Uyum kara para aklamaya dönüştü ... erkek kardeşini (15 yaşında) laura'ya kaydettirdi, telefonla açıkladı: Küçük olana anneden ziyade kız kardeş eşlik edebilir mi? Cevap: EVET. Resepsiyona geliyoruz - reddediliyoruz - siz yasal temsilci değilsiniz, ebeveynlerinizden vekaletname getirmemiz gerekiyor. Elbette garip, neden telefonda bir şey söylüyorlar, ama aslında kabul edilmeyi reddediyorlar? Ama bu en ilginç kısım değil)
Uyum web sitesinde şu belirtiliyor: Resepsiyon sadece 15 yaşına kadar ebeveynlerle, yönetici biraz daha dikkatli olsaydı ve pasaportuna baksaydı, çocuğun zaten 15 yaşında olduğunu gördüm. (Siteden bir ekran ekliyorum)
Sonuç olarak: Kabul reddedildi, bizi hiç dinlemek istemediler, çocuk kulak ağrısından şikayet etti ve ertesi gün tamamen duymayı bıraktı.
Sizce sizin için asıl mesele pasaportun orijinali ve çocuğun yasal temsilcisi, yardım sağlamak değil mi?? Ve çok az para için değil. Şoktayım ... bu tam bir hayal kırıklığı, şimdi ne ben ne de ailem ve arkadaşlarım oraya ayak basmıyor.
Çocuk doktorunun Mashkulieva'nın randevusundaydılar M. N. Şikayetler, bir gün önce uzun süreli burun akıntısı, ıslak öksürük ve ateşle ilgiliydi. Çocuğa 1,10. Bundan önce bölge çocuk doktorlarında ve sonra laura'da bulundular. Tedavi edildiler, ancak üç gün sonra tüm semptomlar geri döndü. Bu yüzden başka bir görüş duymak istedim ve ücretli bir randevu aldım. Kayıt ofisinde zaten bir şeyler ters gitti. Sanki daha önce ödeme kabulden sonra gerçekleşmiş gibi, ancak burada kabulün hemen ödenmesi gerekiyordu. Kız, ödemeden sonra, resepsiyonun nasıl geçeceğini, ödeme yapıldıktan sonra bir çek vermedikleri halde bazı belgeleri imzalamanın ve imzalamanın gerekli olacağını söyledi. Bunu anladığımda, kız artık yerinde değildi ve resepsiyon zamanı yaklaşıyordu. Çek talep etmedim.
Resepsiyonun kendisi de pek başlamadı, şikayetleri dinledikten sonra doktor "Neden bana geldiniz? " Öyleyse, bu çocuk doktoruna bu tür şikayetlerle gelemiyorsanız ve hiçbir şeye yardım edemiyorsa, neden ona peşin ödeme yapmaları isteniyor? Yapamaz mısınız? Hoşça kalın. Ve doktor acı çekmiyor ve hastanın parası onun yanında kalıyor.
Bir sonraki an, doktorun son derece küçümseyici bir şekilde iletişim kurmasıdır. Bir gece önce çocuğa (ey dehşet) verdiğim için beni küçük bir kız gibi ibuprofen antipiretik ve öksürük kesici olarak azarladım (belirtildiği gibi!) bronşipret verdim. Bundan sonra çocuğun şu anda hangi ilaçları aldığını merak etmeye başladım. Cevabıma, birkaç gün yok, bunun gibi bir öfke de vardı, çocuğunuz ateş ediyor ve öksürüyor, ama siz ona hiçbir şey vermiyorsunuz. Ama ben tam da bunun için doktora geldim!!! Tedavi için!!! Belki bazı ek muayeneler atayarak.
Doktorun bebeği iyi dinlemesi olumlu bir şeydi, en azından bunu yapabiliyordu çünkü oğlum genellikle çığlık atıp ağlıyor. Ama burada sakince davrandı.
Randevumun sonunda soru sormak istedim ama doktor bana randevu kağıdını verdi ve beni ilgilendiren soruları sorma şansı bile vermeden iyi güle güle sözleriyle beni ofisten dışarı çıkardı. Sonuç olarak, resepsiyon 10 dakika sürdü, büyük olasılıkla daha da azdı.
Belki bir uzman olarak kötü değildir ve tedavi yöntemlerini bilir ve ilaçları anlar (elbette şüphelidir), ancak tutumu
hastalara iğrenç geliyor. Şimdi anlıyorum ki ona hiç gitmemeliydim. Şikayetlerle hemen dar bir uzmana gitmek daha iyidir, en azından bu değerli ders için teşekkürler.
Сегодня мама экстренно записалась к гинекологу, приехала на такси через весь город, с болями, но ей отказали в приеме из за того что у нее не было при себе паспорта!!!!!!! Хотя она в базе находится там давным давно, уже тысячу раз собирали ее данные, но эти бездушные люди отказали ей в приеме!!! Отвратительное отношение к людям! И полностью нарушение Медецинского кодекса!!! Человек будет лежать умирать, а они пройдут мимо и паспорт даже уже не спросят! Бессовестные! Я работаю в частной ветеринарной клинике, и у нас отношение к животным в 2000 раз лучше, чем в этой клинике к людям!