve peynirler ve Bentley'deki gibi yıldız tavanı gece uçuş saatinde uyuya kalıyor!
havalı havayolları. Uçuştan çok keyif aldım. Çocuğa oyuncaklar verildi. Rahat koltuklar, lezzetli yemekler. Güzel hostesler. Pilotlar profesyoneldir. Bir kereden fazla kullanmaktan zevk alacağım!
Güzel havayolu şirketi. Kibar çalışanlar, iyi temiz uçaklar, zengin ekipmanlar, iyi gelişmiş yönler, kısacası profesyoneller. Havayolu olması gerektiği gibi havayolu şirketidir.
AK 175-176 uçuşunda, St. Petersburg -Dubai, 15.03-30.03 saatleri arasında yalnız uçtum. Sistem ön kayıt vermedi, ek ücret karşılığında yer seçimi yapılamadı. ödeme imkansızdı. Kayıttaki soruma, ailelerin binilmesinin öncelikli olduğu, sistemin yerleri engellediği yanıtlandı. 👍Ekonomik sınıf «uygun". İnişten önce tezgahta size yer verecekler. Yani artık prensibe göre. Sonunda koridorda koltuk alamadım. Sırada, ortada dördüncüde Dubai'ye uçuyordum. Çok az bacak mesafesi var ve bütün gece rahatsız ediciydi. Pencerenin yanındaki 25. sıraya geri dönersek, daha fazla bacak mesafesi vardı. Bilet fiyatı da dahil olmak üzere, diğer her şey eşit olmak üzere seçenek seçiminin ve çevrimiçi kaydın olmaması rahatsız edicidir. Tortu kaldı. Zevk olmadan.
Ailem ve ben bu şirketle 04/16/24 tarihinde Dubai'den St. Petersburg'a uçtuk. Hava şartlarına göre uçuş iptal edildi. Bu şirketin Dubai Havalimanı'nda 16-17.04.24 seferini iptal ederken yolcularına hizmet düzenlemesi tamamen yoktu. Yani: Otelin dekorasyonu sırasında sırada 1 kişiye hizmet vermek 10-15 dakika sürdü. Bu sırada 5 saat bekledik. Bundan sonra pasaport kontrolünden geçtikten sonra başka bir sıraya girdik. İçinde 5 saat daha savunduk! Bu şirketin hiçbir üyesi şu sorulara cevap veremedi: otobüs bizi almaya geldiğinde. Bizi hangi otele yerleştirecekler. Otelde oda var mı? Otobüse binerken çalışanlar kuyrukta çocukların, kadınların ve engellilerin varlığına dikkat etmediler. Önce otobüslere yetişkin, sağlam erkekleri koydular, o da herkesi iterek ileri doğru süründüler. Ve sonra hala çocuklarıyla uyum sağlayabilenlerin hepsi. İki çocuğum ve ben 2 otobüse binmedik. Ve sabaha kadar dışarıda bekledik. Çünkü şoför otobüsü sürdü ve uyumaya gitti. Ve çocuğum ağlıyordu ve uyumak istiyordu. Ancak bu şirketin çalışanları, kibarca otobüse koydukları yetişkin güçlü erkeklerin 7 yaşındaki oğlumdan çok daha fazla uykuya ihtiyacı olduğuna karar verdiler. Çalışanların mutlak beceriksizliği, herhangi bir bilgiye sahip olmama. Duruma karşı umursamaz bir tutum. Bu Emirates şirketinin özelliğidir!!!
18/04 - 12:00 saatleri arasında 20/04 saatleri arasında Dubai Havaalanında geçirdim.
Emirates, neler olup bittiğini ve insanlara nasıl yardım edileceğini kesinlikle merak etmiyordu. Tamamen düzensizlik, alaycılık ve küçümseme...
Şirket acil durumlarda nasıl karar verileceğini ve yönetileceğini bilmiyor. Herhangi bir yere ulaşmak imkansızdır.
Sabah 01'den sabah 9: 30'a kadar yeniden kayıt için sırada bekledim. Periyodik olarak tezgahtan kalabalığa su şişeleri atıldı ve maymunlar gibi dikildi.
Rezervasyon yaptırmalarına rağmen havaalanındaki otele gitmelerine izin verilmedi.
Bagaj benimle gelmedi (bundan şüphe edilemezdi).
Bu aşağılanmayı kimseye dilemeyeceğim!
Dünyada daha iyi bir havayolu şirketi yok.....hizmet mükemmel......Az önce iş dünyasında çok uzağa uçuyorduk....her şey mükemmel gitti.....Dubai'deki at sadece bir destekleyicidir....Mariot trasfer oteli.....Çok teşekkür ederim
En iyi ak! Bir restoranda olduğu gibi besleniyorlar, bu sefer çocuklara havalı çantalar, boyama sayfaları, Polaroid için hatıra fotoğrafları verildi, uçuşun sonunda laponka Hostesleri herkese daha fazla dondurma verdiler, onlara bakmak güzel☺️ uçuş hiç fark edilmeden geçti. Size daha fazla refah diliyorum!
Peki, havayolu şirketi zor bir durumda olduğu anlara göre değerlendirilebilir. Dünyanın bir numaralı havayolu şirketi, kritik anlarda kesinlikle hiçbir şekilde kendini göstermedi.
1. Bu havayolunun biletlerini satın aldığınızda, zorluklar varsa çağrı merkezlerine erişilemeyeceğini unutmayın
2. Hiçbir bilgiyi basitçe bilmek imkansızdır, hayır ve hepsi bu
3. Kimse size tazminat teklif etmeyecek
4. Peki, yağmur yağsa bile günlerce gecikmeler güçlüdür. (size bir numaralı havayolunu hatırlatayım)
Genel olarak, şimdi bu havayoluyla acı bir deneyimim var, bilet alırken düşüneceğim.
Kriz durumunda, bu havayolunun yolcularına karşı tam bir kayıtsızlığı ve umursamazlığı ortaya çıktı! 16 Nisan'daki Dubai'deki selden sonra, uçuşlarıyla uçacak kadar şanslıydık. 17 Nisan'da Dubai'ye vardıktan sonra havaalanından ayrılmak için 9 saat taksiyle kuyrukta durduk. 18 Nisan'da kuyruklarda durduk ve Moskova'ya uçmak için havaalanında 11 saat bekledik. Bu uzun bekleme saatleri boyunca, havayolu veya havaalanı çalışanlarından hiçbiri bize ve diğer yolculara hiçbir şekilde yardım etmeye çalışmadı!
İyi bir havayolu şirketi, onlarla birçok kez uçtular, iyi uçaklar, yüksek düzeyde hizmet, müşterilere karşı çok sadık bir tutum, kayıp ve bulunan hizmeti kullanmak zorunda kaldım, her şey açık! Çocuklara karşı özellikle iyi bir tutum var!
Destek şirketi. İlk dakikadan itibaren dinlenin. Tüm personel güler yüzlü ve yardımseverdir. Müşterilerin tüm kaprisleri sınırsızdır. Bu şirketi herkese tavsiye ederim.
Emirates havayolları hakkında geri bildirim bırakmak istiyorum. Balayımızda eşim ve ben, biniş sırasında iptal edilen ve ardından sessizce yeniden planlanan uçuşlara bilet almak için 20 saat sırada beklemek zorunda kaldık. Geri çağırmayı, uçuşun iptali veya gecikmesi hakkında tam bilgi eksikliğiyle tamamlayacağım. 3 hafta oldu, ancak bagaj bilgileri, uçuş iptali sertifikaları ve gecikmeler hakkında da bilgi yok. Şımarık tatiliniz için teşekkür ederim.
En iyi havayoluydu. Ancak Dubai'den 48 saat içinde dönüş uçuşu için koltuk seçmek mümkün olmadığında (Moskova'dan oraya geldiği gibi) sınırın ötesinde yardım yok ve aramızda 30 sıra olacak şekilde genç bir adamla uçağa oturduk - iğrenç bir hizmet. Korku! Şubat ayında uçtular.
Bence en iyi havayolu şirketi! Evet, fiyatlar benzer yabancı havayollarından daha pahalı, ancak hizmet harika. Menü çeşitlidir, tercihlerinizi sitede önceden belirtebilirsiniz.
Havayolu şirketi ateştir. 10-12 yıldır onlarla uçuyorum. Geminin hangi terminale uçtuğu konusunda somut bir fark var. Mağazalardaki ve ürün yelpazesindeki fark. Covid sonrası yıllarda, mallar her yerde olduğu gibi önemli ölçüde arttı. 😟
Uluslararası hatlardaki en iyi havayolu şirketi. Herkese bu şirketi kullanmalarını ve en iyilerin en iyisi olduklarından emin olmalarını tavsiye ederim. Onlara refah ve iyi şanslar!
Orijinalini göster · Русский
2
1
Константин Григорян
20. seviye şehir uzmanı
12 Eylül 2024
Her şeyi çok seviyorum, onlarla uzun uçuşlara uçmaya çalışıyorum! Servis, yiyecek ve içecek kalitesi her şeye uygun!
İğrenç ofis. İnsanlara saygı yok! Korkunç, her şey korkunç! Havaalanında iki gün kaldı, açıklama yok. İnsanlar sığırlar gibi binalara sürüldüler, kimse hareket etmiyor. Bu dibi kimseye asla tavsiye etmeyeceğim!