06/7/24 tarihinde her şeyi standarda göre satın aldık, işe yaradı, diyelim ki her şey süperdi, ancak bugün 06/9/24 tarihinde vape tamamen boşaldı, şarj edildi ve açılmayı bıraktı, vape kendisi şarj edildi, ancak açılmadı, bundan sonra sorunu gidermek ve garanti kapsamında değiştirmek için bu vape mağazasına gittik: önce «bugün (06/9/24) çalışan" usta vape'i kontrol etmeye başladı ve değiştireceğini söyledi, sonra bizden:
- Vape'i hangi blokla şarj ediyorsunuz?
cevap verdik:
-normal hızlı şarjla
Bundan sonra, usta bu üniteyi şarjdan düşünmeye başladı ve bize bu ünitenin böyle bir vape için uygun olmadığını söyledi, «iddiaya göre usta / satıcı» sözleriyle çok fazla akım gücü derler, sonuç olarak bize kaba ve kaba davranmaya başladı ve garanti kapsamında vapin kendisini değiştirmeyeceğini ve ustayı cihazı açması ve sorunun ne olduğunu kontrol etmesi için arayacağını söyledi. Sonuç şudur: İddiaya göre satıcının kendisi sorunu buldu, ancak başlangıçta cihazı değiştireceğini söylemesine rağmen, sonra bize kaba ve kaba davranmaya başladı, ardından suçu o gün çalışan satıcıya itmeye başladıktan sonra, şarj edilmesi gerekenleri yemediği için suçlu olduğunu söylüyorlar ve nihai bu: vape aldı ve görülmesini beklemesini söyledi
Bu vape mağazasını size tavsiye etmem
30 dakikada emprenye edildikten sonra servis edilemez bir buharlaştırıcı sattılar. Yanma ve ekşi etin tadı. Görünüşe göre kantal bir yerde çatladı ve değiştirmeyi reddettiler, diğer mağazalardan sarf malzemesi satın almak daha iyidir. Korku !