27.07'de ATM hesabından ₹ 138.000 borç aldı ve aynı zamanda nakit veya çek vermedi.
Yardım hattındaki bir banka çalışanı, çevrimiçi bir açıklama yazmanız gerektiğini ve 2-3 iş günü içinde paranın hesaba iade edileceğini söyledi.
Bugün 1.08, hesapta hala para yok, banka çalışanları kahvaltıyla besleniyor ve destek sohbetindeki mesajlarını siliyor, para iadesini onaylamak için işlemlerle ilgili herhangi bir belge veya çek sağlamıyorlar.
Bu banka talepte bulunuyor, teknik gecikmelerden ve müşteriye karşı yükümlülüklerinin yerine getirilmemesinden hiç kimse sorumlu değil.
İncelemelere bakılırsa, bu bankanın sakini olmanızı tavsiye etmiyorum, bu ATM'ler ve exchange cihazları aracılığıyla fon çalmanın normal bir uygulamasıdır!
Servis sıfırda. Numaram N5 penceresi yandı, ulaşacak vaktim olmadı, operatör benimkini başka bir biletle değiştirdi ve korkunç olmadığını söyledi, numaranız yeni pencerede yanana kadar bekleyeceksiniz
Puan 0
Ermenistan'da çalışıyorum, zaten başka bir bankada hesaplarım var, ancak işveren isteğe bağlı olarak evoca'da bir maaş projesi açmayı teklif etti. Kartın tescili için tüm veriler işveren tarafından sağlanmıştır.
Ofiste, kartı bilgi standına almak için gönderildiler, burada abartı olmadan yaklaşık bir saat ayakta durdum. Çalışan Louise, sorularımın çoğunun cevaplarını bilmiyordu. Diğer çalışanların yardımıyla kısmen cevaplar aldım, kısmen puan aldım, çünkü açılmamış kartı yerinde kapatmamanın tek nedeni, maaş kartı verilerini maaş çekinden önce eskileriyle değiştirmek için vaktim olmayacağıydı. Bir saat içinde, metni büyütmenin ve çevirmenin mümkün olmadığı tabletteki belgeleri imzalamanız gerekir, bu çalışan tarafından yönetilir. Bu belgelerden, hesabımda 10 bin dolardan fazla varsa dondurulacağını öğrendim (hala orada bir hesap açmak ister misiniz?). Sonra, az önce tablette imzaladığım dosyalardaki bilgilerin bir kısmının aynı olduğu aptal kağıtları elle doldurmalarına izin veriyorlar. İşverenle ilgili soruların bir kısmı, işverenimi bilmelerine rağmen, lanet olsun, kartın işlenmesini talep etti. En sevdiğim sorular: önceki iş yeri (??), ben siyasi bir insan mıyım ve Ermenistan'dan ayrıldığımda. Bir çalışanı oturma iznine sahip olmanın beni ikamet ettiğime ikna edemedim çünkü bu duvarla konuşmak gibi. Bunca zaman çalışanın sıra almadan yaklaşan rastgele insanlarla iletişim kurduğunu hatırlatmama izin verin. Belgelerin Rusçaya çevrilmesinin kalitesi arzulanan çok şey bırakıyor, bunları ingilizce olarak okuma seçeneği yok. Belgenin sonunda, anlaşmazlık ve tutarsızlık durumunda Ermenice versiyonun doğru kabul edileceği yazıyor. Ah evet, kadın çalışanlar da memleketimin ve cumhuriyetimin adına kıkırdadılar. Pastanın üzerindeki krema, sonunda bana bir çalışan kartı zarfsız uzatmış gibi, yani cvv'ye erişimi vardı))))00((())))
Hoş bir şekilde şaşırdık! Aileleriyle dramalar için ruble takas etmek için bankaya geldiler. Ancak banka artık çalışmıyordu (Cumartesi günüydü, salonda artık ışık yoktu). Bir gardiyan ve başka bir adam (muhtemelen yönetimden) bizi karşıladı. Atm'lerle ilgilenmeye yardım ettiler. Ama en ilginç şey, değiştirilen parayı aldıktan sonra bankadan çoktan uzaklaştığımızda, erkekler bize seslendiler ve yakalandılar... Takas makinesine birkaç bozuk paranın sıkıştığı ortaya çıktı. Onları geri almak için yakalandık!!! Çok dokunduğum için teşekkür ederim!)))
Döviz bozdurma için uygun bir kura sahip en iyi banka. Tavsiye ederim
Orijinalini göster · Русский
2
Дмитрий
8. seviye şehir uzmanı
20 Şubat 2024
Bence Ermenistan'ın en iyi bankası. Genç güzel yöneticiler, girişken. Tüm sorunları çözmenize yardımcı olacaklar. Şık salon, modern. İyi hizmet. Tavsiye ederim
ATM benden 475.000 dram yedi, ardından para yatırmayı onaylama aşamasında kartı hatayla iade etti. Çek vermedim, parayı iade etmedim. Desteğe ancak yarım saat sonra ulaştım, orada bana çek olmadan sadece bir açıklama yazacaklarını söylediler, bu zaten dikkate alacaklar. Paranıza Ewoka terminallerine güvenmeyin.
Erken bir terimini aldım, koltuk değnekleriyle geldim. Belirlenen zamanda numaram görüntüleniyor, pencereye gidiyorum ve orada hala diğer müşterilere hizmet veriliyor! Ve kategoriden bir bakış, bekle, bekle. Sonra sonucu 2 hafta bekledim. Cevap verebilmek için başvuruyu kabul eden kızın tarihini, penceresini ve adını bilmem gerekiyor. 2 hafta sonra beni aradılar ... hayır kartı alamayacağım. Öde ve bir hafta daha bekle. Uzun vadeli kiralamalarım, Ra'da çalışmam ve normal gelirim olmasına rağmen. Ve ben 75 bin vize istiyorum veriyorum ama bana sorunlarımız olduğunu söylüyorlar, sadece 150 bin için altın vizeyi alabiliriz. dramalarda. Sadece başımız belada ama sen öde. Genel olarak, başvuruyu aldım, normal bankaya gideceğim
Not: Bir saat içinde aradılar ve normal vize açabileceğimi söylediler. Bunu okuyan halkla ilişkiler departmanına veya yöneticisine teşekkürler!
Gördüğüm en korkunç banka. 30.07.2022 (Cumartesi) Açılış Gününün karşısındaki banka şubesinde terminali kullanarak para alışverişi yapmak istediler. Terminal memnuniyetle faturaları kabul etti, ancak kategorik olarak bir değişiklik yapmayı reddetti. Pencerede bir arıza mesajı belirdi ve hepsi bu! Terminalin etrafında danslarımızı gören gardiyan bize geldi ve Pazartesi günü gelmeyi teklif etti çünkü Cumartesi günü kimse yok ve bize yardım etmesi pek olası değil! Yardım hattını aradım, durumu açıkladım, yardım istedim. Telin diğer ucundaki kız, en tatlı sesiyle hatta kalmamızı istedi, bu kesinlikle bize yardım edecek, ama... 15 dakika bekledikten sonra iletişim sona erdi ve ardından operatörlere ulaşmaya yönelik tüm girişimler boşuna oldu! Bugün 1.08.2022 tarihinde 15 Tumanyana'daki banka şubesindeyiz ve paramızı geri almaya çalışıyoruz! Zaman ve sinirler boşa gitti! Bu kurumdan kaçın! Sharashkin'in ofisi!
İğrenç hizmet ve en beceriksiz çalışanlar. VIP müşteriler için bile parmağını parmağına vurmayacaklar. Tüm çalışanlar varsayılan olarak yapmaları gerekeni yapmaya zorlanmalıdır. Normal bankalarda telefonla çözebileceğiniz küçük ve küçük herhangi bir sorunun çözümü, ayaklarıyla şubeye bir kamp gezisine dökülüyor.
Oraya canlı kuyruk formatında ulaşmak için şaka yapmadan üç saat beklemeniz gerekecek. Bilet numarasına göre önümüzde 47 kişi vardı!
Başka bir zaman, Early One uygulaması aracılığıyla kayıt yoluyla geldiler, iki dakika sonra operatör tarafından çoktan kabul edildiler. Bu nedenle şubenin kayıtlara göre çalıştığını varsayabiliriz. Aksi takdirde, bakımla ilgili herhangi bir yorum yoktur. Temiz, güzel, sıranızı ayakta durmadan beklemek için birçok yer var.
PARAYI YEDİM!!!! Değişim için dolar yatırdılar, faturaları aldılar ve anlaşılmaz hiyerogliflerle bir çek çıkardılar. bankanın kendisi zaten kapalıydı, sorunla başa çıkacak hiçbir yer yok
Çalışanlar vatandaşlığın ikametgahtan ne kadar farklı olduğunu bilmiyorlar. Pasaportun sadece bir hafta önce alınması nedeniyle Ermenistan vatandaşına hesap açmayı reddettiler. Kartı 250 bine sakini olmayan biri olarak açmayı teklif ettiler, Başka bir bankaya gideceğim.