Bobruisk'teki tek yetkili servis merkezi, yalnızca teknik olarak değil, aynı zamanda personel ile müşterilere karşı da gerçekten yetkilendirilmiştir. Farklı cihazlarla ve garanti durumlarıyla bir kereden fazla uğraştım. Ekipman arızasının benim hatamın olduğu yerde garanti onarımlarını veya rutin onarımları çözmek için her zaman operasyonel seçenekler önerilmiştir. Böyle bir hizmet ve böyle bir uzman ekibi oluşturduğu için yönetmen Kulevtsov Oleg Olegovich'e özel teşekkürler. Saygılarımla, Miholap Vitaly Sergeevich
Korkunç merkez, garanti kapsamında Samsung'un telefonunu ilk kez onarım için yazdıklarında teslim ettiler ve 3 ay bile geçmedi ve yine aynı arıza oldu. Ama bu sefer telefonu değiştirmek için yazdım. Bu yüzden değiştirmemek için kavisli olduğunu belirttiler ve bunun bir garanti durumu olmadığını söylediler. Ancak bunu kabul etme eyleminde, rafta yatan 3 aylık telefonun kırılamayacağı bir telefon yok. Gorantia olduğu sürece bu kadar telefonu yenisiyle değiştirmek istemiyorlar. Ancak ilk onarımda bükülebilirler. Dava açacağım.
01/25/2023 Tarihinde 21. yüzyıldan sonra garanti kapsamında elektrikli süpürge sevk edildi. Bu merkezden aradılar ve motorun ve termostatın yandığını söylediler. Bizden 95 ruble için iki filtre satın alın ve her şeyi değiştireceğiz. Her şeyin temiz olduğunu bildiğim için reddettim (bu kabul belgesinde belirtilmiştir). Elektrikli süpürge ancak 16 gün sonra iade edildi.(garantiye göre, 14'ten sonra olmalıdırlar, evet, tanrı onunla birliktedir). Sonunda kendim bakmaya karar verdim. Motorun çalıştığı ortaya çıktı, ancak kablo sarma tamburundaki gevşek bir şekilde sıkıştırılmış temas basitçe yandı. Onarımları 10 dakikada kendi ellerimle yaptım. Fiyat: 0r.00kop. soru size sevgili ustalar. Zaten kaç kişiyi bu kadar kandırdınız ve daha kaç kişiyi kandıracaksınız?. Aradım her şeyi anlattı, hiçbir şey istemedim. Özür dilemediler bile, üretici hakkında masallar bulmaya başladılar. Kısacası, bu hizmette kimseye tavsiye etmiyorum. Buna paralel olarak, ÖZPP'YE ve Devlet Kontrolüne bir mektup hazırlanıyor. Bu hizmetin liderliğinin aldığı pozisyona çok kızgınım. Sadece kelime yok, geriye kalan tek şey harekete geçmek ve suçluları bulmak.
Bu hizmette eski sistem adamımı bıraktım. Mühendislerin hizmet ve yeterliliğini çok beğendim. Bilgisayarım onlar sayesinde şimdi yeni gibi. Teşekkürler.
Samsung telefonunu tamir için teslim ettim, ekran karardı, camı değiştirdiler ve telefon numaralarını geri yüklediler, her şeyi mükemmel bir şekilde yaptılar. Ayrıca lenovo dizüstü bilgisayarı da teslim ettim, her şeyi çok çabuk yaptılar. Teşekkür ederiz!!!
Süper kalite! Ve verimlilik! Her şeyi en iyi şekilde yaptılar. Dizüstü bilgisayar çok hızlı ve verimli bir şekilde onarıldı. Söylediğinden daha fazlasını yaptılar.
Tamir için marka telefonu verdim: Samsung galaxy a70. Bir sorunla: Telefon şarj olmuyor. Bundan önce, hatayı işaret ederek. Ana tüy ayrılıyor. Sonra bana telefonu teşhis edeceklerini söylediler. Onarımları reddederken 40 ruble vermeliyim. Dışarıda olduğumu söylemek için hiçbir şey söylememek. Belirtilen problem için teşhis yapmak. Şey, hiçbir şey, tüm bunlardan önce, tamir için bana 30-40 ruble fiyat etiketini doldurdular. Almaya geldim, fiyat etiketi zaten 70 ruble idi ve zaten çalışan TPS konektörünü değiştirdim. Sürprizime göre şarj olmaya başlamış gibi görünüyor, ancak birkaç gün sonra geri dönüş oldu. Ben de onu geri vermeye gittim, sonra bana son bir kez değiştirileceklerini söylediler.. ve kabaca konuşarak beni gönderdiler. Değiştirdikten sonra yine aynı problemden sonra ne diyebilirim. Sadece yakılmış insanlar ve tezgahtaki hiçbir şeyi anlamayan insanlar. Köyden sadece bahçede oturup oturmaya değer kızları satın aldılar..
onarım için onlara döndüm, dizüstü bilgisayarımı yaptım, güç devresi orada yandığını görebiliyorum, düğümü kırdım, ancak yedek parçalarım yoktu, orada bulacaklarını ve değiştireceklerini vereceğim diye düşündüm, ama başladılar ve mikro devre uçtu ve işlemcinin hemen 300r zarar gördüğünü kontrol etmesi gerekiyor, elbette, orada her şeyi talihsiz düğümü değiştirmeye çalıştığım için teşhis için de 40 verdim (bu arada Bobruisk'teki en büyük teşhis), iyileşmiş insanlar sadece çalışıyor
Tamir etmeleri için onlara dizüstü bilgisayarı verdim (bende açılmadı). Bir ay boyunca farklı seviyelerde teşhis kondular, sonra arıyorlar ve «muhtemelen işlemciniz ve köprünüz yandı» diyorlar, yaklaşık 400 bunayı tamir ediyorlar. Doğal olarak reddettim ve onu aldım. Bu servis merkezinden ayrıldığımda ve eve giderken onu kaldırıma düşürdüm (dışarıdan zarar görmediği için). Eve geldikten sonra bu cihaz güvenli bir şekilde çalışmaya başladı.
Mükemmel hizmet!
Farklı ekipman türlerinin onarımı için mükemmel servis merkezi. Çoğu zaman sadece bana değil, arkadaşlarıma da yardım ettiler. BT alanındaki önde gelen şirketlerden her türlü diplomaya sahipler