Bu nedenle, ürün yelpazesi pek iyi değil, örneğin Paskalya'ya kadar onlardan kuru maya, diğer ürünler için de aynı şekilde söküldüler. Öndeki müdür, belirli bir tatil için malları sipariş etmez. Tuzsuz domuz yağı için bir yıl baharat getirmenizi rica ediyoruz, ama hayır, sunduklarımızı satın alın, ihtiyacınız olanı değil. Sonuç olarak, nadiren buradayız.
Genel olarak, böyle mağazaların olduğu için mutluyum. Elbette fiyatlar ve ürünlerin tazeliği ile ilgili soru her zaman açık değildir. Ve şehrimizde bu mağazaların büyüklüğü hala küçük
Mal seçimi fena değil. Dükkan küçük ama bir seçenek var. Az peynir var. Self servis kasaların olması iyidir, çünkü normal kasada uzun süre durmak her zaman güzeldir, çünkü yavaş hizmet veriyorlar ve tüm malları bir kerede koymak için yer yok. Ayrıca kasiyerler, kasiyerlerin kendileri çalışmasına rağmen, kendi kendine hizmet kasalarını zincirlemek için kapatmayı severler. Bu nedenle, bilet gişesine giden sıra 20 kişinin kilometreye dönüşüyor - bu 5kişiden biri için çöplük. Euroopt'un bu durumu düzeltmesi gerekirdi!
Bu konuda çok rahatsız edici.
Evime yakın olduğu için bu mağazaya düzenli olarak gidiyorum ama mağazanın bakımı düşük seviyede. Bugün patates satın aldım, patates sepetinde 1,79 ruble fiyatı vardı, kasada her biri 2,54 ruble ödendi Kilo başına anlamaya gittim: öğleden sonra 2 çeşit patates vardı: erken ve callibre, hangisi kaldı - net değil, aslında ikinci fiyat etiketi soğan sepetinde bulundu ve bu yüzden her şeyde. Akşamları yoğun saatlerde 1 bilet gişesi çalışıyor, 15-20 kişilik bir sıra var, yeterli satıcı yok. Süt dağıtımında çok büyük bir kadın özel ilgiyi hak ediyor, eğer bir arabayla bölümün yanında durursa, o zaman yazıp gitmiş, geçememiş, geçememiş. Ve özel bir tema: maskeler! Görüyorsunuz, maskesiz hizmet vermiyorlar, ancak kasiyerin burnunun maskenin üzerinde açık olması ve yanlış takılması ve eldivenlerinin kirli olması kimsenin fark etmediği bir şey.
Orijinalini göster
5
2
Татьяна
11. seviye şehir uzmanı
20 Haziran 2023
Korkunç bir Avrupalı, mal seçeneği yok, düzen korkunç, bebek maması departmanında her zaman bir karmaşa var. Genellikle gerekli ürünler yoktur - kefir, süt, ekmek. Et bölümünde genellikle hayattan memnun olmayan bir kadın çalışır. Bir artı, self servis kasaların varlığıdır, çünkü her zamanki sıralarda her zaman büyük kuyruklar vardır
En kötü mağaza, onu atlamanızı tavsiye ederim. Kaba
Beceriksiz satıcılar, bakkal bölümündeki satış salonunda - sürekli sağlıksız, hamamböcekleri düzende yürüyorlar. Ve müdür kendisi için ek bir çalışma icat etti - tıbbi maskesiz alıcılar mağazaya koşuyorlar, malları toplamalarına izin veriyorlar, ancak kasada kategorik olarak saymayı reddediyorlar (ki bu, Rusya Federasyonu'nun Tüketici Hakları Yasasının en büyük ihlalidir)! Ve hemen bu maskeyi doğrudan kasada satın almayı teklif ediyorlar ve sonra diyorlar ki, malların iade edilmesi gerekmeyecek... Evet, alıcı bir maskeden fakirleşmeyecek, ancak günde birkaç yüz hileli alıcıyla uğraşacak kesinlikle zenginleşecek.
Kuyruklarda 30 dakika duruyorsunuz, yoğun saatlerde 1 bilet gişesi çalışıyor
Orijinalini göster · Русский
3
1
Александра Х.
4. seviye şehir uzmanı
2 Eylül 2021
Mağaza fena değil (ürün açısından),ancak 26.08.2021 saat 20: 35'te yarı mamul ürünlerin bulunduğu vitrinin yanındaydı.Birkaç dakika dinlendikten sonra kol saatime baktım.Bundan sonra, bu bölümde çalışan ve şu anda ürünleri buzdolabına koyan kaba bir satıcı, kaba bir şekilde, «Ben iş yerindeyim ve saate bakmaya gerek yok» dedi.
Lütfen söyle bana, ona söz bile söylemeyen bir alıcıyla böyle konuşma hakkı nedir?
İş gününün sonunda hepimiz yoruluyoruz ama bu ona böyle konuşma hakkı vermiyor!!!
Yaşlılarla uygunsuz bir tonda iletişim kurmalarına izin veren kaba ve kötü huylu Kabadayılar için çalışıyorum.
Kalıcı kuyruklar (1-2 bilet gişesi çalışıyor).
Çoğu zaman fiyatlar kasadaki fiyatlarla aynı değildir.
Mağaza dağınık, küçük ürün yelpazesi.
Dükkan evimin hemen yanında, bu uygun, pek çok hoş insan çalışıyor, hemen hemen her şeyi söyleyebilirim, ama Euroopt'un politikasının kendisi öyle, bugün bir ürün, yarın artık yok, aynı sütü, ekmeği vb. Almak isterdim ama ne yazık ki, yani, ya hayır, ya da şef böyle çalışıyor mu? Mağaza tarafından, tüm ağın böyle çalışıp çalışmadığı belli değil.
Dost canlısı kasiyerler, bilgiye yardımcı olacaklar) ama yönetmen pek iyi değil!Astlarına küfretmek için ticaret salonuna gitmesine izin veriyor! Bence mağazanın yüzü için buna izin verilmiyor!
Orijinalini göster
3
4
İ
İsimsiz yorum
15 Nisan 2019
Elverişli bir konuma sahiptir. Her zaman gerekli olanı bulurum. Meyvelerin tazeliği vb. Nedeniyle, diğer Euroopta'larda olduğu gibi küçük dezavantajlar vardır. Park yeri yoktur, genellikle mahalledeki çukurlara veya başka bir mağazanın yanına park etmeniz gerekir. Kasirlerin yerleştirilmesi çok uygun değildir (girdiğinizde hemen kasada diğer alıcılarla karşılaşırsınız, arabalara ve çanta kutularına ulaşmanız zordur.
Böyle bir mağaza için çok küçük bir oda. Sürekli ezilme, mevcut 4 kasayla 1 (en fazla 2) kasanın çalışması nedeniyle büyük kuyruklar! Ürün yelpazesi iyidir.
Et çeşitleri küçüktür, sığır eti yoktur ve en azından bir tavşan daha vardır. Şeker kamışı yok, küçük şeker çeşitleri üretiliyor. Kanser komünü. Peki, diğer bazı ürünlerde, hem ucuz hem de pahalı ürün yelpazesini iyileştirmek için
Harika bir dükkan ,,,hem içeride hem de resepsiyonda, asla soru sorulmaz!!!! 5 dakika sonra sen gittin!!! Aferin kızlar!!! Böyle devam et !!!
Orijinalini göster
5
4
Александр Капитонов
11. seviye şehir uzmanı
16 Mayıs 2019
Avantajlardan- uygun bir konum, otopark, iyi bir meyve suyu ve alkol seçimi var. Dezavantajlardan, yalnızca gerekli olanlarla sınırlı zayıf bir gıda seçimi vardır.