Müşterilere karşı çirkin tutum. Pazartesi günü başvuruyu yaptım. Başvuru iki gün içinde tamamlanır. Usta Çarşamba günü ikinci gün geldi. Ziyaretinin zamanından bahsetmedim. Çocuğumla okula yeni çıkıyordum, sonuç olarak okula geç kalmışlardı. Teşhisi tamamladım. Tüpü tekrar yanlış bağladım. Komşuların dairelerine çağrı geliyor, cevap vermem gerekiyor. Numarama çağrı geçmiyor. 3. kattan inip kapıyı açmam gerekiyor. Perşembe günü bu şirketi aradım. Ustanın 2 iş günü içinde geleceğini söylediler. Şirketin ustabaşı tarafından beceriksiz bir şekilde gerçekleştirilen iş nedeniyle, yukarıdaki rahatsızlıkları hala beklemem ve tahammül etmem gerekiyor. Cuma günü usta gelmedi. Bir sonraki iş günü Pazartesi. Yani hafta sonları da komşuların telefonlarına cevap vereceğim ve ön kapıyı açmak için 3. kattan 1. kata ineceğim.
Kadın sevk memuru sadece 2 iş günü ile ilgili ifadeyi nasıl tekrarlayacağını biliyor, ancak itirazımın bu bir başvuru değil, ustanın işini düzeltme talebi olduğu gerçeği tepki vermiyor. Yönetimle bağlantı kurma talebine reddederek cevap verdim, yazılı olarak yazmamı söyledim. Görünüşe göre "müşteri odaklılık" kelimesi şirket çalışanlarına yabancı. Müşteri odaklılık, bir şirketin işleyişinde, müşterilerin ihtiyaçlarını, tercihlerini ve deneyimlerini anlamaya ve karşılamaya öncelik verilen bir yaklaşımdır.
Стоимость дополнительного магнитного ключа в подъезд - 230 рублей, хотя в других фирмах ключ стоит 100 рублей.
Была проблема с дверью в подъезде - закрывалась и открывалась с жутким скрежетом (дверь с домофонной системой устанавливала эта компания, у них на обслуживании), вызвали мастера - ответ был, что нужно менять дверь. Приходил мастер от другой компании чинить другую дверь, заодно за 5 минут бесплатно починил эту.
Вывод: обслуживание плохое, даже элементарную неисправность не хотят устранить - пытаются навязать покупку у них нового изделия. Цены на ключи выше, чем в других фирмах. Из плюсов - близко расположены, магнитные ключи выдают быстро.
Скорее всего, будем отказываться от их услуг.
Birkaç yıl boyunca interkomun arızalanmasıyla acı çektim, 2-3 ayın gücüyle normal şekilde çalışacak şekilde onarıldılar. Sonra tekrar fonladı, durdu, vb. Ama her seferinde düzenli olarak bir gülümsemeyle onarım için götürüldüler. Çıldırdım ve onlarla olan sözleşmesini feshetmeye gittim. Ve 5 yıl sonra, interkomu ödemek için borcumun asıldığına dair bir makbuzla ortaya çıktılar. Anlamaya gittim ve bana interkomum olsun ya da olmasın önemli olmadığını söylediler - anahtarları mı kullanıyorum?! Bu nedenle ödemem gerekiyor. Nazik insanlar, size acı çektiğim tavsiyem: Bu lanet olası şirketle uğraşmayın! Fiyatları cezbediyorlar ve sonra sağmaya başlıyorlar!