Alıcıya saygı 0
Her gelmediğimde, her zaman bazı sorunlar var, o zaman bir bilet gişesi çalışıyor, sonra tuvalet 2-4 saat kapalı, alıcıya oy veriliyor. Anladığım kadarıyla kıdemli kasiyer, tuvaletin neden çalışmadığı sorusuna bana cevap verdiler, ama ne yapacağım, üzerinde rozet yoktu, bu da benden bir açıklama. Yelsk bölgesinin tamamı için büyük bir mağaza ve müşterilere karşı bu tutum. Umarım insanlara doğru şekilde hizmet vermeyi ve alıcılarla çalışmayı öğretmek için Minsk'ten bir kontrol gelecek
Keşke pizza hazırlığının bugün 19.01.24'te olduğu gibi 17: 30'a kadar değil, saat 20: 00'ye kadar olmasını isterdim. Ve özellikle Cuma ve hafta sonları. Şehirde zaten kimse onu hazırlamıyor. İşten euroopt'a giriyorsunuz, ama her şey orada... Ve tabii ki, pizza hazırlayan personel de pişirmeye gerektiği gibi davranmak ister. Aksi takdirde, bir vardiya lezzetli pişiriyor, ikincisi ise korkunç, her zaman yanmış pizzalar pişiriyor. Böyle bir mağaza ama sıradan bir genel mağazaya dönüşüyor. Ayrıca telefonla belirli bir süre pizza sipariş edebilmeyi de isterim.
Servis personelinin görünümü hakkında yazmak istiyorum.Kızlar kasiyerler düzensiz görünüyor! Eskiden herkesin üniformaları vardı, herkes cana yakın, bakımlı idi.Ne kadar uzak olursa, her şey o kadar üzücü olur.Personel değişiyor.Geçen gün sırada dururken tabloyu izledim.Self servis kasiyerlerin yanındaki kasiyer bulutların arasında bükülmüş ve kemirerek oturuyordu!!! tırnaklar.Şoktaydım.Mağazaya geldiğimde, kirli kafalı ve tırnakları çiğnenmiş değil, temiz çalışanları görmeyi çok isterim.
Bugün Euroopt'a muhteşem bir ruh hali ile yürüdüm. Ben çok açtım. Aklıma gelen tek şey eriklerdi. Lezzetli, sulu ve en önemlisi ekşi. Korkunç, kirli, gri sokaklarda yürürken beni teselli eden tek şey, sulu erikleri ekşi tadacağım fikriydi. Ama siz ne düşünüyorsunuz? Euroopt'a girdiğimde ve bu erikleri satın aldığımda ayın üstündeydim, yüzüm sevinçle parlıyordu ve yağmur yağmayı bıraktı. Etrafımdaki her şey canlanmış gibiydi ve ben neşeyle eve koştum. Eve gelir gelmez erikleri yıkamak için hemen banyoya koştum. Onları yıkadığımda bir tane aldım ve KURU olduğunu keşfettim. Her şeyin o kadar da kötü olmadığını düşündüm ve denedim. BENİM DEHŞETİM NASILDI. Erik tatsız ve KURU olduğunda, ama en kötüsü ekşisiz olmasıydı. Korkunç, dünya çürümüş. -10 / 10 koyuyorum
Mağaza mağaza gibidir, ihtiyacınız olan her şey oradadır, ancak Euroopt'un süper olması, örneğin pastiller gibi bitmiş ürünler satması şaşırtıcıydı, ancak ısınacak hiçbir şey yoktu... İşte sizin için süper kandırdın)
Ne satın aldığınıza dikkatlice bakın. Meyveler ve sebzeler çoktan bozulmuştur. Kurabiye satın almak istedim, bu yüzden üreticinin son kullanma tarihi bir etiketle mühürlendi ve en ilginç şey, geçmiş tarihin ondan görülebilmesidir. Süt, yani süzme peynir tezgahın üzerinde şişiyor, ancak her şey bir süre için uygun. Neden bozulmuş yiyecekleri çıkarmıyorsunuz? Bir yıldız koyuyorum, çünkü onsuz inceleme gönderemeyeceğim
Personeli taze hamur işlerinde asla bulamazsınız, taze hamur işleri atölyesinin zamanı (çalışma saatlerinin tabelaları) yoktur, 18: 20'de orada kimse yoktur
İhtiyacınız olan her şey var. Ama artık değil. Etten sığır eti yoktur. Neden? Dondurulmuş balık çeşitleri can sıkıntısına neden oluyor: orfoz, pisi balığı vb. Yok.
Şehrin en büyük mağazası. Euroopt olmasaydı zor olurdu. Ancak, hatta
Bu ürün yelpazesi her zaman yeterli değildir. Raflardaki ürünlerin daha fazla çeşitliliğini ve daha sık güncellenmesini istiyorum. Kasalarda da sorunlar var. Genellikle hepsinden 2-3'ü çalışır ve bu, tüm alıcı akışı için yeterli değildir
Orijinalini göster
5
Т
Тася
9. seviye şehir uzmanı
26 Aralık 2022
Self servis kasaların yaptığı büyük bir artı, bir sürü insan varken sıraya girmek zorunda değilsiniz, ancak bir kasa çalışıyor. Büyük bir eksi, tuzlu balık satın almak istediğinizde, bir satıcı aramak için tüm mağazaya koşmanız gerekir ve sonunda satın almadan ayrılmanız her zaman mümkün değildir.
Fırın departmanındaki ürün yelpazesinin yenilenmesiyle ilgili ebedi sorun. Taze malları nadiren görebilirsiniz, bu yüzden eskisini çözene kadar yaymak için acele etmiyorlar. Peki, gişe ile ilgili ebedi sorun.
Malları kazanan sertifika ile öderken, kıdemli kasiyer Rutskaya SN, barkodun çok net olduğunu savunarak basılı sertifika ile ödeme yapamadı. Kıdemli kasiyer Rutskaya S.N., o sırada 6 kasadan sadece üç bilet gişesi çalışmasına rağmen, onu manuel kasaya girmeye veya başka bir terminale geçmeye çalışmadı. Sonra nahoş oldu ve sertifikasını terk etti. Şikayetçi bir kitap sağlama talebi üzerine kıdemli kasiyer Rutskaya S.N. - alaycı bir şekilde gülümsedi. Şikayet kitabı verilmedi.
Müdür ve yardımcısı işyerinde değildi (Cumartesi olduğu için), malların ana alıcısı bize geldi ve şikayet kitabını bulamadı.
15.02.2020
Bazı kasiyerler halka maske veya eldiven kullanmadan hizmet vermektedir. Fırın bölümünde her zaman iyi bir ürün yelpazesi yoktur (genellikle çikolatada pide ekmeği ve simit yoktur). Bitmiş et ürünleri bölümünde satıcı maskesiz ve eldivensiz duruyor ve ziyaretçilere de kaba davranıyor.
Şehirde çok ziyaret edilen bir dükkan var. Hemen hemen her şey var. Binada ayrıca eczane, bahçe ve sebze bahçesi mağazası, otomobil parçaları, MTS, VELKOM ve kozmetik mağazaları bulunuyordu. Ziyaretçiler için ücretsiz tuvalet olan ınfokios var.
Her şey yolunda.
Eksilerden:
- Yeterli "egzotik" ürün yelpazesi yok. Ancak Yelchuk'ların onun için para ödemeyecekleri de açıktır, bu nedenle taşımazlar.
- Fiyat etiketlerinin yanlış olduğunu bir kereden fazla fark ettim. Bilmiyorum, ya bir bütün olarak Euroopt'ta böyle bir iş modeli var ya da Yelsk'te çok becerikli ve girişimci bir iş modelimiz var.
Bitmiş ürünler bölümünde mallar eldivensiz düzleştirilir ve şapka da yoktur. Kanatlar gibi yeterli mal yok ve daha ucuz olan diğer her şey onların sıkıntısı **
Otopark iyidir, sadece satıcıların gençliği iyidir ve gişede uzun süre dururuz ve böylece prens'teki her zevke uygun herhangi bir tavar neredeyse her şey yolunda