Onlarla ilk kez gittim, St. Petersburg - Minsk rotası. Otobüsün ikinci yarısında, sonuna doğru oturuyordum. Hava çok soğuktu, otobüsün kendisi pek yeni değildi. Şoförün duraklarından birinde ısıtmayı açmasını istedim, panele bir şey tıkladı ve "tabii ki şimdi açacağım" dedi. Sonuç olarak, soğuk hiçbir yere gitmedi, sonra yanımda seyahat eden insanlara da neden bu kadar soğuk olduğunu sordular, cevabı öldürdü: "otobüslerde her zaman soğuk olur". Ancak otobüsün önü oldukça sıcaktı. TAVSİYE ETMİYORUM VE BİR DAHA ONLARLA KENDİM GİTMEYECEĞİM, dışarı çıktım ve hastalandım.
Geziden çok keyif aldık. Otobüs düzdü. Çocuk yumuşak koltuklardan ve böylesine büyük bir katlı otobüsten çok memnundu. Battaniyeler verdiler. İlk defa böyle bir otobüse biniyorduk.
Operatörlerinize gerçekten bir soru sormak istiyorum. Otobüsler neden bu kadar iğrenç durumda. Bu yılın Temmuz ayında St. Petersburg-Minsk-St. Petersburg biletleri satın aldık. Ve dünyadaki her şeyi lanetlediler. Otobüste toz var, havasız, nefes alacak hiçbir şey yok. İnsanların hepsi ıslakken oturuyor. Klimalar zar zor, üflemediklerini söyleyebiliriz. Yani dönüş yolunda sürücülerden biri de ham. Bunların nasıl işe alındıkları belli değil. Çok iğrenç bir hizmet.
2 Kasım'da Minsk -Moskova'ya gittim.Yolculuk harikaydı.Otobüs rahat, sürücüler kibar, wifi temiz çalıştı.İki hafta sonra tekrar Eurotrans'tan döndüm.Ve sonra böyle bir şeyle karşılaştım...Hangi şirketten seyahat etmeseydim, hiçbir yolculukta karşılaşmadığım bir şeyle karşılaşmadım.Sürücülerin küstahlığı ve gasp edilmesi.Hacimleri 30-30-55 cm ve 30'a 35'e 50 cm olan iki çantam vardı, yani toplam hacim 0,15 m'den az.Bagaj taşıma kurallarının standartlarına göre, toplam hacmi 0,15 m'yi geçmiyorlarsa toplam yük en az 10 torba olabilir.küp ve ağırlık 50 kg'a kadardır.Sadece sürücüler bagaj taşıma kurallarında beceriksiz, tabii ki bunun kar amacıyla yapılıp yapılmadığından şüpheliyim.Çantaları bagaja yüklerken, iddiaya göre iki çanta koymaya hakkım olmadığını ve biri için ödeme yapmam gerektiğini söylediler: ya kasaya 600 ruble ya da sürücülere 500 ruble.Ziyaretten ne kadar sürdüğümden beri bana tek seferlik böyle bir şey söylenmedi.Sürekli böyle sürdüğümü söyledim ve bu kabul edilebilir.Bir çanta neredeyse boştu.Şoföre teklif ettim, hadi iki pakete geçeyim ve bana cevap verdikleri otobüse götüreyim, buna gerek yok.Parayı sürücüye verdim, artık kasaya yetişemedim, otobüsün ilk durakta yola çıkması gerekiyordu, başka bir sürücüye gittim, o da ödemeyi söyledi ve her şeyim bagaj taşıma şartlarına uygunsa benden hangi temelde para aldığını söylemeye başladım.Bana cevap verdiği şey, sizden almadım, sinirlerinizi yükseltmeyin.Sinirlerimi yükselttiğim kadarıyla kimse bunu düşünmemişti.Konuşmaları her şeyi telefona kaydettim.Bunun dışında beni kamerayla çekmeye başlayan ve şoförlere iftira attığımı söyleyen başka bir kişi şoförlerle birlikte gidiyordu ve o da bana dava açacaktı.Böylesine saçma ve dehşetle henüz tanışmadım.Belarus'a vardığımızda ve bagajımı aldığımda bagajımdaki çantalarımın fotoğraflarını çekmeye başladım, böylece daha sonra şirkete gidip ne kadar yer kapladıklarını göstermeye başladım. Ancak o zaman sürücü otobüse gitti, çünkü şikayetten korktu ve bana parayı verdi, tüm sinirlerimi tüketti, beni tüm otobüsün önüne deli etti, affetmeyi bile istemedi.Şirket, bagaj taşıma konusunda beceriksiz, ya da sadece sefil fidye yazılımı olan bu tür sürücüler istihdam ediyorsa, o zaman ne hakkında konuşulacağı.Böyle bir şirketin utancı ve utancı
Merhaba, geziyle ilgili izlenimlerimi paylaşmak istiyorum. Eurotrans taşıyıcısı ile Busfot bilet aracısı arasında bir tutarlılık olsaydı her şey yolunda giderdi.
Baypas kanalı d 42, St. Petersburg'daki bilet gişesinden bir bilet aldım. 09/07/2023 için bilet St. Petersburg - Minsk otobüsü otobüs terminalinden 18-00 kalkıyor. . Polotsk'a bilet aldım. Bilet gişesinde, otobüsün Polotsk'taki otobüs terminaline 3-00'de girdiğinden emin oldum. Busfor bilet tedarikçisinin web sitesinde bu şekilde belirtiliyor, gişede, evet, otobüs durağına kadar emin olduk. Beni otobüs durağında karşılamaları konusunda uyarmıştım. (köyden gelmeliler). Uçağa binerken otobüsün otobüs terminaline girmediği, ancak Oyun Parkında durduğu ortaya çıktığında bana ne olduğunu hayal edin. Oyun parkında karşılanmam için ne kadar zorlukla ve kaç arkadaşa aktarmayı başardığımı anlatmayacağım.
Ya başarısız olsaydı? Gecenin köründe Minsk Karayolunda eşyalarıyla ne yapmalı? Taksi yok, hiçbir şey yok. Otobüs durağına uğramamalı mıyım?
Otobüs, sürücüler her şey yolunda ama yolcuların nasıl hissettiğini düşünmeniz gerekiyor. Bu nedenle yolculuk gölgelendi. Ya benimle tanışmasalardı ve kendim Polotsk'taki adrese gitmeye devam etmem gerekirdi? Oyun parkında hiçbir şey yok. Kimse buluşamazsa ne yapmalı?Yine de otobüs durağına gitmemiz gerekiyor.
Orlova Tatyana Vladimirovna, otobüsün Polotsk'taki otobüs terminaline uğrayacağına saygılar ve umutla
3 Ağustos'ta Minsk -St. Petersburg otobüsüne biniyordum (Minsk'ten saat 17.50'de ayrılıyor). Her şey yolunda, otobüs rahat, temiz, kibar sürücüler. Yolcuların binişi biletlerde belirtilen yerlere göre yapıldı (bu benim için çok önemliydi, çünkü Minsk'e değil Lepele'ye biniyordum, o zamana kadar olumsuz yorumlar okuduktan sonra çok endişeliydim). St. Petersburg'a programa göre geldiler. Her şey yolunda! Sürücülere ve sevk görevlilerine çok teşekkür ederim!!!
Minsk-Moskova bileti satın alırken sitede bir sürü hizmet belirtiliyor: iklim kontrolü, bireysel prizler, medya hizmeti, wi-fi ve diğer birçok şey.
Ancak, aşağıda taşıyıcının tüm görev ve sorumluluklarınızın açıklandığı bir bilet size geldiğinde şaşıracaksınız: tercümanın yalnızca bir koltuk sağlaması gerekir; parametrelerle sınırlı bagaj için yer; ve sizi A noktasından B noktasına götürmek.
Diğer her şey taşıyıcı şirketin takdirine bağlıdır ve aracın donanımını dikkate alır. Benim gibi size de tüm bunların ek hizmetler olduğu veya "sürücünün sözünden" yapıyı içeren ifadelerle tartışılacağı şikayetlere cevap verilecektir.
Bu nedenle, bir gün eski bir otobüs yerine, atının dizginlerini tutan bir taksiciyle bir arabada samanlığa oturursanız şaşırmayın - sonuçta, sözleşmeye göre, taşıyıcı şirketin tüm gerekliliklerine uyulursa
Rotamızdaki taşıyıcı şirket bir Ziyaret turuydu. Onlar da şikayetlere cevap vermiyorlar, bu yüzden onlardan da uzak durun.
Çıkış tarihini değiştirme sorunumu çözdüğü için yönetici Anastasia'ya büyük minnettarım. Büyük baş ağrımı çözdü. Profesyonelce, hızlı, net bir şekilde! Yönetimden böylesine değerli bir çalışanı maddi olarak teşvik etmesini rica ediyoruz ❤️
Fiyat için oldukça uygun ve iyi. Bir zamanlar bana harika yardım ettiler.
Paranın / kalitenin / rahatlığın oranı şahsen benim için uygun.
Bu hizmetlerin başka bir aynı sağlayıcısını bilmiyorum (yukarıdaki parametrelere göre).
Minnettarlıkla.
Minsk-Moskova uçuşuna gittiler, yolculuk rahattı, otobüs temizdi, yeterli yer vardı, kibar sürücüler vardı, sık sık sıhhi duraklar yapıldı. Geziden memnun kaldık, beyan edilen süreden biraz önce bile geldik.
Konforlu, düşünceli koltuklar. Boyuna ve boyuna ayrılırlar. Büyük bir insanın oturması rahattır Огромный Büyük BİR ARTI - AYAKLARININ altında BİR STAND🦶. Düşünceli bir tasarım, Sıkışık ve rahatsız salonlara gitmekten biraz fazladan ödeme yapmak daha iyidir. Hatta wi-fi'ye sahip olmaları ve şarj etmeleri gerekseydi, genel olarak fiyatı olmazdı
Bu taşıyıcının hizmetlerini bir daha asla kullanmayacağız!!! Wi-Fi, otobüste yok, tuvalet de yok. Koltuklar dar. Çok az durak vardı. Yakıt tasarrufu sağlayan sürücüler, nötr dahil yavaş gidiyorlardı.Sınırı yeterince hızlı geçtiler. 90 km / s hız izinleriyle otobüsümüzü zar zor 70 sıktım.Ancak sürücülere geç kaldığımızı söylediklerinde hızlandılar! Ama yine de 1,5 saat geciktik!!! Sonuç olarak: Diğer şehirlere minibüs rezervasyonu yaptıran birçok yolcu geç kaldı!!! Neden varış saatini ve tarihini koyup bu zamana kadar gelmemelisiniz,....Sadece varış tarihini belirtin, çünkü bu daha doğru olacak mı?!
Kötü organize edilmiş bir şirket, korkunç koşullar, iğrenç otobüsler, ilan edilen Wi-fi, elektrik prizleri yok. 08/13/2023 tarihinde St. Petersburg'dan 18-00'de ayrıldık: Eski otobüse binmenin yanı sıra 18-40'ta ayrıldık ve 20 km bile seyahat etmeden kırıldı, 1.5 saat durdular. Bu şirketin hizmetlerini kullanmanızı şiddetle tavsiye etmiyorum.
Kasım ayında yolculuk, Minsk-St. Petersburg otobüsü. 12 saat veya daha uzun süren bir uçuş için tuvaletin olmaması şaşırtıcı, teknik duraklar var, ancak bu tamamen rahatsız edici. Uçuşta konfor yok, çöp torbası bile yok.
Harika bir yolculuk, 20 kişiden 10'u, insanlarla hiç alay etmiyorlar! Aksine, her bir kişinin sabrını çok önemsiyorlar!!! Yolun 10 saatinde 2 durak mı? Evet, lütfen, herkes istediği gibi, Sınıf! Harika, umarım sizi korurlar.
Orijinalini göster · Русский
Ю
Юлия Самелко
4. seviye şehir uzmanı
30 Aralık 2023
Bir yıldız bile koymak üzücü.
Avantajlardan:
St. Petersburg - Minsk'e geldiğiniz için tanrıya teşekkür ederim.
Eksilerden:
- Otobüsün saat 18: 30'da (belirtilen saat) gelmeyebileceği gerçeğine hazırlıklı olun, ancak akşam 20: 00'de ve kışın -20 derecede otobüsün gecikmesi hakkında, siz dağıtıcıya bağımsız olarak ulaşana kadar kimse sizi uyarmayacaktır (ki bu o kadar kolay değildir, operatör otomatik olarak beklemeye atar - dakikalarınız için sessizliğin olduğu yerde).
- Çalışanların tutumu: Çok soğuk bir St. Petersburg'da otobüsün 1,5 saat geç kalması, çalışanlara pek çok soru soruyor, bu soruya sanki bana para ödüyorlarmış gibi çok kaba cevaplar alındı, ben onlara değil.
- Otobüsü 1,5 bekledikten sonra asıl amaç, bu şirketin çalışanlarının kaba tavrına rağmen ekose istemekti, ancak otobüse girdikten sonra HER şey HEMEN anlaşıldı. Koltukların kendileri ahşaptır, ancak rota 12 saat sürse de 4-6 değil 12 saat sürer.Dikkat: Battaniyeyi de unutabilirsiniz. Sıcak ceketinle bir yuvalama bebeği gibi oturuyorsun, arkadaki yolcunun kulağına nefes aldığı tahta bir dükkanda. Korkunç hizmet, her şey berbat.
Bu taşıyıcıyla birkaç kez seyahat ettim. Minsk-Moskova. Otobüsler multimedya olmadan eskidir. Ama genel olarak, harika. Bunun için beş değil dört: Otobüs Çevre Yolu'na gidiyor ve güneye, Ilık bir kampa dönüyor. Moskova'nın kuzeyine gitmem gerekiyor. Şoförden Çevre Yolu'nda durmasını istedim, reddettim. Bu bredos. Moskova'nın güneyine gidiyorum, daha sonra tamamen kuzeye geçmek için, tam ortasından girmemize rağmen. Moskova Minsk değil, bilmiyorsanız onu geçmek yaklaşık bir buçuk saat sürüyor. Beyler, hadi bu delilikle bir konu bulalım.
Minsk'ten St. Petersburg'a gidip geri döndük. Bilet alırken yorumlarda iki genç kıza yan yana koltuk verilmesini istediler. Sonuç olarak: St. Petersburg'a giderken yerler yakındaydı ve Minsk'e döndüklerinde ayrı ayrı yerler sağladılar.Aramadan sonra, çağrı merkezi operatörüne, ebeveynlerin çocukları yan yana koyma talebi olan sürücülere bir talepte bulunmaya söz verildi. Sonuç olarak, hiç kimse tüm yol boyunca çocuklara yaklaşmadı. Üzücü!
Otobüslerin kalitesiyle ilgili özel bir şikayet yok, temiz, her 3 saatte bir duruyorlar, yolcular bekliyorlardı, kimseyi terk etmiyorlardı.
Bilet alırken koltuk seçememeniz çok kötü. Ayrıca yorumlardaki istekleri dikkate almadığınızdan, özellikle bu iki bilet çocuklar için olduğu için iki bilet için siparişin tek bir güzergah sayfasında düzenlendiğine dikkat etmiyorsunuz.
Eksi 5 puan verebilseydim, bunu tereddüt etmeden yapardım! İnsanların hala bu "şirketin" hizmetlerini nasıl kullandığını anlamıyorum! Ayaklarım artık bu otobüste olmayacak. Bilet almadan önce sıradan insanların yorumlarını okumadığım için çok üzgünüm. Her ne kadar genellikle her zaman uygun sonucu okuyup çıkarsam da.
26.08 'de Zhodino durağında Minsk Moskova uçuşundaki sürücü biletsiz 3 kişiyi aldı, biletleri 25.08'de onlardan satın alındı ancak tarihleri karıştırdılar. Sonuç olarak, bunun nasıl olduğunu bilmiyorum, belki şoföre cebinde fazladan ödeme yaptılar ama bizimle otobüse bindiler. Ancak Moskova'da durum benimle aynı şekilde tekrarlanınca, çok fazla boş koltuk olmasına rağmen otobüse binmem reddedildi, bilet gişesinden tekrar bilet almaya gönderildiler. Bu bağlamda soru ortaya çıkıyor, kurallar neden herkes için mevcut değil? Şoförün yanı sıra otobüs durağının da korkunç kaba tavrı, orada hiç çalışan insan yok, dil onlara böyle bir kelime demeye başlamayacak. Otobüsten ayrılmadan önceki son iki dakika içinde çantalarla ve küçük bir çocukla bilet gişesine koşmaya zorlandılar ve ondan önce geceyi istasyonda geçirmek zorunda kaldım, ancak biletleri tekrar satın alacağımı bilseydim trenle daha iyi giderdim, çok daha rahat olurdu ve sinirler sağlam olurdu!
Pastanın üzerindeki krema, otobüsler eskiydi, hava soğuktu, vaat edilen battaniyeler ve diğer her şey yoktu...
Mucize şirket dün Moskova'dan bugün saat 7.15'te varış tarifesine göre seyahat ediyordu ve saat 8.45'te geldik, daha fazla seyahatin tüm olası uçuşlarına geç kaldık, uğraşmayın, ayrıntılar ve dakiklik eksiklik tamamlandı
Kaba bir şoförle korkunç müşteri hizmetleri! Bu şirketin hizmetlerini bir daha asla kullanmayacağız! Duraklarda sizi beklemeyecekler, tuvalete giderseniz sizsiz kolayca ayrılabilirler, ayrılan otobüsü kendi bedeniniz olarak durduracaksınız, şoför farklı tepki vermiyor. Duraklarda yolcu sayılmıyor, çok az durak var, otobüste tuvalet yok. Şimdi pasaportunuzu otobüste bırakıp başka bir ülkenin topraklarındayken tuvalete böyle giderseniz ne olacağını hayal edin?! Ve otobüs sizsiz gidecek. Bizimkine 4 yolcu olmadan böyle gidecekti!!! St. Petersburg - Minsk uçuşu.
170 cm boyundaysanız, bu kampanyanın otobüslerine binmeyi düşünmeyin bile. Ayaklarınız ya önünüzdeki yolcu koltuğuna eklenecek ya da koridorda yatacak. Çok rahatsız edici oturma yerleri. Ben zar zor yaşıyorum.
Aynı zamanda, yabancı bir ülkedeyseniz, otobüs numarası size normal numaranıza sms ile gönderilecektir, bu da dolaşımda olmayabilir. Ve otobüs numarasını hiçbir şekilde öğrenemezsiniz. Ancak otobüs terminalinden normal olan herkes gibi değil, herhangi bir metro istasyonundan ayrılıyor. Otobüs markalı değil ve hatta güzergahı olan bir tabela bile yok. Bu yüzden gideceğin şeyi ara. O hala görev.
Bu otobüslere binmeden önce 10 kez düşünün ve özel bir otobüs bileti satın alın. Daha sonra böyle bir yolculuktan bir gün sonra iyileşmek zorunda kalmayacaksınız.
Bilet rezervasyonu yapıyordum, taşıt tutması nedeniyle pencereden soruyordum. Çıkış yolumuza koyduk. Minsk'te yaklaşık ne zaman olacağımızı sordum. Şoför sert davrandı. Navigatöre kendiniz bakın. Size borçlu değiliz. Bilet siparişi verirken, biniş sırasında 1600 ödeme miktarını açıkladılar. Sürücü 1900'ü aldı ve onu da kabalaştırdı. Buraya inmekten hoşlanmadıklarını söylüyorlar. Derler ki bunlar onun sorunları değil. Yolculuk çok kötü bir izlenim bıraktı.
Kışın -30'da Moskova'ya birkaç kez gittim, otobüsler sıcaktı. Bugün 03/10/2021 tarihinde gece -20 bekleniyor, saat 21.00'de Moskova'dan ayrıldık - otobüste hava çok soğuk, şapkayı ve eldivenleri bile çıkarmak zorunda kaldım. Pencerenin açık olduğu veya üstü açılır bir arabadaymışsınız hissi.Sürücüler bunu dışarıdaki düşük sıcaklığa bağlıyor. Soba onların sözleriyle her şey için çalışıyor, ama nedense soğuk hava her taraftan bize üfleniyor. Battaniyelere sordular, üst raflarda aradığınızı söylediler - bulamadım, orada değiller.
Sevgili nakliye şirketi, dizel yakıttan tasarruf etmeyelim ve otobüsleri en azından biraz ısıtmayalım.
Lütfen harekete geçmenizi rica ediyorum, çünkü daha soğuk zamanlarda sizinle defalarca seyahat ettim ve bunun deniz kenarındaki sıcaklıklarla ilgili olmadığını anlıyorum.
15 Aralık 2020'de Eurotrans'tan bir arkadaşımızla otobüsle seyahat ediyorduk. Yanımda küçük bir bavulda ve küçük bir çantada bagajımız vardı, bagajımıza koymaya karar verdik. Şoför bizden bu çantalar için her biri 500 ruble ödememizi istedi, Otobüs terminalindeki kasada ödeme yapmak için zamanımız olmayacağı gerçeğiyle motive etti. Sıra. Ve bizi beklemeyecek. Diğer yolculardan utanmadan öfkeyle şantaj yaptı. Diğerlerinin 3 kat daha fazla bagajı olmasına rağmen. Biz ödedik. Yine de aynı fikirde değildik. Minsk'e geldiğimde şirkete bir mektup yazdım. Ama kimse tepki vermedi. Evet ve şikayetimi okudular mı? Bilinmiyor.Şimdi bu şirketi kullanmamaya ve bu tür kaba ve fidye yazılımı sürücülerinden uzak durmaya çalışıyoruz.
İyi günler! Bu şirketi 3 kez kullandım, Minsk'e gidip geldim. Bunlardan Moskova'ya dönerken otobüsler iki kez kırıldı. Şirketin web sitesinde yazılanlar doğru değil.... Dönüş yolculuğunda bir kez, gümrükten geçtikten hemen sonra otobüste debriyaj kırıldı. BP benzin istasyonunda vardiyalı otobüsü 4 saat beklemek zorunda kaldım. Otobüsün hidrolik direksiyonu ikinci kez kırıldı.. Sürücüler gece boyunca sorunu gidermeye çalıştılar.. Ama bu olmadı.....Bu sefer bekleme, aynı talihsiz BP yakıt ikmalinde 5 saat sürdü, otobüsler her şeyin yolunda gitmesine neden oldu. Birçoğu çocuklu.... Öyleyse bakın ve bir düşünün, gitmeye değer mi yoksa diğer araçlarla hareket etmelerine izin verilene kadar beklemeye değer mi?.......
2019 yazından bu yana Eurotrans hizmetlerini kullanıyorum ( Minsk'e üç kez gidip St. Petersburg'a geri döndüm) ve çok memnunum, bilet siparişinden başlayarak memnunum - yardımsever bir sesle gerekli bilgileri verecekler, yer ayırtacaklar. Konforlu bir otobüs, konforlu koltuklar, önde gelen otobüsün kadrosunun özenli ve nazik tutumu ve otobüse binerken ve varışta sürücüler bagajlarını çok dikkatli ve hızlı bir şekilde düzeltirler. Salona hizmet edenler, bu ya genç bir adam ya da kız battaniye dağıtıyor ve tüm sorularla ilgilenmeye davet ediliyor.Durma olayı meydana geldiğinde, gerekli tüm bilgiler verilir - durma noktasında kullanabileceğinizden daha fazla zaman. Ve sürerken, direksiyonun arkasında PROFESYONELLER olduğunu görebilirsiniz!
Otobüsler böyle üç katına çıktı. Hava soğuk, esiyor. Tuvalet yok, çay yok, kahve yok. Varış programı tamamlanmadı - gecikme. Ancak ayrılırken beklenmedik bir şekilde zamanında ayrıldık. Yedi dakika geciktim, ne yazık ki artık otobüs yoktu.
Eurotrans ile Moskova ve St. Petersburg'a geziler yeterli konforla gerçekleşiyor. Prizler, Wi-fi , battaniyeler ve klima (ısıtma) bulunmaktadır. Maliyet yeterlidir ve eğer hala sosyal medyadaki gruplarına abone olursanız.ağlarda, indirimler için güncel promosyon kodlarından haberdar olabilirsiniz)
Şirketin hizmetlerini neredeyse kuruluşundan bu yana kullanıyorum.,Moskova'ya bir gezi için.Her şey iyiydi.Ama şimdi otobüsler iğrenç.Yine de mesafe iyi ve ahşap koltuklu otobüs.Şirketimi değiştirmeyi düşünüyorum.Maziye binmek, bu tür "aatobuslardan" daha iyidir
Basit . katip. Yeni yılın arifesinde "fareler" . Bagajdan çaldılar, hediyeli bir paket. Nakliye acentesi polise başvurmanızı tavsiye etti, posta göndereceklerini söylediler. Genel olarak, tam müşteri oryantasyonu ve sorumsuzluk.
İyi otobüsler hızlı ve rahat bir şekilde getiriliyor, Moskova'ya gidip gelmenin merkezden değil, son duraktan gelmesi çok kötü. Şehrin her yerine gitmek çok rahatsız edici.
08/12/2017 tarihinde 19-45'te Moskova'ya giden otobüs yola çıktı. Sürücünün hatası nedeniyle, kızım ve iki çocuğum da dahil olmak üzere uç noktaya yolcu alınmadı. Yolcular Moskova'ya trenle ve geçen araçlarla ulaştılar (akrabalarının gelip bu bekleme istasyonundan almasını beklediler).Tüm yolculara manevi zarar verildi. Otobüsün uçuşa gönderilmesini kim kontrol ediyor ve sürücünün ve idarenin sorumluluğu nedir? Yolcuların pistte bir yere değil, Moskova bölgesine bırakılmaları da şanslıydı
Sefil otobüsler, tozlu, ürkütücü bir koku, hemen hemen her sırtına sakızlar yapıştırılmış, arkada oturanın yüzünün hizasında. İnsanların yarısı için bile yeterli battaniye yok, hava soğuk, insanlar donduklarından şikayet ediyor, personel "ne yapabilirim" diye cevap veriyor. Eskiden normal bir taşıyıcı vardı ama şimdi kötüleşti, çok yazık.... :(