Hesabı açtım, birçok kez transfer yaptım. Rusya Federasyonu'ndaki çevirilerle başa çıkmak oldukça zordur, ancak telgrafta ve uygulamada destek vardır. Diğer bankaların deneyimlerinden sonra, Ewoka Bankasının Ermenistan'daki tüm bankalardan daha iyi olduğunu söyleyebilirim.
Ewoka bankası, gelişmiş izlenimi veriyor, ancak bu sadece ilk bakışta. Görünüşe göre, üzerinde para olsa bile kartınızdan diğerine transfer yapamazsınız. Bunun için fonların alındığı andan itibaren 1-2 iş günü geçmelidir. Orta Çağ. Destek buna neyin sebep olduğunu kanıtlayamadı. Sitedeki kurallarda ve sözleşmede bununla ilgili bir kelime yok.
Para birimini değiştirmeye geldim, girişte kıza bir bilet almasını, bodruma salona inmesini söyledi. Sırada 4 kişi öndeydi, uzun süre bekledim, her şey çok yavaştı. Sonra nihayet eşanjör atm'ye dikkat ettim, operasyon 2 dakika sürdü. Kurs iyidir, çalışanlara eksi 1 yıldız, terminalde değişim olasılığı hakkında bilgi verilmedi.
Evocabank, hesaplar, krediler, mevduatlar ve diğer finansal ürünler dahil olmak üzere çok çeşitli bankacılık hizmetleri sunan bir Ermeni bankasıdır. 1990 yılında kurulan Evokabank'ın Ermenistan'ın her yerinde şubeleri ve ofisleri bulunmaktadır ve hem bireylere hem de kurumsal müşterilere hizmet vermektedir. Banka ayrıca finansal hizmetlerin dijitalleştirilmesi alanında da faaliyet göstermektedir.
Banka çalışanları, bankada neler olup bittiğini çok iyi anlamıyorlar.
Kurumsal hesaba çevrimiçi erişim engellendi, birkaç çalışan sorunu yaklaşık bir saat çözdü, benim bilgim olmadan şifreyi 0'a değiştirdiler ve sonra maalesef hiçbir şeyin işe yaramadığını söylediler, sadece yarın deneyin, belki işe yarayabilir, şifreyi bir gün sonra değiştirebileceğinizi söylediler.
Ertesi gün, bankanın farklı şubelerine yapılan birkaç geziden sonra ortaya çıktığı gibi, doğal olarak hiçbir şey işe yaramadı, çevrimiçi bankaya girişin bir aydır farklı bir şemaya göre yapıldığı ortaya çıktı, ancak ne yazık ki tüm banka çalışanları bunun farkında değil.
Evoca'nın bu ofisinde para alışverişi yaptım, bir ATM değiştirici aracılığıyla hızlı bir şekilde yapmaya karar verdim. 200 dram karşılığında 200 dolar değiştirildim ve bunun 386 katı olması gerekiyordu, belli ki teknik bir hata. Dolarları iade etmek istediğime dair bir açıklama yazmak zorunda kaldım (gerekli miktarı zaten bir çalışan aracılığıyla pencerede değiştirdiğim için) ve beklemek zorunda kaldım, ertesi gün 1 pencereden içeri girmeden gelmelerini söylediler, sonuç olarak bu kesintisiz geçiş 50 dakika bekledim, çünkü son müşteri orada çok gecikti, her zamanki sırayla iki kat daha hızlı geçerdim. Ve bana dolar yerine artık ihtiyacım olmayan dramalar verildi, çünkü ben dolarları iade etmemi istedim.
Sonuç olarak - taksiyle harcanan zaman ve para, bunun için tazminat ödenmedi.
Genel olarak, banka gençtir ve çatışmaları ve hataları çözme süreçleri korkunç bir şekilde inşa edilmiştir, eğer dolarlar bana hemen iade edilseydi ve sonra hatalarımla zaten ilgilenselerdi, hiçbir şikayet olmazdı, ama bu yüzden izlenim korkunçtu
İğrenç ve korkunç bir banka. Şubede bir hesap açmaya çalıştım, önümde bankada 45 dakika kala 8 kişi geçmiş 19 kişi vardı. Ertesi gün randevuyla geldim, biletimin sırada olmadığını duymak için yaklaşık aynı saatte bekledim. 4 penceredeki kız sadece kuponumun sırada olmadığını, hiçbir şeye yardım edemeyeceğini söyledi. Resepsiyondaki kız, hangi çözümün yardım edemeyeceğimiz sorusuna kuponunuz olmadığını söyledi. İkinci çalışan, sonuçta benim kuponum olduğunu söyledi, ama beni aradılar ama görmedim, mutlak yalanlar. Tek çözüm yeni bir bilet almak ve maviye kadar tekrar beklemektir))) şikayet defterini talep ettikten sonra, çalışanın boşalana kadar (müşteri yoktu) 7 dakika bekledikten sonra sıra dışı kabul edilebileceğim ortaya çıktı, artık hesap açma gücü ve arzusu yoktu.
Bunun dışında başka herhangi bir bankaya gideceğim. Utanç verici, en az 300 ortak çalışma alanı açabilir ve reklamlara büyük bütçeler harcayabilirsiniz, ancak temel iş süreçlerini nasıl durduracağınızı bilmiyorsanız, böylece sırada 20 kişi kalmayacak ve sizin hatanızdan kaynaklanan müşteri sorunlarını çözebiliyorsanız, yeterli bir müşteriniz kalmayacak. Utanç!
En sefil banka. VIP müşteriler için salonlardan atılıyor, destek bankalarında yaklaşık hiçbir zaman neler olduğunu biliyor. Örneğin, Evok'taki MİR haritasından Tinkoff Mir'e fon aktarmam reddedildi, «Neden hata veriyor? Neden reddediliyorum?" Yanıt veriliyor "Sistem çevirilerinizi otomatik olarak reddediyor"» Bu neden oluyor, açıkça «bilmiyoruz» diyorlar.
Son zamanlarda, hesabıma hiçbir yerde belirtmediğim bir tür sol numaranın bağlandığı ortaya çıktı: sözleşmede başka bir numara, çevrimiçi bankada da başka bir numara var. Ve bana şu soruyu soruyorum: "işlemlerimin onayı neden sol numaraya geliyor?« cevap veriyorlar "ifadeyi doldurun ve ihtiyacınız olan numarayı belirtin». Özür dilemediler bile. Polise gitmeyi düşünüyorum.
0 koyma fırsatı olsaydı, bunu düşünmeden yapardım, çünkü 2 ayda bu bankada tek bir artı bulamadım
Dikkatli olun, özellikle Ruslar.
Bu bankadan Rusya Federasyonu'na $ 'a transfer yaptım. Transfer ücretini hesaplarken banka bana 11 bin dram saydı, aslında 50 bin dram yazdılar! Benim makul soruma göre neden böyle? Bana cevap verdiler: transfer tutarının% 0,1'i komisyon, en az 50 bin dram. Öyleyse neden hesaplarken şunu yazıyorsunuz: 11k?! İğrenç!
Hepsi bu kadar değil: Rusya Federasyonu vatandaşları için her şey için komisyonlar yasaklayıcıdır. Bu bankada asla hesap açmayın.
Parayı iyi bir oranda değiştirmek. Evet ve elektronik eşanjörde küçük bir miktar mümkündür. Muhteşem çözüm!
Orijinalini göster · Русский
M
Mr.Who
9. seviye şehir uzmanı
28 Mart 2023
Ermenistan vatandaşı statüsüne girdiğim anlamına geliyor, sanırım: ilginç bir moda bankasına gelmenin zamanı geldi. Oh, bu moru beğendim ve hatta daha önce tinka ile arkadaş olmuş gibiydim.
Çocuklar! Buraya gitme!!! Drama / ruble / dolar ile oy verin, paranıza layık değiller!İkim de burada iki kez kırmızıya döndüm..
Öncelikle, gr gibi olmanız için.Rusya federasyonu yanınızda bulundurmanız gerekir:
2ndfl, hesap özeti, noter.köpek.Burada konut kiralamak, kayıt, zaman, kayıt, pasaport transferi vb. hakkında mb bir şey unuttum, bu durumda başvurunuzu değerlendirmeye kabul edecekler!!
Neredeyse bir yıl sonra IP'yi aldım, serbest meslek sahibi standartlarına göre oldukça iyi bir dönüş yaptım, zaten Ermenistan'ın kayıt defterim ve pasaportum var, yine de pasaport ve konuşma temelinde beni kovalıyorlar!!! Genel olarak bu çok utanç verici, medeni dünyada böyle davranabileceğime inanmıyorum.
Bir veya iki saat içinde sıraya girme konusunda sessizim ve işte tezgahın yanında neredeyse kebabı kızartan personelin gerçekten aptal kuzu gözleri
(Bu konuda, emekleri için yetersiz ödeme konusunda tahminlerim var).
Kısa görüşlülüklerini ve "muhteşem" sezgilerini uzun vadede çalışma arzusuyla atalım, anın ikramiyesini yakalamak yerine katlanarak artalım.
Son 5 yılda karşılaştığım en yavaş hizmet, büyük kuyruklar. Earlyone uygulamasında hiçbir şey anlamadı, 15: 35'e kaydoldum, yani şu anda bana hizmet vermeleri gerekiyordu (uygulamanın anlamı bu), saat 16: 00'da bankadan ayrıldım. Korkunç!!!
Gerçekten de, koşullara göre en kötü banka, iyi, anlayışlı insanlar yardım ediyor, ancak bankanın telefona gönderdiği herhangi bir sms için para yazıyorlar. Bunlar bankalarda gördüğüm en kötü koşullar
Erivan'daki en iğrenç bankalardan biri.
İçi çok güzel ama bir saatte 2-3 kişiye hizmet vermeyi başarıyorlar. 6 pencereden 2'si çalışıyor! Patronlar umursamıyor.
Swift'e tinkov'dan evoko bankasına transfer gönderdim, paranın evokobank'a ulaştığına dair tüm destekleyici belgeler var - para olmadığını iddia ediyorlar. Bu bankayı tavsiye etmiyorum. 1.5 aydır çeviri ulaşmıyor.
Şube geç saatlere kadar çalışıyor, iyi tasarım, bazı nedenlerden dolayı unistram transferini alırken bazı ek kontrollerden memnunlar, diğer bankalar bunu yapmıyor. Unistream için komisyon yoktur.
Servis hızı alttan biraz daha düşük!
Sadece sırada bir saatten fazla oturmak var!!!Ve bu hafta içi bir gün. Öğle yemeğinden sonra.
Hafta sonu ve 6'dan sonra buraya gelmenizi tavsiye etmiyorum. Gecenin ilerleyen saatlerinde sürünün...
Kurs kötü, havaalanında daha iyiydi, döviz kurunu beklemek çılgın bir zaman alıyor, 40 dakika sırada oturduk!!! Ve bu akşam 19-00'da!!! Bu süre zarfında üç müşteriye hizmet verdiler.
Teneke!!! Tavsiye etmiyorum...