Birkaç yıldır bu bankanın müşterisiyim ve bu şubede hizmet veriyorum. Bu şubenin liderine ve ekibine müşterilerle çalışmadaki sabrından dolayı minnettarlığımı ifade etmek istiyorum (hepimiz farklıyız) duyarlılık duyarlılığı. Bu yılın Kasım ayında kredi başvurusunda bulunurken sorduğum tüm sorularım için ayrıntılı açıklamalar yapıldı. Sözleşmenin bir maddesini bir kez daha açıklamamı istediğimde bile, çalışan sakince gülümseyerek açıklamalar yaptı. Bu ekibe başarılar ve refah diliyorum.
İğrenç banka !!!!!! Ben şubeden değil, genel olarak bankadan bahsediyorum. Kazakistan'da ikamet etmiyorsanız, o zaman sıfır hakka sahipsiniz. Örneğin, Rusya'da Kazakistan'da ikamet etmeyen bir vatandaşın, mesleki hastalık nedeniyle sosyal ödemelerin ve hizmetin yalnızca bankayı kişisel olarak ziyaret ettiğinde kredilendirildiği bir tasarruf hesabına erişimi tamamen kapalıdır!!!!! Sınırın karantinaya kapatılmasıyla bağlantılı olarak bunun fiziksel olarak imkansız olması, banka umursamıyor, çünkü bu, hesaplarında para tutmak için en iyi bahane. Kaydolmak bile Smartbanke.kz Telefonla, bankanın müşterisine ait olan (ikamet etmeyen), yalnızca Kazak operatörlerinin telefon numarasıyla kayıt şartı ile kapatılmıştır....Sınırı geçme kurallarıyla birlikte, Kazakistan'a akrabalarınızla birlikte kebap yiyip votka içebileceğiniz ve Kazakistan şirketinde sağlığını veren muhtaç bir emeklinin böyle bir fırsatın yokluğunda şahsen bankaya çıkması gerektiği ortaya çıkıyor.
Sonuç olarak: Bankanın eylemleri, ROK hükümetinin kötü düşünülmüş ve okuma yazma bilmeyen kararlarıyla birlikte, ihtiyacı olan bir emeklinin haklarını açıkça ihlal ediyor ,
Onu sosyal ödemeleri kullanma yeteneğinden mahrum bırakarak.
Not: Bir yıldız verildi, ancak Avrasya Bankası bir yıldıza bile layık değil.